در آخرین برنامه 90 در فصل 92-91 پرسپولیس با رای مخاطبین به عنوان پرطرفدارترین تیم کشور انتخاب شد.

به گزارش سرویس ورزشی مشرق، آخرین برنامه نود این فصل فوتبال کشورمان از ساعت 22:31 دوشنبه شب 23 اردیبهشت ماه 1392 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت. در این برنامه بازیهای هفته آخر لیگ برتر و حواشی آن و همچنین حکم کمیته انضباطی درخصوص تبانی دسته یک مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری برنامه بود.

در سوال مسابقه نظرسنجی پیامکی برنامه از ببیندگان سوال شده بود که طرفدار چه تیمی هستید.

با شروع برنامه بازی نفت تهران و فولاد پخش شد و به دنبال آن، مصاحبه بازیکنان فولاد درباره حضورشان در آسیا و کسب سهیمه آسیایی پخش شد. بعد از پخش بازی نفت تهران برابر فولاد حاشیه پیش از بازی استقلال و داماش پخش شد. در این حاشیه از ساخت و سازها در پارکینگ ورزشگاه آزادی انتقاد شد. پس از پخش این حاشیه‌ها دیدار استقلال و داماش به نمایش درآمد.

اسماعیل میرزابیگی، کارشناس داوری این برنامه تصمیم داور بازی استقلال و داماش برای مردود شمردن گل حنیف عمران‌زاده را درست دانست. او همچنین اعتقاد داشت جواد نکونام باید از میدان اخراج می‌شد.

فردوسی پور در دقایق ابتدایی برنامه به رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تبانی های گسترده در لیگ دسته اول و محرومیت ها و جرایم نقدی زیادی که از سوی کمیته انضباطی صادر شده است پرداخت.
از نکات جالب این قسمت از برنامه نود انتقاد فردوسی پور از فشار نمایندگان مجلس برای کاهش حکم صادر شده بود. (اشاره به گزارش سایت گل درخصوص جلسه بیژن نوباوه به عنوان نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با نمایندگان فدراسیون و نمایندگان تبریز در خصوص تخفیف برای حکم تبانی در لیگ یک!)



در ادامه گزارشی از حاشیه دیدار استقلال و داماش پخش شد؛ محمد پارسا بازیکن پیشین تیم سایپا که در جریان یک بازی فوتبال در سالهای گذشته دچار مصدومیت شده است از میهمانان ویژه بازی استقلال و داماش بود و برادرش درخصوص مشکلات جسمی و مخارج درمان وی صحبت کرد و در ادامه برنامه چند نفر قول مساعد برای کمک به پارسا برای تامین هزینه های درمان و نیز کمک ماهیانه دادند.

پس از این بخش مراسم قهرمانی استقلال و مصاحبه بازیکنان پخش شد. از نکات جالب این جشن حضور سیدمهدی رحمتی روی تیرک دروازه بود. او از بازیکنان دیگر می‌خواست جام قهرمانی را به او هم بدهند.

پس از پخش این بخش از برنامه فردوسی‌پور با تمجید از جواد نکونام و نحوه برگزاری مراسم قهرمانی لیگ برتر با جواد نکونام تماسی برقرار کرد و از او درباره پوشیدن پیراهنی با عکس مهدی مهدوی‌کیا در جشن قهرمانی استقلال پرسید که او در پاسخ گفت: دوست داشتم کاری برای مهدوی‌کیا انجام دهم. او کارهای زیادی برای فوتبال ما کرد. با دیدن تنهایی مهدوی‌کیا ناراحت شدم و همان لحظه تصمیم گرفتم این کار را بکنم. دوست نداشتم رسانه‌ای شود. این کار کوچکی بود که می‌شد، انجام دهم. اگر در اروپا بود برای او جشن باشکوهی برگزار می‌شد که متاسفانه این‌گونه نشد. به سهم خودم خواستم به‌ خاطر بازی‌های خوبی که با مهدی داشتم، به‌ خاطر تلاش یازده‌ ساله‌اش در هامبورگ خواستم این کار را بکنم. فکر نمی‌کنم کار بزرگی کرده باشم. او افتخارآفرینی کرده و این کار کوچکی بود.

او در ادامه با مقایسه ایران و اروپا اظهار کرد: موقعی که من در اوساسونا بودم و مصدوم شدم آن کار را در اسپانیا کردند یا برای شجاعی. در اروپا این مسائل عادی است. دیدید که بازیکنان رئال مادرید برای آبیدال چه کردند. متاسفانه در ایران نشد. برای همین خیلی به چشم می‌آید. امیدوارم این شروعی باشد برای آینده. تا ناصر خان حجازی و قایقران بودند به یادشان نبودیم. چرا موقعی که هستند به یاد آنها نیستیم و به آنها بها نمی‌دهیم؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال در ادامه با تسلیت به مهدی مهدوی‌کیا درباره آخرین وضعیت استقلال در امارت گفت: یک ساعت پیش به هتل رسیدیم و برای چهارشنبه آماده می‌شویم.

در ادامه آیتمی از مهدوی‌کیا که به همت خبرگزاری ایسنا برگزار شده بود، پخش شد. این آیتم شش دقیقه‌ای مربوط به حضور مهدوی‌کیا در تیم بانک ملی بود. او از چگونگی ورودش به فوتبال صحبت کرد.


رحیم میرآخوری یکی از اولین مربیان مهدوی کیا نیز در خصوص سالهای ابتدایی فوتبال مهدوی کیا صحبتهایی را مطرح کرد.

مهدوی کیا در یکی از خاطرات خود گفت: زمانیکه دانش آموز بودم هم در تیم فوتبال مدرسه بازی می کردم و هم در تیم هندبال؛ در تیم فوتبال مدرسه با کارت یکی دیگر از بازیکنان به نام مهدی مهدوی شرکت می کردم اما در بازی پایانی به دلیل اینکه مرا می شناختند بازی نکردم؛ سرانجام در هندبال قهرمان شدیم اما در فینال فوتبال که حضور نداشتم سه بر صفر باختیم.

پس از این آیتم گزارشی از ورزشگاه دستغیب شیراز پخش شد، در این گزارش علی دایی، محمود یاوری و تماشاگران شیرازی از این ورزشگاه به شدت انتقاد کردند.

در ادامه بازی آلومینیوم و سپاهان و مصاحبه بازیکنان آلومینیوم پخش شد. آنها به شانزده تیمی شدن لیگ برتر معترض بودند. مظلومی گفت: تیم ما نیافتاد، آن‌ را انداختند. با این حال از مردم هرمزگان عذرخواهی می‌کنم. مثل این‌که آقای فردوسی‌پور خیلی علاقمند به شانزده تیمی شدن لیگ برتر هستند. از نکات جالب این گزارش بغض رضا ناصحی برای سقوط آلومینیوم بود. در این بخش جباری‌زاده روی خط آمد و گفت: هنوز امیدواری داریم که لیگ هجده تیمی بماند.

حسین جباری زاده در ارتباطی تلفنی با برنامه نود گفت: صحبت های شما در برنامه نود تاثیر زیادی بر روی مسئولین دارد در ضمن 18 تیمی ماندن لیگ برتر تنها خواسته ما نیست و تمامی هجده تیم لیگ برتر این درخواست را داشتند. مگر قرار نبود جام حذفی برگذار نشود اما به دلیل تاثیر برنامه نود و فشار شما بر روی فدراسیون این جام برگزار شد.


وی در ادامه گفت: اگر قرار است تصمیم اشتباهی گرفته شود باید این تصمیم اشتباه اصلاح شود، زمانی که لیگ ما 16 تیمی بود و بعد 18 تیمی شد چرا کسی اعتراض نکرد؟ اکنون در تمام دنیا لیگ ها پیشرفت می کنند، در قطر لیگ 12 تیمی به 14 تیم افزایش پیدا کرده است اما ما تعداد تیم هایمان را کم می کنیم در حالیکه وسعت کشور ما چندین برابر قطر است.

در ادامه فردوسی پور نظرسنجی برنامه نود به تاریخ 88/02/24 را پخش کرد که 71 درصد از بینندگان این برنامه به 16 تیمی شدن رای داده بودند. همچنین در برنامه نود به تاریخ 90/10/26، 65 درصد بینندگان به 16 تیمی شدن لیگ رای داده بودند.


پس از پخش این نظرسنجی جباری‌زاده مدعی شد، نظر مردم به طور قطع عوض شده است. این در حالی بود که فردوسی‌پور به شدت از 16 تیمی شدن لیگ دفاع می‌کرد و آن‌را به استقلال فدراسیون ربط می‌داد.

او گفت: هرچقدر تعداد تیم ها بیشتر باشد به نفع ما و تمام رسانه هاست اما اگر این کار انجام شود استقلال فدراسیون از بین می رود و باید فدراسیون را تعطیل کنند. بازهم تلاش کنید که به لیگ برتر بازگردید مثل تیم های بزرگ دنیا نظیر هرتابرلین که با وجود اینکه این همه بازیکن به تیم ملی آلمان تحویل داده است به بوندس لیگای بی سقوط کرد. اگر بنا به وسعت است، چین باید با 1000 تیم لیگ را برگزار کند.

بعد از این گفت‌وگو بازی پیکان و صنعت نفت آبادان پخش شد.

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم سپاهان مهمان حضوری برنامه نود بود. وی در صحبتهای خود گفت: این فصل، فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و در این فصل تنها دوبار به دلیل تمارض و دریافت کارت زرد محروم شدم.


خلعتبری در خصوص پیشنهادهایی که از تیم های مختلف قبل از شروع فصل داشته است، گفت:در دبی که بودم قبل از بازی فینال جام خلیج فارس شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس به آنجا آمد و با من صحبت کرد.


وی راجع به شیطنت هایی که در زمین فوتبال انجام می دهد گفت: این کار ها برای دوران جوانی من بوده است و اکنون بازیکن باتجربه ای شده ام و دیگر از این شیطنت ها نمی کنم.

خلعتبری در خصوص تعداد پاس های گلی که داده است گفت: تا کنون 14 پاس گل در لیگ برتر و فکر می کنم 6 پاس گل هم در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان سپاهان داده ام.


خلعتبری در خصوص این عکس گفت: در این صحنه به دلیل اینکه از تیم استقلال جلو بودیم به طالبی گفتم زمین را به آهستگی ترک کند تا مقداری از زمان بازی کشته شود!


خلعتبری درخصوص مارادونا گفت: مارادونا واقعا شخصیت بزرگی داشت و با تمامی بازیکنان بسیار خوب رفتار می کرد. به نظر من لیونل مسی هم بازیکن بزرگی است و بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیاست اما نمی توان این دو را با هم مقایسه کرد.

خلعتبری در پاسخ به این‌که چرا گهگاه عصبی می‌شود، اظهار کرد: سوکای همیشه می‌گوید ندیدمت. با این‌حال او مهاجم بسیار خوبی است.

در ادامه اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ارتباطی تلفنی با برنامه نود در خصوص رای صادر شده لیگ دسته اول گفت: موضوع زشتی موضوع پرونده ما بود و دو سه هفته وقت ما را گرفت. ما سعی کردیم قانونمندانه عمل کنیم و تلاش کردیم برخی از مسائل را محرمانه پیگیری کنیم. کسانی هم که محروم شده اند می توانند با تشریفات قانونی به آرای صادره در کمیته استیناف اعتراض کنند. ضمن اینکه این پرونده هنوز مفتوح است و ممکن است در آینده مسائل دیگری مطرح شود.
حسن زاده در ادامه گفت: در خصوص اعضای تیم استقلال صنعتی خوزستان که محروم شده اند این را باید بگویم که آنها به ضرر تیم خودشان کار کرده اند و می توانستند به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کنند که به خاطر این مسائل صورت نگرفته است.
وی در ادامه درخصوص اینکه چه تیمی به لیگ برتر صعود مکی کند، گفت: اینکه حکم ما باعث می شود چه تیمی به لیگ برتر صعود کند در صلاحیت ما نیست و باید مسئولین مربوطه در این خصوص تصمیم بگیرند.
حسن زاده در پایان صحبتهایش گفت: ما تلاش کردیم بر اساس علم توان و منطقمان رای را صادر کنیم و ممکن است این رای در کمیته استیناف تغییر کند.

در ادامه داوری بازی سپاهان و آلومینیوم پخش شد که میرزابیگی همه تصمیم‌های داور را تایید کرد.
پس از بحث داوری، فردوسی‌پور به انتقاد از جذب انگین فیرات برای مربیگری سایپا پرداخت و او را بدون کارنامه درخشان دانست. سپس بازی تراکتورسازی برابر پرسپولیس به نمایش گذاشته شد. تماشاگران تراکتورسازی از مدیریت جعفری انتقاد کرده و جدایی تونی اولیویرا از تراکتورسازی را اشتباه دانستند.
طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز خواهان ادامه همکاری این تیم با تونی اولیویرا مربی پرتغالی که از این تیم کنار گذاشته شده است، بودند.

پس از پخش این دیدار، مصاحبه جواد کاظمیان پخش شد. او مدعی بود چکی که باشگاه پرسپولیس به او داده است، متعلق به یک دست‌فروش بوده و حتی رویانیان به او گفته بود که آن چک الکی بوده است. کاظمیان اعتقاد داشت که نیت پرسپولیسی‌ها صاف نبوده و هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس از شیرینی دل خوشی ندارند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مهمان تلفنی بعدی برنامه نود بود. وی در صحبتهای خود گفت: الان تکلیف مربیان تیم های سپاهان و استقلال مشخص نیست، پرسپولیس هم مثل بقیه تیم ها اما در این فصل باید زمان را رعایت کنیم و می خواهیم دقت لازم را در انتخابمان مد نظر داشته باشیم.


وی در خصوص گزینه های مربیگری پرسپولیس گفت: اعضای هیئت مدیره می خواهند مربی ایرانی و پرسپولیسی باشد و من هم به خاطر اینکه همراهی بکنم این راه را ادامه می دهم اما اگر مجبور باشم از این خط عبور می کنم و بهترین گزینه را انتخاب خواهم کرد.

رویانیان در خصوص اختلاف نظرش با دایی و احتمال آمدن وی به پرسپولیس گفت: اختلاف نظر من و دایی نمی تواند شرط تصمیم گیری من باشد اینجا بحث پرسپولیس است. من در روزی که دایی می خواست با راه آهن قرارداد امضا کند با وی صحبت کردم و اینگونه که مدیرعامل راه آهن اعلام کرده است نبود. هر زمانی که بخواهیم با دایی مذاکره کنیم حتما قبلش با مسئولین باشگاه راه آهن هماهنگ می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: خدارا شکر بیشتر پیشکسوتان فوتبال ایران و افراد نامدار فوتبال ایران پرسپولیسی هستند. البته استقلال نیز پیشکسوتان بزرگی نظیر حجازی، روشن، مرفاوی و غیره را دارد اما واقعیت این است که پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است. واقعیت تلخی که باید بگویم این است که در طول دو فصل گذشته ما 4 مربی را با نظر کمیته فنی انتخاب کردیم اما سرانجام آن خوشایند نشد.

وی خاطرنشان کرد: گزینه های ما مایلی کهن درخشان و دایی بود که با راه آهن قرارداد امضا کرد. ضمن اینکه کرانچار گزینه مورد نظر ماست که منتظریم تکلیف او با تیم سپاهان مشخص شود.

رویانیان در خصوص بازنشستگی خودش توسط دولت گفت: دولت با من رابطه خوبی ندارد و بقایی اعلام کرده است که ماموریت من در ستاد سوخت تمام شده است به هر حال در این مقطع حساس با تمام توان در خدمت پرسپولیس هستم که تیم آماده شروع فصل آینده شود. ما می خواهیم که از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم اما اگر به نتیجه نرسیم تصمیم دیگری خواهیم گرفت و به سراغ گزینه های خارجی می رویم.

وی در مورد طلب بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس گفت: این آقایانی که در فصل قبل پرسپولیس را نابود کردند حقشان نیست که پولشان را کامل بگیرند. من فصل قبل بازیکنان را سی درصد جریمه کردم اما یک نفر از بازیکنان این جریمه را پرداخت نکردند. این بازیکن مستحق جریمه بودند و این حق باشگاه و هواداران است که این برخورد با بازیکنان صورت بگیرد.

فردوسی پور از رویانیان پرسید: با نظر چه کسی بازیکنان جدید نظیر شجاع خلیل زاده و یعقوب کریمی را جذب کرید؟
رویانیان جواب داد: این بازیکنان با نظر گل محمدی که سرمربی ما بود جذب شده اند و مربیان جدیدی که قرار است با ما قرارداد ببندند نیز روی این بازیکنان نظر مثبتی دارد.


فردوسی پور: تیم شما طبق نظرسنجی ما پرطرفدار ترین تیم ایران است.

خدارا شکر، این بزرگی تیم پرسپولیس را نشان می دهد و این موضوع کار ما را برای خدمت سخت می کند.

فردوسی پور: قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران گفته است که کریمی با ما قرارداد دارد و پرسپولیس که با این بازیکن مذاکره کرده است دچار تخلف شده است.

رویانیان: ایشان قرارداشان 2 ساله بوده و برای این موضوع شاهد نیز داریم و در کمیته انضباطی شهادت می دهد.

فردوسی پور: شما در این فصل نیز به بازیکنان بنز و پورشه و بی ام دبلیو می دهید؟

رویانیان: این حرفها را برای ما درآورده اند، هیچوقت خبری از بنز و پورشه نبوده است.

پس از گفت‌وگوی رویانیان، عیادت برنامه نود از همایون بهزادی در بیمارستان و غلامحسین مظلومی در منزلش به نمایش گذاشته شد.





نکات برجسته لیگ دوازدهم:


هرسه تیم صعود کننده به لیگ برتر در فصل گذشته در این فصل یه لیگ پایین تر سقوط کردند.


16 درصد بازی های این فصل 1 بر صفر شد که بیشترین نتیجه تکرار شده در این فصل است.



سرمربیان برکنار شده در لیگ دوازدهم


تیم های سقوط کننده به دسته اول (پیکان و نفت آبادان با سه بار سقوط رکورددار سقوط به دسته اول هستند).



پراکندگی برگراری بازی ها در لیگ ایران و مقایسه آن با لیگ برتر انگلیس و بوندس لیگای آلمان















در ادامه و پس از پخش داوری سه بازی، دیدار گهر و سایپا پخش شد. پس از پخش این دیدار حاشیه های سقوط این تیم پخش شد. در این حاشیه‌ها محمد مایلی‌کهن و مسئولان سابق گهر یکدیگر را متهم کردند.

پس از آن دیدار ذوب‌آهن و ملوان پخش شد. از نکات جالب این قسمت از برنامه نود خوشحالی بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن از ماندن در لیگ برتر و دیالوگ‌های درودگر و احمدزاده بود. درودگر معتقد بود احمدزاده بیش از شصت درصد قراردادش را گرفته است اما احمدزاده اعتقاد داشت مدیریت ملوان توقع مردم را بالا برده بود. با این‌حال درودگر مشکل اصلی تیم را مسائل فنی می‌دانست و این در حالی بود که احمدزاده اعتقاد داشت، درودگر حرف زیاد می‌زند و حق رایی در هیات مدیره نداشته و کارگزار هدایتی در ملوان بوده است.

در ادامه داوری ملوان و ذوب‌آهن پخش شد. میرزابیگی اعتقاد داشت یک پنالتی به سود ملوان گرفته نشده است.

پس از بحث داوری حاشیه روز پخش شد. موضوع اصلی این حاشیه حضور پروین در پست مدیرفنی پرسپولیس بود که مایلی‌کهن و درخشان اعلام کردند، مشکلی با حضور او ندارند. در ادامه تقابل مظلومی و میثاقیان به نمایش درآمد. میثاقیان معتقد بود می‌توانست آلومینیوم را در لیگ برتر نگاه دارد.

آخرین برنامه نود فصل فوتبال 1391-92 در ساعت 2:43 بامداد سه شنبه 24 اردیبهشت ماه به پایان رسید و در مسابقه نظر سنجی آن نتیجه زیر به دست آمد:




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 286
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    10 15
    وقتي آقاي فردوسي پ.ر كه يك پرسپوليسي بي انصاف است معلومه كه استقلالي ها برنامه اش را نگاه نمي كنند و در نظر سنجي اش هم شركت نمي كنند و الا همه مي دانند كه استقلالي ها خيلي بيشتر از پزسپوليسي ها هستند
  • مسعود ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    4 0
    آقای ناشناس یه کمی به وجدانت مراجعه کن
  • SMAH1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    توی برنامه ای که زمان تخصیص داده شده به استقلال و پرسپولیس(یازی،داوری و حواشی) چندین برابر تیم های دیگه است،خوب معلومه که طرفدارای این دو تیم بیشتر برنامه رو نگاه می کنند! و امثال من که از این دو تیم متنفره،سالهاست که برنامه رو ندیده!
  • آنتی تاج ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    3 1
    شما که برا جشن قهرمانی نتونستید ورزشگاه رو پر کنید کجا بیشتر هستین!!!
  • حسن ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    حالا چرا گریه می کنی
  • ناشناس ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    5 4
    پرسپولیس همیشه پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا بوده و هست ، ونیاز به نظر سنجی ندارد.
  • علی ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    5 3
    آقای ناشناس ، پرسپولیس در بدترین روزهای فوتبالش که تماشاگرانش انگیزه ای برای دیدن برنامه نود ندارند که خود من از طریق این سایت متوجه شدم و گرنه در نظرسنجی شرکت می کردم باز هم پرطرفدارترین است. می خواهی کوچولو دلیلش را بدانی به قبل از انقلاب برمی گردد که استقلال فعلی آن موقع تاج و تیم دربار بود و پرسپولیس که ریشه شاهینی داشت مقابل نظام بود حتی در اسناد ساواک که اخیرا در یکی از سایت ها منتشر شده به شعارهای ضد رژیم طرفداران پرسپولیس اشاره شده بود.
  • حمید ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    جانا سخن از زبان ما می گویی
  • رضا ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 2
    بهتر نیست بجای این حرفا اونم تو این دوره زمون یکم سرتون رو از زیر برف بیارین بیرون .دور و کنارتون رو با چشم باز نگاه کنید.
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    2 1
    یادمه میکفتن پرسپولیس رو برا قهرمانی اسیا بستن.چقدم استقلالو مسخره میکردن. نچ نچ نچ.داداش سیا ضایع شد
  • سعید ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 5
    اقا اصن پرسپولیسیا ده میلیون .استقلالیا هزار نفر .ملاک بزرگی تیم که تعداد هوادارش نیست . افتخارو کلاس و شخصیتشه . شما به بجا ستاره پنج پر یدونه سه پرشو بگیرین بعد بیاین با ما کل کل کنید . حالا طرفدار سپاهان بیاد کل بندازه حرفی .اما نه دیگه پرسپولیس.ما خیلی وقته پرسپولیسو به هیچ میگیریم.شما برو با ملوان و الومینیوم و... اینا مقایسه کن تیمتو.تیمی که حدود دوسال از نیمه دوم جدول بالا نیومده/
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 3
    چقدر تو مملکت ما بیکار و علاف وجود داره!!!
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 3
    من خیلی خوشحال هستم که طرفدار استقلال هستم و پر طرفدراترین تیم آسیا نیست بلکه پر افتخارترینه ! دلتونو به تعداد هواردار خوش نکنید مهم اینه که هفته قبل تیم عزیزتون رو اعصاب آ
  • محسن ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    8 1
    پرسپولیس از اول هم محبوبترین تیم ایران بود درست نیست که شما تیتر بزنید پرسپولیس پرطرفدار ترین تیم ایران شد!!!!! در ضمن من هم از آقای فردوسی پور گله دارم چون در شرایط برابر درصد هوادران 70 به 30 است الان وقت برگزار کردن این نظر نسجی نبود درست زمانی که تیم استقلال در بهترین شرایطش قرارداره و پرسپولیس در بدترین شرایط ، برنامه این هفته نود رو خیلی از پرسپولیسیا ندیدن چون جاذبه ای برای ما نداشت اما استقلالیا همشون پای برنامه بودن و با این وجود باز هم پرسپولیس بالاتر قرار گرفت ، دوستان کیسه کشمون بدونن (که البته میدونن )اگه شرایط دوتا تیم عوض میشد اختلاف خیلی فاحش بود - بازم برید به جون عادل دعا کنین
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    2 1
    پرسپولیس هم عامل انگلیس بود سندشم موجوده !
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    2 1
    تعداد پرسپولیسی ها از استقلالی ها بیشتره ولی این چیزی نیست که بهش بشه افتخار کرد ! مهم تعداد قهرمانی ها و بردهای دربی که استقلال سرورتونه . پس برید دلتونو به تعداد هوادارا و اون افسانه 6 تایی ها که مال قبل انقلاب بود خوش کنید !
  • امیر ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 2
    استقلالیها مدتهاست برنامه فردوسی پور رو نگاه نمیکنن ... .
  • امیر ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    آنتی تاج شما نابینا تشریف دارید ... .
  • ع ی ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    آلبرت تابلو تو دهن باز کنی من میفهمم! اس دق لالی هم که هستی! البته از یه هوادار اس دق لال هم باید توقع همچین نظرات مدبرانه!!!ای داشت!
  • جمشید پرسپولیسی ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 2
    حیف که دیر رسیدم به این بحث! عرض کردم که 6 تایی ها و کیسه ها پررو تر از این حرفها هستند!!
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    ع ی عزیز فعلا که دقش نصیب شما شده ! شما تا چند هفته آب بخور خنک بشی .
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    با گذشته ها خوش باشید تا اعصابتون آروم باشه .
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    3 2
    جدا براتون مهمه که تعدادتون زیاده !؟ آخرش که چی !؟ یه تیم درپیت اگر کل ایرانم طرفدارش باشن درپیته ! فقط کافیه افتخارات استقلال و پرسپولیس مقایسه کنی تا بفهمی تعداد هواردار اهمستی نداره . مدیر عاملتونم شماهارو شناخته که وضعتون اینه !
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 3
    طرفدار کم طرفدار ترین تیم دنیا هم که باشم بهتر از اینه که طرفدار یه تیم لنگی ذاقارت که تو عهد باستان سیر میکنه و آلزایمر هم داره باشم !
  • رحمان ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 0
    چاییدی!!
  • مسعود ر ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    2 3
    بجای اینکه به فکر فوتبال باشند دارند میلیاردی هزینه بازیکنا میکنند و واسه خودمون شدیم یه پا قطر و امارات. اونوقت شما واسه هیچ و پوچ بزنید تو سر و کله همدیگه.
  • هومان ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 0
    بزك نمير ..... بابا فكر كنم يه 40 سالي هست تو كما هستي نه. يا خودتو به ... ميزني . تو دار بي ها كه اقلا 50 50 هست
  • مرتضی از تالش ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    2 1
    اینم از اون حرفا بودا میخوای عکسهای خواننده های مشهور زمان شاه رو در لباس پرس پولیس بهتون نشون بدم که اون زمان رو مجله ها زده بود؟ البته میدونم کی میگید فتوشافه ولی چیزی که توی تاریخ ثبت شده عزیزم در ضمن خوده شخص شاه هم پرس پولیسی بوده!!
  • امیر ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 3
    یکاستقلالی با تعصب بهتر از ده پرسپولیسی بی تعصبه.
  • لونگی با تعصب ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 3
    من یک لونگی هستم . من آرزو داشتم ششم بشویم ولی هفتم شدیم . من دوست داشتم ببینم آسیا کجاست که استقلال همیشه میره ما نمیریم . تیم ما بهترین تیم جهان که نه بلکه تاریخه پیدایش زمینه . من هم دوست دارم از اون ستاره ها داشته باشم که استقلال دارد . من عقده ای شده ام از بس تیمم سوتی می دهد . فقط یک آرزو دارم یک روز در جمع 3 تیم بالای جدول باشم . آقای بنزینی میگوید میخواهم الکس فرگوسن یا مونیو را یا استیلی را بیارم مربی بشود و شیرینی هم داریم تا از هر بازی حد اقل 5 امتیاز بگیریم .
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    بزار ین لب کوزه آب شوبخوریند ته جدولیها دلتون خوشه به این تیم ته جدولی
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 2
    پس مثل اینکه یادتون رفته اون چهار باررو 4444444444444444444444444444444
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 2
    حالا همه با هم بگیم امیر قلعه نویی سرور هر چه لنگیه
  • ناشناس ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 1
    درست استقلال قهرمان شده ولي پرسپوليس پر تماشاگره اينو همه ميدونن
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    خاصیتش چیه اینهمه طرفدار داشته باشی ته جدول دست و پا بزنی !؟
  • افعی ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    جام رو به تماشاچی نمیدن به قهرمان میدن در ثانی . برنامه 90 رو خیلی وقته استقلالیها تحریم کردن دوست من .
  • امیر ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    عجـــــــــــــــــــــــــــــــب!!!!!!!
  • 3 ستاره ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    44444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444و حالا ستاره 3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    4 1
    خدایی همه می دونن پرسپولیسیا بیشترن :دی
  • واقعیت ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    رویانیان به 90 پورشه داده تا ازین نظر سنجیها براش بزارن و تیمشو مقتدر نشون بده . نظر سنجی بهترین بازیکن دو هفته پیش یادتون هست همه لونگی بودن . یعنی تو این مملکت بهتر ازینا نبود که تو لیست باشن عادل فردوسی پور مدتیه داره بد جوری بیراهه میره.
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    قطر و امارات شدیم ؟! کل هزینه تیم های لیگ برتر ما اندازه هزینه فقط انتقال یک بازیکن معروف خارجیه که قطر و امارات میارن !!!!
  • یه استقلالی ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 2
    من به شخصه استقلالی ام. ولی فوتبال امروزی زیاد به دلم نمیشینه چون همش شده *فقط پول*. اگه زمانی تیم96 یا98 دوست داشتنی بود بخاطر این بود که اونزمان همه چی پول نبود من به آدمایی که یه عمر درس خوندن وزحمت کشیدن وبه یه جایی رسیدن بیشتر از فوتبالیستها احترام قائلم والسلام
  • علي ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 2
    اين شد دليل براي بهتر بودن چرتپوليس؟؟؟
  • علي ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 2
    ايول مردم از خنده ++++++++++++
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    همه می دونن که فردوسی پورپرسپولیسیه.شما برنمه نودرو تویک سال تجزیه تحلیل کنید ببینید چقدر این آقا به شانس پولیس می پردازه.نود همیشه ازپیروزی جانبداری می کنه وهمیشه دنبال یه نقطه ضعف از استقلاله تابتونه بزرگش کنه.آقای فردوسی پور که میگی بی طرف هستی. ........ خودتی.
  • تبسم ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    خیلی بی انصافی!!!!!
  • تبسم ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    شما حالا به کی میخای رای بدی؟! یعنی میگم ما شما رو الگو قرار بدیم:)
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    ما آتیش بگیریم همه رو میسوزونیم
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 3
    استقلالیها بهتره دیگه فوتبال نگاه نکنن
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 1
    پشه عسل گل نخوری 3تا داخل 10دقیقه
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    مثل نکونام که معلوم نشد چند ملیارد گرفت
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    چی شد صداتون در نیومد
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    یخ نزنی یخچال
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 1
    رو کم کنی استقلال
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 1
    چرا حسودی میکنی
  • حسن ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 3
    من یک استقلالی با تعصب هستم همه می دانند که استقلال یک تیم بیرون از زمین دارد منظورم عوامل پشت پرده که در این چند سال قهرمانی های این تیم را رقم زده اند کافی است فقط به داوریهای این فصل تیم استفراغ نگاه کنید بعد قضاوت کنید.
  • استقلالي ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 3
    فردوسي پور لنگي!به اتفاق همكاران لنگي شون!دربرنامه لنگي نود!كلي فكر كردن چه كار كنن كه بالاخره لنگي ها بعداز مدت مديد تو يه چيزي اول بشن؟؟ به ذهنشون رسيد اين سوال رو مطرح كنن.چون قبلاهم يه بارآمارگرفته بودن جوابشوميدونستن اما اينو نميدونن تعداد هوادار جزء افتخارات محسوب نميشود... حالا بسوزين لنگي ها 444444444444444444444444
  • سينه سرخان عاشق ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 2
    قابل توجه آبي ها : قهرماني كه با زد و بند اميرخاني و الطاف بي پايان داوران(تركي جوونتون، قهرماني ،ممبيني و رئيس كميته قسم خورده اس اسي تون آقاي عسگري)و خوش خدمتي بازيكنان حريف (حاج صفي محمد محمدي و چند دروازه بان ديگه ....)و ارعاب و تهديد (عليييييييييييييي) بدست مياد مباركتون باشه . ما مثل مرد ايستاده مي ميريم و تن به ذلت و خواري و زد و بند كثيف فوتبالي نمي ديم ما تا هميشه تاريخ پرطرفدارترين تيم ايران و آسيا خواهيم ماند و عدد 6666666666666666666 مقدس ترين عدد سرخ تا هميشه تاريخ خواهد ماند.
  • قلی میرزا ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    بابا بنزینی حیا کن لونگیا رو رها کن
  • قلی میرزا ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    بابا بنزینی حیا کن لونگیا رو رها کن
  • كامران ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    3 0
    پرسپوليس سرور استقلاله
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    مگه فقط در نظر سنجی های 90 پرسولیس اوله!! در 3 نظرسنجی 5 و 6 میلیون نفری ورزش سه مربوط به دربی ها هم همیشه پیروزی اول بود حتی با وجود چهار باخت پشت سر هم..
  • وحید ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    با عرض سلام خدمت جناب آقای فردوسی پور خواستم بدانم منظور فردوسی پور از این کلمه که فرمودند لااقل اجازه بدهید دخترهای کوچولو به ورزشگاه بیایند چیست ؟
  • سیاوش ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    2 1
    سلام تعجب می کنم از پرسپولیسیها که با استقلالیها کل کل میکنن قهرمانی مبارکتون باشه امانصافا اگه فقط یه کمی از اول تا به الان به تیمتون یه نگاه بندازین فقط چند بازیکن خوب وبا شخصیت نام ببرید که تو ایران واسیا شناخته شده باشن اگه پرسپولیس هیچوقت قهرمان نشه باز هم چیز های خیلی خیلی خوبی داره که سالها به اونها دل خوش باشیم ارتش سرخ
  • میثاق ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 1
    حالا بیا به اینا ثابت کن. صبر کنید/پرسپولیس /پرسپولیس واقعی بشه/اون موقع نظرسنجی دیدن داره/ 10-3-3/6/هتریکارا هم یادتون نره/
  • iman ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    پس بهترین گلزن لیگ کو!
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    چاییدی
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    4444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    3 1
    مهم اینه درحالیکه پرسپولیس موفق به پیروزی نشده ولی طرفداراشو از دست نداده...
  • میثاق ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 1
    اگر خدا عقل از کسی بگیره میشه شما ها/ ای خدا/حداقل حریفان ما را کمی عقل عنایت بفرما.آمین
  • میثاق ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    شما استقلالیا واقعا این قدر زود یادتون می ره/شما به زور تونستین/برای قهرمانیتون/روز اخر لیگ ورزشگاه را با وصله پیله نزدیک 100 هزار تا کنید/پرم نشد.عجب رویی دارین به علی.
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    2 1
    خوب کاری می کنه تا چشم مجری های استقلالی در بیاد
  • رضا ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    استقلال در این سالها چند کلاس از پرسپولیس بالاتر ه و واقعا دیگر استقلالی ها بیشتر نگرانی شون از بابت سپاهانه. بعد هم دیگه یک تیم آسیایی رو که با یک تیم معمولی لیگ ایران نمیشه مقایسه کرد. استقلال سرور پرسپولیسه
  • perspolis ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    اگه اداره پرسپولیسو به هواداراش بدن پر افتخار ترین هم خواهیم بود
  • رضا ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    آب قطه بآآآآآآآآآآآ
  • سعید ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 1
    اقای میثاق شما اگه بازی رو میدیدی می فهمیدی مزدک میرزایی گفت طرفدارهای استقلال بیرون ورزشگاه هستند ولی نمیزارن بیان داخل...درضمن طرفدارهای استقلال تو شهرستان ها بیشترن
  • سعید ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 1
    توی اون بازی که استقلال توی جام حذفی 3برصفر پرسپولیس رو برد توی نظرسنجی برنامه فوتبال برتر استقلال بیشتر ازپرسپولیس رای اورد وپرطرفدارترین تیم ایران انتخاب شد... این پرسپولیسیا به چیشون مینازن؟؟؟ نه بازیکنی دارن که ادم بخواد بازیشو نگاه کنه وهمیشه هم که ته جدولن... ادم بازی فرهادمجیدی رو میبینه حال میکنه وکلا استقلال خیلی بهتره... پرسپولیس کیه؟؟؟رقیب ما سپاهانه... پرسپولیسیا4444444444یادتون نره توخورشیدی ولی غروب نداری اهای فرهادمجیدی... استقلال سرور پرسپولیسه
  • سیدحمزه ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 0
    این نظرسنجی‌های برنامه نود برای پرسپولیسی‌ها حکم آب یخ‌ رو داره. امیدوارم این آب یخ به کارشون بیاد.
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    1 0
    ٦>٤
  • ارتش لنگ ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    1 0
    لنگ الان دیگر فقط برای ایران و مختص حمام نیست لنگ الان با همت سر دارت جهانی شده.اوازه لنگ به بری تانا هم رسیده تا حدی که تمام شوفرهای ان کشور یکصدا فریاد میزنند نترسید نترسید ما همه لنگی هستیم(البته به زبان فینگلیش )
  • مهدی ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 1
    من استقلالیم ولی میدونم پیروزی طرفداراش بیشتره اخه قرار نیست که کل جامعه بافرهنگ باشند همیشه اکثریت قشر پاییند ده تا بیست درصد جزو قشر بافرهنگ جامعه هستند:-)
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    4>6 اینجا دیگه ریاضی کم میاره
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    تاج سر رو عشقه
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    بفرما نوشابه
  • ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    1 0
    یک استقلالی هیچ وقت به خودش اجازه نمیده خودشو جای یه لنگی جا بزنه.لنگی
  • ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    3 0
    امیر قلعه نویی سرور هر چه لنگیه
  • کوروش ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 1
    اول شدن تو این نظر سنجی ها واسه ما خاطره است اگه برا شما عقده شده ، خودتونو اصلا ناراحت نکنید ما به اقلیت ها هم احترام میذاریم در ضمن صمیمانه از آقایان ترکی و قهرمانی بابت زحمات بی دریغشون در قهرمانی استقلال سپاسگذارم. خداییش حالا که خودمونیم و غریبه اینجا نیست اگه این دوتا نبودن الان کدوم تیم قهرمان لیگ شده بود؟! نه خدایی؟؟؟
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    حرف دل فوتبالي ها رو زدي واقعا كميته داوران قهرمان نشده نه شانسقلال
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    میثاق بابا برو بخواب فردا باید بری مهدکودک
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    لنگی درباره تیم گوهت حرف بزن برو سردار دو باک بنزین برا مغزت بزنه شاید روشن شی
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    من یه لنگی متعصب هستم که از قهرمانی تاج سوختم
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    این برنامه نود از محتوی خارج شده و فقط دنبال حاشیه است تیم ملی رو ببینین چه بلایی سرمون اومده این جام جهانی رو هم باید بی خیال شیم ایناستقلال و پرسپولیس دیگه باید رها کنیم لیگ تمام شد استقلال قهرمان شد و متاسفانه پرسپولیس نتونست سپاهان رو بزنه تا یه تیم بی خود دیگه بره آسیا به نظرتون چندتا بازیکن خوب تو این لیگ هست مگه کیروش جادوگره کسی که نتونه رئال رو قهرمان لالیگا کنه با اون همه ستاره چه کار میخواد بکنه تو آزادی یک هیچ از ازبکستان باختیم تو لبنان باز هم باختیم دیگه این کثافت کاریهای فدراسیون امثال این فردوسی پور بسه دیگه خسته شدیم از این تیم و شر و ور هایی که میگن نظرسنجی بیخودی یه نظرسنجی نذاشت ببینیم ملت این سردار رو میخواد یا نه
  • فلفل میرزا ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 1
    اکثر طرفدارای شانس پولیس بی فرهنگن اینو من نمیگم آمار و چیزیکه تو استادیومها هست میگه . شما اگه دم از طرفدار میزنید بازی خداحافظی مهدوی کیا یه نفرتون هم رو سکو وا نایستاد تا تشویقش کنه و دلداریش بده به جز فحش به داور و مربیتون چیزی بلد نیستید.
  • احمد ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    سلطان علی پروین در اسیا بهترین شد و جایزه گرفت هورا هورا
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    قهرمانی و رکوردها مال استقلال دلخوشی هم مال شما لنگیها که نسوزید !
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 1
    6 تايي عشقه
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    1 0
    پرسپولیس وقتی جلو تیمهای داخلی حرفی برای گفتن نداره میخواد بره آسیا آبروریزی !؟
  • پارسا ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    1 0
    سلام . من يه استقلالي دو آتيشه هستم . فقط نظر خودم رو ميگم . آخه انصافا بي كارتر از اين پرسپوليسي ها وجود داره ؟ الاف هستن كه نصف شب به تيم ته جدولي خودشون افتخار ميكنن و دلشون رو خوش ميكنن . شما اون دسته از استقلالي ها رو كه آدم هايي هستن كه براي زندگي خودشون برنامه ريزي كردن و شب بيدار نميمونن رو هم به آمار اضافه كنيد توجه كنيد كه تمام بالاي 18 ساله هايي كه شاغلين كل كشور رو تشكيل ميدن. بقيه الافها و بيكارهاي پرسپوليسي كه نصف شب كاري جز اس ام اس دادن به تيمشون نميتونن انجام بدن . با تشكر از همه استقلالي هايي كه اس ام اس دادن و فرداش يه ساعت مرخصي گرفتن يا مغازه ها رو ديرتر باز كردن . من كه خوابيدم . پرسپوليسي هاي گوشي دو سيم كارته الاف هم خسته نباشيد
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    یاشاسین تراختور
  • محسن ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    جنبه نداري نظرسنجي نگاه نکن گلم
  • پرسپولیسی ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    1 0
    خوبه والا استقلالی ها برنامه 90 رو مدت زیادیه که نگاه نمی کنن (جون ...) اما سیر تا پیازشو توی سایتا مثل همین سایت مشرق نیوز با ولع دنبال می کنن. عجب.
  • حسين ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    برادران لنگي توهر مملكتي افراد بي سوادوالاف زياد هستند
  • امیرحسین ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    افتخار تیمت برنده شدن تو نظر سنجی برنامه 90 نباشه بلندتر صلوات بفرست
  • مسعود ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    من استقلالی هستم و قبول دارم پرسپولیس پرطرفدارتره . ولی به جان خودم نمیخوام به کسی توهین کنم ما در دبیرستان که بودیم دو تاتیم درست کرده بودیم استقلال و پرسپولیس و با هم هر هفته مسابقه میدادیم . بچه های استقلالی همه از بچه درسخونها بودند و پرسپولیسی ها بچه شرهایی که غالبا مشکل انظباطی داشتن . یادش بخیر
  • پرسپولیسی ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    با سلام هروقت کاپیتان تیم ملی داخل جام جهانی ها استقلالی بود و بازیکن سطح بین المللی داشتید صحبت کنید با تشکر جواد نکونام هم پاس بود که رفت اسپانیا پس اسمشو نیارید لطفا .هروقت بدون تبانی قهرمان شدید من خودم به شخصه براتون دست میزنم نه اینکه قلعه نویی که بازیکن حریفشو میخره که جلوش یا بازی نکنه یا خوب بازی نکنه یا مظلومی کهاز قلعه نویی بدتر چون امیری و فتح الله زاده از قلعه نویی یاد گرفتن راهشو.خوش باشید یه روز پتتون رو آب میوفته
  • m a nkkkkk ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssعشقهok
  • امیرحسین ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    1 0
    در مورد تبانی حرف نزن امسال با دوز کلک فینال حذفی رو در ازادی انداختید ولی مکرتون به خودتون برگشت:)) بین اولین گل زن تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی کی بود یک افتخار در اسیا حسرت پرسپولیسا
  • 4444 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    1 0
    رتبه جهانی: استقلال ( 98 ) *** پرسپولیس ( ۴۶۰ ) قهرمانی لیگ برتر: استقلال( ۳ ) *** پرسپولیس ( ۲ ) نایب قهرمانی لیگ: استقلال( ۳ ) *** پرسپولیس ( ۰ ) قهرمانی حذفی: استقلال ( ۶ ) *** پرسپولیس ( ۵ ) نایب قهرمانی حذفی: استقلال ( ۳ ) *** پرسپولیس ( ۲ ) قهرمانی آسیا: استقلال ( ۲ ) *** پرسپولیس ( ۰) مـــــــــن دیگه عرضی ندارم :|
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    1 0
    این پرسپولیسیا چقد عقده دارن. اصلا استقلال با داوری میبره. همه که میدونن پرسپولیس رفتوبرگشت با گهر باخت به لطف داوری نباخت اونم تو آزادی آی چقد گناه دارید، دارید میمیرید تو جمع سه تیم باشید. استقلال به قهرمانی آسیا فک میکنه، پرسپولیس قهرمانی تو جام حذفی اکه نمیتونن
  • علي ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اشتباهي منفي دادم
  • علي ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 1
    يادت رفته 51 درصد استقلال بود 49 درصد پرسپوليس؟؟ عكسشو دارم ميخواي؟ خيلي هم ازش نگذشته كه يادت رفته
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    چیه زبونت گیر داره
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    2برابر ما هم دست وپا بزنید نمیتونید تماشا چی بدست بیارین
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    جون آبی ها در اومده
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    سوزنت گیر کرده
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 1
    نوشابه رو بده به استقلالی ها تا اعصابشون آروم شه
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    خوبه یه بار بیشتر نبود این همه بار سرت کردی زیر برف هوا داره گرم میشه برف هم آب بعدش بخار
  • آبی ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اگر دیدمش سلامتو میرسونم
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    ما اگر بسوزیم شمارو آتیش میزنیم
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    رفته خونه بخوابه
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    زیر پات خالی نشه بخوری زمین پرپر بشی
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    با آب یخ مربیتون رو آروم کنید
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    برو سواد یاد بگیر
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    یاد خودت بخیر چیزی ازت نمونده
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    تو داری از جای دیگه میسوزی
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    تو شدی نخود
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    حالا خوبه خودت دکتر نیستی
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    داشتن هوادار بیشتره
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    سوسن خانم
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    تو خیلی وقته که دیگه عرضی نداری پر افتخار ترین و پر هوادار ترین و پر اسطوره ترین پرسپولیس حقوق داور ها عقب نیفته
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    1 0
    شما هم به داماش باختین زمانی که ما جام در جام آسیا میگرفتیم کجا بودی
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    ای اشتباه منفی دادم
  • انیشتین ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    1 0
    ببخشیداشتباهی منفی دادم ازهمه طرفداران تیم کهکشان ابی معذرت می خوام شرمنده 444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    برو بابا تو چی میگی این وسط تراکتورم شد تیم
  • فائزه ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    یک جمله ای هست که میگه... تیمی که از رشت بخوره به درد عمش میخوره اونم رفت و برگشت. و یک موضوع دیگه من که یادم نمیاد پرسپولیس باخته باشه در مقابل گهر کی یادشه؟احتمالا حقوق داور ها رو ندادین غاطی کردین یا شایدم دوپینگ امروز تعطیل بوده نه؟
  • میثاق ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    اقا سعید منم شهرستانیم و اصفهانی و توی اصفهانم پرچم سرخ بدجور بالاست. اقای ناشناس نه فردا که پنج شنبه است.مهد کودک تعطیله نمیام بهت درس بدم.برو بازی کن.نازیی
  • میثاق ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    مال زنبورست/جوری گزیده که هم عقلشون از کار افتاده هم لکنت گرفتن .هه
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    لنگی بی شخصیت تسلیت تسلیت
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    قهرمانیشونم با پنالتی به ناحق علیه تیم فولاد به دست اومد.امسال قهرمانیشونو به لطف تبانی به دست آوردند.قلعه نوعی مافیای فئتبال ایرانه.
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    فرهاد مجیدی در تعچند تعویضی که شد اومد توی بازی بلافاصله فقط چندثانیه بعد به تیم حریف گل میزد.یکیشک همین محمد محمدی بود که هم با تیم روبرو یعنی استقلای عکس تیمی انداخت!! هم اینکه یار و رفیق فابریک فرناز مجیدیه.فوتبال ایران خیلی کثیف شده!
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    در 4تا برد روی هم تعداد گلشون به 4 هم نرسید اما درفقط یه بازی 6 تا زدیم یه بارم فقط ده نفره در فقط ده دقیقه سه تا زدیم.
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    واسه همینه همیشه قلعه نوعی ساعت دو نصفه شب به بعد همیشه با عادل دعوا میکرد؟!!
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    داماش رفت و برگشت!!
  • لارستان ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    به یک نرسی
  • لارستان ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    خوبه که حال داور هستش شمارو قهرمان کنه
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • لارستان ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    مشرق داری کیف میکنی همه رو به هم انداختی
  • سعید ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    1 0
    کابوسه شب شیثه رضایی اهای فرهادمجیدی انگارمیگن شیث رضایی هنوز داره دنبال فرهاد میدوئه ای بدو ای بدو دنیا 7مقدس(فرهادمجیدی) استقلال سرور پرسپولیسه
  • جمشید ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    ناشناس عزیز ، لطفا به اطرافیان مراجعه کنید .کمی زورت میاد
  • yaser ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    عجــــــــــــــــــــب! نمیدونم چرا هرکاری که میکنم نمیتونم جنایات میانمار رو فراموش کنم،میشه نسخه این همه بیخیالیتونو به ما هم تجویز کنین؟ :|
  • احمد ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    مهم افتخارات و قدرت و زیبا بازی کردن تیم است . پرسپولیس فقط از زمان پروین زیرش بزن را یاد گرفته
  • مسعود ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    با سلام.اره بابا به قول استقلالي هاي عزيز ادم بايد به تيمي كه 6تاخورده و مقام سيزدهم ليگ را هم توكارنامش داره و ليگ دسته سه هم رفته و به زور برش گردوندند افتخار كنه!!!!!!!هههههه.....
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    مهم تعداد قهرمانی تو لیگ و اسیا هست بعد تعداد طرفدار!
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    ایول عجب آمار خیره کننده ای من موندم این لنگیا باز از رو میرن یا نه همه چی که استقلال سره دیگه رو میخواد از پرسپولیس دم زدن هاهاهاهاهاها 444444444444444
  • مهدی پرسپولیسی ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    پرسپولیس به مناسبت دهه فجر ده نفره توی ده دقیقه استقلال رو له کرد استقلالی ها چند سالی میشه که سعادت نداشتن دوباره شش تایی بشن ولی عزیان استقلالی اصلا ناراحت نباشید انتظارش خوشتره
  • ناشناس ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    1 0
    پرسپولیس توتهران طرفدار زیاد داره وهمه تهرانی چند خط ایرانسل دارند که سریع پیامک ها رو تحویل میده.نظر سنجی پیامکی معتبر نیست....
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 1
    پرسپولیس سرور استقلاله.... والسلام
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    کسی میدونه چرا آبی خوبه؟ یا اصلا چرا قرمز خوبه؟ بیخود خون خودتون رو کثیف نکنین سر هیچ!
  • لنگ بی ستاره ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    هیچی فکر کردید چرا لنگی ها ستاره ندارن اومدیم این ها تو آسیا بعد از 200سال دیگه قهرمان شدند اخه ستاره را رو لنگ که نمی شه زد ستاره هه جاشون تو آسمون آبیه
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    والا همتون بیکار هستین بلا بیکارها
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    پول وتعداد طرفدار مهم نیست کیفیت مهمه نه کمیت مرده ها هم جمعیتشون از زنده ها بیشتره
  • متنفر از استقلال ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    نظرسنجی جدید برنامه نود: سوال اول: به نظر شما عدد 4 بیشتر است یا عدد 6 ؟ سوال دوم: ده دقیقه ده نفره سه تایی ها به چه معناست؟
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    پرسپلیس همیشه قهرمانه
  • عرفان ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
    0 0
    بهتره بجای این تیتر می زدین پرسپولیس دست نیافتنی تر از همیشه!!!!!!!!
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    0 0
    متنفر از استقلالکتو برو به فکر تیمت باش نه نظر سنجی!
  • سعید ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    0 0
    ناشناس حرف هایی که زدی اثرات سوزش بود؟؟؟
  • سعید ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    0 0
    لنگی بی شخصیت
  • پرسپولیس ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    پرسپولیس بهترین تیم ایران بیشترین هوادارو داره بیشترین قهرمانی در ایران
  • استقلالی ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    پر افتخار ترین تیم اسیا استقلاله نه شما لنگی ها که 5 تا از الغرافه خوردین ما 2 تا ستاره داریم شما چی برین به اون شیش هیچتون خوش باشید
  • یه پرسپولیسه 6 آتیشه ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    0 1
    الان داشتم به مشکلاتم فکر میکردم وقتی فهمیدم استقلالی نیستم کلا مشکلاتو گذاشتم کنار و خدا رو شکر کردم خدایا شکرت که استقلالی نشدیم.خدایا شکرت که عقده ای نشدیم و توی بازی تیم ملی عین عقده ای ها با دوربین بابای نمیکردیم و عدد 4 رو نشون نمیدادیم.خدایا شکرت که موقع عکس انداختن با یه بازیکن پرسپولیسی عدد 4 رو نشون نمیدیم.خدایا شکرت به خاطر این همه خوبی هایی که به من کردی.
  • hossin ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    0 0
    باهمون تعداد هواداران کمتر برسبولیس را له می کنیم و قهرمانیم
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    0 0
    4444
  • عسل ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    حسین جان به همین خیال باش . مگه تو خواب ببینی
  • عسل ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    ناشناس جان درست صحبت کن هرچند از استقلالی بیشتر از این انتظار نمیره . تازه جهت اطلاعات بیشتر باید بگم خدا لنگ رو افرید تاکیسه کشا لخت نمونن
  • یه 6 اتیشه ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    6 تایی های لنگی
  • عسل ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    اخی مامانت دعوات میکنه دیر بخوابی گوشیم نداری اس ام اس بدی اشکال نداره گریه نکن
  • عسل ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    1 1
    قرمز تر از انیم که بی رنگ بمیریم ابی نیستیم که با ننگ بمیریم
  • کامیار ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    0 1
    استقلال
  • عسل ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    1 0
    پرسپولیس
  • مسلم ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    1 0
    پرسپولیس سرورته
  • ناشناس ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 1
    من تمام وجودم استقلاله
  • ناشناس ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    اصلاً فکرش را کردی که هر چی آدم با فرهنگ طرفدار استقلاله.
  • استقلال ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    0 0
    استقلال سرورته/ ای لنگ.444444444
  • es esi ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    0 0
    آخه رو چه حسابی این حرفو زدی مثلا(قهرمانی لیگ،حذفی،اسیا،....)
  • سعید ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    0 0
    اگه ریس مافیای فوتبال ایران قلعه نویی از فوتبال ایران برود فوتبال پاکی خواهیم داشت ...پرسپولیس سرور استقلال بادکنک
  • امیر حسین سلیمی ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام هر کی پرسپولیسیه نظرشو بده
  • samira ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    1 0
    کی گفته استقلالیها بیشتر از پرسپولیسیها هستند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!هرکی گفته بی شک فوتبالی نبوده که همچین حرفی زده.........
  • samira ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    0 0
    پرسپولیس سرور سپاهانه.....(طرح به حساب نیاوردن استقلالیها..............هه هه هه.........)
  • samira ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    0 0
    به پرسپولیسیهای این ستون پیشنهاد میکنم که با استقلالیها انقدر کل کل نکنن بابا گناه کردن مگه که طرفدار استقلال شدن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!بالاخره استقلال هم باید معدود طرفدارایی داشته باشه تا از پرسپولیس جهانی کم نیاره...........عشق است ارتش سرخ
  • samira ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    0 0
    آخه آسمونتونم همیشه کثیف و آلودس....عشق است پرسپولیس
  • 666666 ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    0 0
    این استقلالیها چرا انقدر به رتبه و اندک قهرمانیاشون مینازن؟؟؟ بابا یکی نیس به اینا بگه یه ذره به گذشته فونبال نگاه کنن ببینن تو دنیا پرسپولیسو بهتر میشناسن یا استقلالو؟؟؟!!! کدوم بازیکنشون آقای گل جهان شده؟ کدوم بازیکنانشون به تیم های بزرگ گل زده؟ و ... پرسپولیسو کل دنیا میشناسن عاشقتم پرسپولیسسسسسسسسسسسس
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    1 0
    پرسپولیس ته جدولم باشه باز ما طرفدارشیم حداقل بهتر از دسته سه رفتنه که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 1
    الان این حرفتون چه ربطی داشت به بحث ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • samira ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    هر تیمی قهرمان میشد جز استقلال
  • ناشناس ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    کاشکی کیسه کشا یه ذره شخصیت داشتن!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    0 0
    یه نوشابه واسه استقلالیها بازکن که دارن از حرص میترکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • عسل ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    0 0
    به مادرم میگم کیسه حموم کجاست ، میگه میخوای بری حموم ؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام برم استادیوم بجای پرچم استقلال بگیرم دستم
  • Leito ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    0 0
    هیس......شیش تایی ها حرف نمیزنن!!!!!!!!!حال کردی؟ برو به بقیه دوستان استقلولی هم بگو.کیسه کشششش.66666
  • فرهاد مجیدی ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    1 0
    آهای همه ی مردم جهان.ماکه رفتیم آسیا رو دست پرسپولیسیا.همه ی اون هایی که با لنگ میروید حمام.آهای اونایی که 4 دربی پشت سرهم از ما می بازید.چرا به طرفداراتون می نازید؟
  • مريم ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    1 0
    شما بريد استقلال تونو جمع كنيد كه تو هر بازي ميليون ها تومان پول جريمه ميشه....... خخخخخخخخخخخخخخخخخ هاهاهاهاهاهاهاهااااااااااااا
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    لنگی تو اگه فوتبال می فهمیدی لنگ خودتونو جمع می کردی که بزرگترین افتخارش قهرمانی نیم فصله
  • ناشناس ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    یه استقلال تواسیا حسرت پرسپولیسیا
  • 6 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    1 0
    فکر نمی کنی برعکس گفتی
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 1
    عشق است اس اس
  • فقط استقلال ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 1
    ایول نا شناس استقلالی
  • فقط استقلال ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 1
    ایول نا شناس استقلالی
  • mrf ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
    2 0
    به امید خدا پرسپولیس قهرمانه امسال میشه
  • فاطمه بیگدلی ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    2 0
    استقلالی ها چقدر حسود هستید!!!به خصوص شما جناب اقای سعید!!!!!!!!!! مادلمون به اون 6تا خوش نیست به اون خوشه که 6تا گل خوردین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • آ 4 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
    0 1
    وقتی میبینم پرسپولیسیا هنوزم رو دارن حرف بزنن با خودم میگم بهتره سکوت کنم دیگه
  • آنتی لنگ ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
    0 1
    رزرو هتل تو اسیا حسرت پرسپولیسیا البته برای یه استقلالی افت داره که با بعضی خرده تیما کل بندازه ولی خب جهت اطلاع میگم که خودتونو فریب ندید یادتون نره سرورتون کیه راسی بازی با توپ اسیا حسرت پرسپولیسیا
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
    0 0
    مواظب دهنت باش
  • nsm ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    0 0
    ما حسرت لنگیا رو نمی خوریم 66666666666666666666666666666666666
  • قرمزته ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    1 0
    سریع ترین زایمان دنیا استقلال در 10دقیقه 3قلو زاید
  • قرمزته ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    1 0
    آبیته 6 سوراخ کافیته
  • مهتاب ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    1 0
    پایان ابی شبی سیه و تار است عشق به پرسپولیس همیشه افتخاراست
  • مهتاب ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    میثاق جان دمت گرم خوب جواب اقای ناشناس رو دادی استقلالیا همه اخرش کم میارن.
  • مهتاب ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    خوب حالا بیشتر نبود وگرنه چیکار میکردین
  • مهتاب ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    مطمئنی چیزی نخورده تو سرت اخه همه چی رو برعکس میگی
  • مهتاب ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    شما هم هروقت کم میارین پناه می برین به فرهاد مجیدی
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    اقای ناشناس شما کی به این نتیجه رسیدی ازمن به تونصیحت دیگه از این فکرا نکن هنگ میکنی
  • مهتاب ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    این قدر بی کار نیستیم که ده شبانه روز بشینیم این چرت و پرت هارو بنویسیم تا اعصابمون اروم شه
  • مهتاب ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    تیم بهتر گیرنیاوردی 
  • مهتاب ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    منم کم میاوردم همینا رو میگفتم
  • مهتاب ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    تو زیاد خواب می بینی نه؟
  • مهتاب ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    عجب وجود گندی
  • مهتاب ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    اینقدر کلاس میزارین خوبه یه زنگ تفریح هم بزارین
  • مهتاب ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    کاش همه انقدر مثبت بودن کجای کاری
  • مهتاب ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    اشتباه منفی دادم
  • پرسپولیسی دو آتیشه ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    1 0
    سلام نایب قهرمانی ما در دهن خیلی از این لونگیای که5 شودن رو بست . مشک آنست که خود بگوید نه آنکه عطار بگوید .بعد به نظرم به جای اینکه بیاید اینجا نظر بدید برید به اون قلعه نویی بگید بلد نیستی تیم بچینی بهتره بری با هم محله ایا گل کوچیک بازی کنی.سر مربی خودمون عشقه که اون موقع که قله نویی به سیب زمینی میگف دیب دمینی آقای گل دنیا بود
  • 444444444444444 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 1
    استقلال عشقههههههههههههههههههههههه پرسپولیس کجای کاره؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!دلشون به همین باختای پشت سرشون خوشه
  • رحمان ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    0 0
    ;استقلالی عزیز لیگ برترو به تازگی اسمشو لیگ برتر گذاشتن و گرنه پرسپولیس از لحاظ قهرمانی در ادوار مختلف لیگ اوله پاس دومه واستقلال سومه- درآسیا هم پرسپولیس سال 91درجام در جام اول شد سال بعدش هم دوم با تشکر
  • ناشناس ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    1 0
    پرسپولیس بهترین تیمه ما که رفتیم
  • میثم ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    0 1
    لنگیها حداقل تو اسیا یه چهارمی یا سومی بگیرید تا تیمهای دیگه شما رو بشناسن بخدا خجالت داره اره عزیر سرمربیتون زمانی که 20 تا به مالدیو میزد باید هم اقای گل دنیا بشه هههههههههههههههه
  • نورا و محمد ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 1
    ما معتقدیم چون خود اروپائیها فوتبال را کشف کرده اند خود اروپائیها هم در فوتبال از آ فریقا ئی ها و آسیائی ها قویتر و برتر و باهوشترند ما شاهدیم که همیشه فرانسه و آلمان و اسپانیا و آرژانتین و ایتالیا و بقیه کشورهای اروپائی بیشتر هستند که به مرحله قهرمانی و نایب قهرمانی می رسند و فوتبال آفریقا و آسیا افتضاح و ضعیف و است نظر شما روان شناسها چیست .
  • ماجی ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    1 0
    عشقست پرسپولیس مگه ن بسوزید استقلالیا هرجاسخن ازپرسپولیس است دهان استقلال سرویس است
  • پرسپولي قهرمان ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    1 0
    با سلام... هركس ميخواد بدونه پرسپوليس چه تيميه، عملكرد پرسپوليس رو از سال 1349 تا سال 1393 تو اينترنت چك كنه بعد بياد راجع پرسپوليس حرف بزنه؟! در ضمن رئال مادريد10 بار قهرمان اروپا شده، آث ميلان 9 بار شده و ..... كدوم يكي از اين تيم ها ستاره رو پرچم تيمشون دارن!!! اينم يه نشانه عقده اي بودن برادران استقلا... من بارنگ آبي مشكل ندارم ... من با اسمتون مشكل دارم!!! زمان شاه يه تاج بوديد، الانم استقلال... شعار مملكتومونه ديگه :‌استقلا آزادي جمهوري اسلامي.... هميشه حواتو دارن....بريد خوش باشيد.
  • mohamadreza ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    0 1
    ايووووووووووووووووول دادا فقط استقلااااااااااااااااااااال
  • mohamadreza ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    0 1
    استقلااااااااااااااااااااااااااال قهرمان
  • mohamadreza ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    0 0
    ههههه خخخخخ جمع كن بابا
  • mohamadreza ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    0 0
    خخخخخ اس استه...
  • mohamadreza ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    0 0
    خخخخخخخ هههههههه كاملآ درست گفته مگه چشه دخترا بيان ورزشگاه...
  • mohamadreza ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    واااااااااااااااااااااااقعآآآآآآآآآآآآآ كه عششششششششششقه
  • mohamadreza ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 1
    هههه خخخ آبي تر از آنيم كه بي رنگ بميريم :::قرمز نشويم هرگز.كه باننگ بميريم
  • mohamadreza ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 1
    خ مهتاب ي خورده ادب هم خوب چيزيه واااااقعآ ك ادب طرفداران پرسپوليس بيشتر از اين نيست....
  • mohamadreza ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    اس استه ssssssssssss
  • mohamadreza ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    واقعآآآآآآ براتون متآسفم....
  • mohamadreza ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    فدااااااااااااااااااااااااااات فرهاااااااااااااد جوووووووووووووووونم
  • mohamadreza ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    ههههه ايول ناشناس اينو خوب گفتي(لنگتو جمع كن)
  • mohamadreza ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    ايوووووووووووووووووول عزيزززززززززززززززززززم واقعآآآآآآآآآآآآآآآآ عششششششششششششششقه SS
  • mohamadreza ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 1
    فدااااااااااااااااااااااايي داري عززززززززززززيزم فقط استقلال
  • mohamadreza ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    هههه خخخخ ب همين خيال بااااااش خخخخخخخخخ
  • mohamadreza ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 1
    ههههه حالا خوبه شما پرسپوليسي ها حرف واسه گفتن نداري فقط بلدي همين حرفو همه جا تكرار كني فقط بدوني ك براتون متآسفم خخخخخخخخخخخخخخخ
  • mohamadreza ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    قربووووووونت مرررررررررررررررررررررر30 sssssssss
  • mohamadreza ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 1
    اينو خوب اوووووومدي استقلاله كه عششششششششقه
  • mohamadreza ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 1
    ههه پ براتون متآسفم.چرا؟ چون فعلآ دهن شما پرسپوليسيا سرويس هست...
  • mohamadreza ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    مرررررررررررررررررررررررررر30 OK
  • نا شناس ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    شیش شیش شیشتایی ها
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    از شما كه الان 12هستيد بهتريم
  • عسل ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    0 0
    به زنبوره میگن تاحالاتوده دقیقه سه تاگل خوردی میگه نه بابا مگه من استقلالم خخخخخخخخخخخخخ
  • asal ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    1 0
    اشتباه منفی دادم
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    استقلال کشکههههههههه
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    افرین
  • عسل ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    تاسفت رو برا خودت نگه دار
  • عسل... ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 1
    تو این جامعه دخترا فقط باید حسرت بخورن
  • بهزاد ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    بهتون6تا زدیم هنوز پرویین ایمون زاید آب قطی کرد بهتون هنوز پرویین طرفدارای ما بیشتره اما بازم پرویین!!!!!!!!!!!!!!
  • matin ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    بهترین44444444 تیم4444444استقلال4444444444444444444444
  • جواد ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    0 0
    تیم فقط یرسپولیس
  • پرسپولیس ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    لطفا استقلالی ها برن و بفهمن چرا اسمشون از تاج به استقلال شد فقط به خاطر بیشتر شدن هوادارانش از پرسپولیس که نشد با وضعیتی که توی جدول من دیدم باید برید لیگ دسته دوم سه رده اومدید عقب اما پرسپولیس... الو سلام منزل ایمون زاعد؟ بله بفرمایید ببخشید هستن؟ خیر رفتن سه تا به استقلال بزنن و بیان .ببخشید چقدر طول میکشه؟ ده دقیقه دیگه میان . فقط پرسپولیس 666666666666666666666666
  • امیر ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    فقط یاشاسین تراکتور
  • 6666666 ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    فقط پرسپوليس
  • 4444 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    استقلااااال. تاااااج. فرهاااادددد
  • ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    اولآ 44444 دومآ یه دونه از اون 6 تا گولی که زدید بگو چی جوری بود؟
  • امیر ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    فقط عشق پرسپولیس
  • 66666666444444444444444444 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    فقط پرسپولیس پرطرفدار ترین ترین تیم آسیا و ایران
  • آریا ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    0 0
    دلتون رو به هوادار ها خوش نکنید مهم افتخارات بعدم مگه از رو نضر سنجییه استقلال خیلی هم پر هوادار هست
  • امیر ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    شما استقلالی های کیسه کش ساکت. شما برین عصا برا بازیکنانتون بخرید که این قدر پیرن تیم فقط پرسپلیس از یک زنبور می پرسن می تونی تو 10 دیقه سه تا گل بخوری میگه مگه من استقلال ام
  • استقلالی ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    همیشه تو خواب سیر کردین کسی که خودشو میزنه به خواب نمیشه بیدارش کرد.
  • mah2016 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 1
    به نظر من استقلالیها بیشتر از پرسپولیسیها است جدیدا. چون استقلالیها از برنامه نود خوشش نمیاید شرکت نمیکند مفهومه پرسپولیسیها 4تاهیا؟
  • محمد ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 2
    من هیچی نمیگم فقط میگم ک استقلال سرورهرچی لنگیه
  • تاجــــــــــی تا ابد ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    1 1
    اعتــــــــماد به نفســــــــــے که لنگیا دارن من داشتــــــــــم با چنگال به داعش حمله میکردم :|
  • اصغر از شهرری ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    بهترین مکمل سید جلال در خط دفاع ها دی عقیلی است مطمئن باشید در سال 95 ضرر نمی کنید هادی را جذب کنید
  • samaneh ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 2
    من یه استقلالی ام و افتخارمیکنم چون لتگی نیستم .اره عزیزمن هر کس وناکسی نمیتونه تاجی باشه
  • پرسپولیس ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    2 0
    استقلا ل 4 تایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی برین عکس 6*4 بگیرین وای شما کیسه کشا در هر موضوع سوژه های خوبی هستین
  • شاهین ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 1
    زنده باد داماش گیلان لیگ برتر بی پول دسته یک بی پول دسته دوم ولی بازم طرفدارشیم از نایب قهرمانی جام حذفی تا لیگ دسته دوم #مابرمیگردیم
  • مهدی داداش نژاد هوادار پرسپولیس عاشق تبریز ساکن تبریز ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    2 3
    من خودم آذری هستم اما هوادار پرسپولیس از همه تیمها بیشتره حتی تو آسیا.اون سال هم که با44درصد انتخاب شد تیم وضعیت خوبی نداشت که پرسپولیسا بیان برنامه 90رو نگاه کنند.اگه نتایج پرسپولیس بهتر بود مطمئنا بیشتر هوادارا بازی رو نگاه میکردند در نتیجه اختلاف از6درصد(بین استقلال و پرسپولیس)خیلی بیشتر میشد. رده سوم مال استقلال و رده سوم به پایین هم مال تراکتورسازی تیمهای گیلانیه و ماشین سازیه.
  • شراره IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    0 0
    پرسپولیس برنده ۳. کاشیما ۰.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس