کد خبر 214222
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹

باشگاه استقلال به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمد سررشته‌داری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به صحبت‌های روز گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش از نگاه دو عنوان کرد: با کمال احترام باید مسائلی را مطرح کنیم. قصد نداشتیم در شرایط کنونی که پرسپولیس در بحران قرار دارد صحبت کنیم اما آقای رویانیان مسائلی را در این برنامه مطرح کردند که هواداران استقلال را ناراحت کرد.

وی ادامه داد: زمانی که قهرمانی استقلال مطرح شد مدیرعامل پرسپولیس به گونه‌ای صحبت کرد که این مفهوم را متبادر می‌کرد که استقلال کوچک‌تر است و پرسپولیس بزرگ‌ترین تیم ایران است در حالی که هیچ متری برای اندازه‌گیری تیم‌ها وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و احتیاجی به اثبات آن نیست اما برای بزرگی یک تیم نباید استقلال را کوچک کرد. این مسائل فرافکنی و توهین به هواداران استقلال است.  مدیرعامل پرسپولیس اشاره‌ای به اسطوره‌های این باشگاه از جمله علی پروین داشت در حالی که باید بگوییم علی جباری هم همان نشانی را دریافت کرد که پروین گرفته بود.

وی افزود: دیگر پیشکسوتان ما نیز در جهان محبوبیت داشتند. دروازه‌بان سوم قرن آسیا در استقلال حضور داشته است. به هیچ عنوان قیاس کردن کار درستی نیست. کاش به جای اینکه اینگونه صحبت‌ها مطرح شود آقای رویانیان با هواداران که توقع بجایی داشتند تا حداقل سهمیه آسیایی کسب کنند، صحبت می‌کرد و دلایل فنی‌تر می‌آورد نه اینکه چهارم هم نشدند و برای اینکه خودشان را توجیه کنند استقلال را پایین بیاورند.

سررشته‌داری یادآور شد: دایی، پروین و بزرگان دیگر مایه افتخار هستند. آنها برای تمام مردم هستند مگر در زمان حضور شما ساخته شده‌اند که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنید؟ شما چه بازیکنانی را ساخته‌اید؟ کدام آقای گل را پرورش داده‌اید. استقلال پرافتخار‌ترین تیم ایران در آسیا است. متری برای بزرگی تیم‌ها وجود دارد که می‌توان به آنها استناد کرد. نمی‌خواهم بگویم استقلال از پرسپولیس بزرگ‌تر است ما دو تیم بزرگ به نام‌های استقلال و پرسپولیس داریم.

وی ادامه داد: استقلالی که دو ستاره روی پیراهن خود دارد و یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی در آسیا کسب کرده نباید کوچک‌تر از پرسپولیس شمارده شود. باید با انصاف‌تر صحبت کنیم تا مردم از حرف‌های شما دلخور نشوند. مسئولان تیم‌ها باید مسئولانه‌تر صحبت کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است و کمال احترام هم برای آنها قائلیم. امیدوارم آنها به دنبال اوج خود بازگردند تا مردم خوشحال شوند. مهم شادابی هواداران است نه اینکه برای شکست به دنبال توجیه و تخریب باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    این که استقلال بزرگترین تیم ایرانه که توش شکی نیستش ولی اینکه یه آدم کوچیک میخواد تیم پرسپولیس رو با این حرفا بزرگ کنه خودش نشون دهنده خیلی از مسائل است ... .
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    این مدیر پرسپولیس اصلا فوتبالی نیست یک مدیر کاملا سیاسی هست که از طرف احمدی نژاد و کارت سوخت اومده.....
  • حسین ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    اگر متری برای تشخیص بزرگی یک تیم باشد افتخاراتی هست یک تیم در میادین بدست می اورد اقای رویانیان با فرا فکنی و فرار از واقعیت نمیتوانید عدم نتیجه گیری تیم میلیاردی خودرا هر روز با یک بهانه توجیه کنید شما اصلا برای اینکار باید از تیمداری در تیمهای محلی شروع میکردید تا شاید بتوانید در تیمی بزرگ مثمر ثمر باشید . استقلال با سخنان اشخاصی مثل شما هیچگاه کوچک نمیشود چون معیار افتخاراتی است که تیم بزرگ استقلال کسب کرده است
  • جمشید پرسپولیسی شییییییییییش ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    استقلال از پرسپولیس کوچکتره! از همه نظر! از لحاظ اسم! از لحاظ هوادار! از لحاظ مشهوریت در بین الملل! مربیان خارجی سر و دست میشکنند برای حضور در این تیم! و از لحاظ فوتبال پاکتر از استقلال! و از لحاظ بازیکنانی که به دنیا معرفی کرده!(کوچیکش علی کریمیه!) در ضمن دربی غرب آسیا را بین پرسپولیس و تیم های عربستانی میدانند! و دربی آسیا را بین پرسپولیس و تیمهای ژاپنی و کره ای میدانند! باز بگم؟! البته 6 تاییها پررو تر از این حرفها هستند!
  • حجت ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    به نام خدا سلام منطق در صحبت های مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال موج می زند . بهتر است آقای رویانیان سوابق فرهنگی و اجرایی گذشته خود را فدای کُری خوانی ها نکند . خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند .
  • محسن ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    آقای سر رشته داری یه جوری صحبت میکنی که انگار تازه از در اومدی تو عزیز من شما اگه دو تا ستاره دارین سابقه سقوط به دسته سوم رو هم دارین - شما تو مسابقات جام در جام باشگاه های آسیا یه حلبی هم ندارین اما پرسپولیس قهرمانی داره - شما تعداد جامهای داخلیتون رو بشمار بعد واسه پرسپولیسم بشمار - شما تو نظر سنجی های مختلف متوجه نشدی که پرسپولیس به تنهایی از کل تیم های ایران بیشتر طرفدار داره شما نمیدونی فوتبال به هواداراش زندس ؟ اصلا کاری به این کارا نداریم شما یادت نمیاد زمانی که رو این دوتا باشگاه قیمت گذاشتن کدوم بالاتر بود - شما واقعا" نمیدونی پرسپولیس بزرگتره یا خودتو زدی به اون راه یا میترسی نون خودتو آجر کنی اگه حقیقت روبگی ؟
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    مشهوریت! شما نشانه بزرگی شماست.
  • رحمت اله ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    دلیل بزرگی یک تیم به بزرگ منشی و احترام به طرف بزرگتر است ولی نمی دانیم چرا مسیول تیم استقلال به خود اجازه میدهد در مورد تیمی که اصالتی دیرینه دارد و افتخارات بیشماری کسب کرده اینگونه به قضاوت بنشیند؟ زمانی که تیم محبوبتان در دوران قدیم به قهرمانی رسیده چند تیم در اسیا وجود داشته که بتواند در مقابل تیم شما بایستد؟ تیمی که در خانه حریف در مقابل یک تیم نه چندان قوی بازی برده را باتساوی عوض میکند و در همین تهران با یک گل مقابل تیم عربستانی در مقابل دیدگان تماشاگرانش میبازد این مایه مباهات جنابعالی است ؟ اگر به قهرمانی های تیم خودتان منصفانه نگاه کنید متوجه میشوید که چگونه برنامه های تیم شمارا طوری تنظیم کردند که بتوانید راحت به قهرمانی برسید. اون از بازیهای فشرده ای که برای تیم سباهان تدارک دیدند که با فشردگی بازیهایش را انجام داد و اون از بازی مقابل فولاد که با داوری که چند هفته در لیگ ایران هیچ قضاوتی را به او نداده بودند با یک بنالتی ناعادلانه قهرمانی را به تیم شما تقدیم نمودندو در مقابل با برنامه ای که حتی در کرات دیگر هم ان را انجام نمیدهند تیم بیروزی را مجبور کردند در اوج امادگی دو بازی حساس خود را به فاصله سه هفته و فشرده انجام دهد ایا این قهرمانی شما اینقدر با ارزش است که چشمهایتان را روی واقعیت ببندید و با یک مجموعه و هواداران تیم مقابلتان اینگونه انها را به سخره بگیرید ؟ افسوس که دایه های زیادی هستند که دلسوز این فوتبال لجام گسیخته و در به داغان فوتبال ما شده اند . واقعا این دور از انصاف و جوانمردی است که همه را کوته فکر فرض کنید اما مردم همه چیز را در مورد شما به قضاوت خواهند نشست.
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    برو ته جدول بوق بزن چهارتایی
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    شما که 6 تا از سپاهان خوردین
  • علي ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    ولي مهم اينه كه استقلال 2 ستاره داره و منتظره سوميشه... حالا پرسپوليس در حصرت رفتن به آسياست
  • کیان ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    توخوبی، توماهی، توراست میگی!
  • محمد ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    رويانيان بهتره بره همون كارت سوخت پخش كنه. در اندازهاي نيست كه بخواد درباره استقلال صحبت كنه.
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    خوب که چی ؟ چه گلی بر سر فوتبال ایران زدید؟ سوبله چوبله که شدید ! هیچ مقامی تو آسیا نیاوردید! باز بگم ...
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    بخواب بابا همه میدونن که استقلال پرطرفدارترین تیم در ایران وآسیاست . لنگی ها ساکت شن . فعلا برن وضعیت تیمشون رو جمع کنند که داشتن میرفتن دسته یک که مسئولین نذاشتن!!
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    همه دوستان لنگی میدونن که استقلال در ایران و بخصوص در خارج کشور طرفداراش بیشتر از پرسپولیس لنگه فقط بهتره یک نگاهی به تاریخ وقدمت باشگاهها بندازید . من یادمه دهه 60 راه به راه در رسانه ها و روزنامه ها تیم پرسپولیس لنگی رو تبلیغ میکردن بخاطر برخی مسائل بود که همه میدو.نن وبه این تیم بیشتر توجه شد تا اینکه الان چند تا به دوران رسیده که اطلاعاتی از تاریخ باشگاه تیم لنگی خود ندارن حرفهای مفت بزنند. دوستان لنگی خودتون رو بکشید هر چقدر جلز و ولز کنید باز اس اس تاج و قهرمان سرور شماست.
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    ناشناس جان شما همین قهرمانی کثیف را از همون مسئولین داری ها!!! فراموش نکن! در ضمن استقلالی ها(6تاییا) مث هواداران تراکتور توهمی هستند و فکر میکنند که تیمشان پرطفدار ترین تیم دنیاست! از نظر طرفدار: 1.رئال مادرید 2.منچستر. 3.میلان. 4.چلسی و... و در بین تیمهای بقیه قاره ها(به جز اروپا): 1.پرسپولیس 2.شانگهای شینهوا 3.سائوپائولو و . . . شاید اس دق لال 17 یا 18 باشه!
  • پرسپولیس ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    جواب شما فقط یک کلمه است اس دق لااااااااااااااااااااااااال
  • امین ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    پرسپو لیسی ها : اول- استقلال 8 قهرمانی لیگ و 6 قهرمانی حدفی و 2 قهرمانی آسیا مش ود 16 جام ولی پرسپولیس 9 قهرمانی لیگ و 5 قهرمانی حذف و یک قهرمانی جام در جام آسیا می شود عزیز من 15 جام دو - شما قهرمانی جام در جام آسیا را با قهرمانی جام باشگاه های آسیا مقایسه می کنید سه - عزیز من ناصر حجازی جز 3 دروازه بان قرن آسیا است (قرن یعنی 100 سال) بعد تو از کریمی میگی که دو بازی تو بایرن بازی کرده چهار - در لیگ برتر استقلال 3 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی دارد ولی شما فقط دو قهرمانی پنج - استقلال در لیگ برتر 9 بار بین 3 تیم اول بوده در حالی که پرسپولیس فقط 4 بار بین 3 تیم اول بوده شش - تعداد بردهای استقلال هم در دربی بیشتر از پرسپولیس است هفت - استقلا توانسته در بازیهای دربی 4 بار پرسپولیس را ببرد که تاریخ دربی بی سابقه است هشت - یادت باشه اسطوره استقلال ناصر حجازی است و اسطوره شما پروین مواظب باش این دو تا را با هم مقایسه نکنی نه- این یادت باشه که دیگه پرسپولیس رقیب استقلال نیست (ما استقلالیها با شما دیگه کاری نداریم هر چند شما دلتان می خواهد با بزرگان باشید) رقیب ما سپاهان است نه شما که حتی نمی توانید جز 4 سهمیه آسیا باشید
  • استقلال تاج آسیا ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    ناکام ترین تیم لیگ 12 که پر خرج ترین تیم هم بود همین پرسپولیسه ... انقدر بی فرهنگین که یکیتون قهرمانیو تبریک نگفت در حالی که مورینیو 4 هفته زودتر به بارسا تبریک گفت... البته فرق لنگی با بقیه همینه... مدیر عاملتونم که میگه لنگی هستین ...
  • سیروس ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    آقا من موندم آخه این چه کری خوندنیه؟ تو تمام دنیا کری خونی بین تیمهای اول و دوم سوم دیگه خیلی بشه چهارم اصلا سنگ بترکه پنجم، برگزار میشه آخه تیمی که یه سال دوازدهمه و یه سال هفتم که به استقلال همیشه قهرمان نمیخوره آخه یه چیزی بگید بگنجه بابا!!!!انصافا کی پرروه؟ اونی که یادم نیست کی رفته آسیا یا اونی که هرسال جاش آماده اس؟!!!!
  • سیروس ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    محسن خان همون خط اول رو خوندم دیدم چه کلام پرمغزی داری تو باید بری قطب به اسکیموها که مخشون منجمده و کار نمیکنه یخچال بفروشی نه اینجا که حال و روز تیمت معلومه برو داداش به ما نمیخورید برو برو کنار باد بیاد خنک بشیم!!!! اون جامی که گرفتید اگه ستاره داره بزنید ماهم ببینیم عزیز دل!!!!بزرگی به این هادارام پادارامی که میگی نیست به جام قهرمانی که لااقل امسال که مال آبیهاست.والسلام
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    این آه مردم بود که یقه رویانیان رو گرفت. وقتی بی حساب و کتاب پول بیت المال که مال همین مردمه میلیاردی میلیاردی خرج می کنی بایدفکر این روزاشم کنی جناب رویانیان.وقتی کم میاری به بقیه تهمتوتوهین میکنی.این نشانه عجزوناتوانی آدمه
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    خیلی خودتو پوشوندی تواین گرما عرق نکنی سرما بخوری!
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    یه نگاه به رتبه جهانی تون بنداز ببین روت می شه بگین چندمین!!
  • سیدحمزه ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    جمشید لنگی خوابت میاد عزیزم؟ پس بخواب بابا
  • جواد ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    آقای رویانیان حد خودت را بدون اولا تیم استقلال اعتبار فوتبال ایران هست و نماینده ایران در آسیا دوم شیث رضایی نماینده تیم شما بود با اون عملی که مرتکب شد یا میناوند که کلیپ تصویریش همه جا بود و ... اما نا گفته نماند ما برای تیم شما و اسطوره هاش احترام قائلیم چون برای تیم ملی ایران بازی کردند شما هم مشرق جان بدان تیم ما دو بار نایب قهرمان شده در اسیا شما زدی یکبار . هر وقت پرسپولیس یکبار رفت فینال آسیا بیاد حرف بزنه سوبله و چوبله هم یادش نره و از بیت المال این همه صرف ستاره هاش نکنه و دل هوادارهاش را الکی خوش نکنه هفتم بشه . بهتر هست ایشون بر دنبال کارهای دیگه تا بیاد تو فوتبال و اتهام به داور و تیمهای دیگه بزنه و نتونه ثابت کنه .
  • سیدحمزه ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    از یه لنگی منطقی بیشتر از این هم انتظار نمیره. کلی خندیدم جان تو. محسن جان ظاهراً قبل از این نظر بدی حسابی پرخوری کردیا!!! شیطون بلا. در ضمن اون ناشناس دومی هم که کلی مشنگه. عزیز من شما رده‌بندی فیفا رو قبول داری؟
  • سیدحمزه ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    راضی به زحمت نبودیم. خودتون رو خسته کردین. تو رو خدا اینقدر به مغزتون فشار ندارید.
  • سیدحمزه ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    کارت تلفن هم براش زیاده چه برسه به کارت سوخت
  • سیدحمزه ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    امین جان، آخه لنگی ‌ها این چیزارو میفهمن؟! اینا یه مشت الافن که تیمشون یازدهم جدول بود هفتاد هزار تا بیکار می‌رفتن استادیوم شعار میدادن پرسپولیس قهرمان میشه خدا میدونه....
  • سیدحمزه ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    گل گفتی
  • مسعود ر ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    ما پرسپولیسیا هم از اینکه این مدیر عامل به جای مصاحبه های مدیریتی مدام مثل یک مربی کری میخونه و ... واقعا خجالت زده ایم. نمیدونم آقایان چرا گیر دادند به پرسپولیس و میخوان نابودش کنند. اگه قصدشون خدمته و نه شهرت این همه تیم توی تهران هست . از لیگ برتری گرفته تا دسته یک و دسته دو. موضوع کسب جام نیست حتی امسال نتونستند سهمیه آسیا کسب کنند. مایه تاسفه. از دست ما هوادارا هم کاری بر نمیاد.خدا خواست پرسپولیس قهرمان نشه. دریغ از یه تلنگر
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    آقای رویانیان جام نگرفتن چندان مهم نیست. سهمیه آسیایی که نگرفتید.خواهشا دست از مصاحبه های غیر حرفه ای بردارید و به وظایفتان عمل کنید.
  • آرش ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    اصولا پرسپولیسی ها از قشر کم سواد جامعه هستند وگرنه فرق بین اول تا هفتم جدول را می فهمیدن!!!!!!!!! بعد ما اس اس ها میدونیم کجاشون می سوزه ..............
  • محمد ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    آقایون نون پایتخت نشینی را می خورین. خودتون بهتر می دونین که پرطرفدارترین تیم تراکتوره چون 35 میلیون آذری زبان طرفدارشند بقیه هم طرفدار هفده تیمند . اگر تراکتور امکانات و پولش مثل استقلال و پرسپولیس بود غیرت آذری هم روش . دیگه هیچ تیمی به گرد پاش هم نمیرسید.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    حالیش نیست
  • امیر ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    سلام مشرق ازت بعیده که به این چیزا دامن بزنی
  • میبد بالا ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    ما که همیشه از پرسپلیس سر تریم برید هی 6تایی 6تایی کنید لونگی ها
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    لنگی ها عزیز اینقدر چلز ولز نکینید نسوزید که با این همه خرج میلیاردی هیچ قهرمانی کسب نکردید!!! بالاخره شما هم مقام میارید البته شاید سال بعد دسته یک رفتید ... پیشرفتتان محسوسه!!!
  • محمود ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    اگه دلت میخواد یه ستاره را بدیم به شما فقط فرهاد مجیدی یادت بیار بسه
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    سردار متوهم لنگي اينو نگه چي بگه!؟ آدم اين همه هزينه كنه آخرشم هفتم بشه خوب بايد يه جوري ماست مالي كنه ديگه!! اما كلا حرفه اي نيست وهيچوقتم ياد نميگيره اميدي نيست...
  • دامون ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    رویانیان یک ادم حراف بیش نیست ودر عمل چیزی نداشته وندارد که به منظر ظهور برساند بهتره تا از هواداران پرسپولیش فحش ناموس نشنیده محترمانه استعفا بدهد
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    جمشید و محسن اگه از زمین به آسمون برین و از آسمون به زمین برگردین زیر بار حرفاتون نمیریم
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    کسانی که میگم اس دق لال بدونن لال خودشونن!خودشون هم دق بالا بیارن و بمیرن
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    برادر من نصف بیشتر استقلالی ها و پرسپولیس ها آذری زبانن و به طرفداری از تیم شون افتخار می کنن امثال شما هم بدونید در خود تبریز از هر10 نفر 6 نفر طرفدار اینان در ضمن هزینه این دوسال ترکتور چقدر بوده نازنین که اینطوری قضاوت می کنی
  • پشنگ ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    جمشید خالی بند اولا پست پولیس اونقدر کوچکه که تو اسیا راهش نمی دن دوما کدوم 6تایی ها اگه فیلمش را داری رو کن ما هم ببینیم
  • من تاجی ام ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    لنگیهای عزیز کلا یه برتری نسبت به سرورتون دارین اونم تعداد قهرمانی تو ادوار لیگه.اونم سال دیگه که قهرمان شدیم لال میشین کلا.راستی یه دوست لنگیمون گفت لنگ تو جهان شناخته شده تر از تاج کبیره؟ههههههههه خدا نکشتت نصفه شبی روده برمون کردی(یه افتخار تو اسیا حسرت پرسپونیسیا.ببخشید حسرت پرسپونیسیا حضوره توی اسیا)
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    ببخشيد دوستاني كه فرمودن تراكتور بيشترين هوادار رو داره حتما نظرسنجي ديشب برنامه نود رو نديدن!!!!!بعدشم تو بازي آخر گروهي تون تو آسيا كه گند زدين .هوادار درهمه مراحل بايدپشت تيمش باشه؛پس فعلا بي خيال...
  • ناشناس ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    آقايون پرسپوليسي ، لطفا از بزرگترهاتون بپرسيد خداداد عزيزي و تيم نه چندان مطرح فتح تهران در سال 1373 چه بلايي سر پرسپوليس آوردند. فتح 6 پرسپوليس 0 . ته جدولي ها
  • سینا ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    به به ذائقمون عوض شد نزدیک انتخابات از این کری های فوتبالی بگذارید روحیمون عوض شه کلی خندیدیم
  • هرجابری بالاسرت آبیه ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    جوگیرنشوعزیزم درکت میکنیم خدابهت صبربده .استقلال کوچیک همه فوتبالدوستاوملت ایرانه وبابازیهای خوبش دل همه روشادمیکنه انشاا... دفعه بعد قرص قرمزه رونخور جنون میاره آبیه روبخور آروم میشی باشه مجیدجان ؟
  • هرجابری بالاسرت آبیه ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    بازم ازین گلا به لنگیابزنید خوشمان آمد .
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    البته باید بگی مدیر عاملتونم که میگه لنگی هستین اسنادشم موجود بگم بگم
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    واقعیت ها را باید گفت
  • حاميبرسبوليس ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    سلام بر فرض كه تمام اين حرفا درست باشه دليلي بر بي احترامي وژا گذاشتتن بر ارزشها نيست.
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    سرور هر چي لنگيه بنگال هند شرقيه البته رده بندي فيفا اينو ميگه!!!!! راستي اين تيمه 459 حالا بگين لنگي چندمه!!!!!!
  • عادل ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    بدو بیا پرسپولیس. میدونی چرا؟ کارت سوخت میدن!!! ماشین آنچنانی میدن!!! میلیاردی پول میدن!!! اما . اما! اصل مطلب اینجاست . خبری از جام نیست. خبری از سهمیه آسیا نیست. خبری از افتخار کسب کردن تو آسیا نیست. بازم بگم یا بسته جمشید .... تازه سوبله چوبله یادتنره عزیزکم.پسرکم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس