کد خبر 21333
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۶

تماشاخانه سنگلج ميزبان "تپانچه و سکوت" کار رسول نقوي است و تالار هنر هم نمايش‌هاي "قصه‌هاي من و تو و رستم و شاهنامه"، را به کارگرداني مريم معترف و "نور" به کارگرداني جعفر مهياري روي صحنه برده است.<BR> <BR>

به گزرش مشرق به نقل از شبکه ايران، در آغاز فصل زمستان تالارهاي تئاتري تهران با اجراي 15 نمايش فضايي گرم را تجربه مي‌کند. در اين رابطه اين روزها مجموعه تئاتر شهر با نمايش‌هاي «گفت‌وگو با باد» به کارگرداني فرشاد منظوفي‌نيا در تالار قشقايي، «کافه مک آدم» کار محمود استاد محمد در تالار چهارسو، «شمشيرهاي ژنرال» از مسعود موسوي در کارگاه نمايش و «آنفلوانزاي خوکي» به کارگرداني نيما دهقان در تالار سايه مخاطبان را به خود مي‌خواند.

نمايش «يک دامان ماه و ستاره» از امير دژاکام در تالار وحدت، «مسافران کوفه» کار کوروش زارعي در برج آزادي و «اپراي عاشورا» به کارگرداني بهروز غريب‌پور در تالار فردوسي روي صحنه است.

تماشاخانه سنگلج ميزبان «تپانچه و سکوت» کار رسول نقوي است و تالار هنر هم نمايش‌هاي«قصه‌هاي من و تو و رستم و شاهنامه» را به کارگرداني مريم معترف و «نور» به کارگرداني جعفر مهياري روي صحنه برده است.

در خانه نمايش «آخرين نامه» از مهرداد کوروش نيا اجرا مي‌شود و تالار مولوي هم «کاکوتي» را به کارگرداني حامد مهريزي‌زاده و محمود دهقان هراتي روي صحنه دارد.

بنابراين گزارش در تماشاخانه ايرانشهر هم نمايش‌هاي «متولد 1361» به کارگرداني پيام دهکردي، «باغ مرگ» از سيامک احصايي و «حضرت والا» به کارگرداني حسين پاکدل روي صحنه رفته است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس