کد خبر 212710
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران و سوری مقیم ایران در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران در اعتراض نسبت به هتک حرمت قبور اصحاب پیامبر از سوی تروریست‌های خارجی در سوریه تجمع کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران و دانشجویان سوری مقیم ایران در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران در اعتراض نسبت به هتک حرمت قبور اصحاب پیامبر(ص) از سوی تروریست های خارجی در سوریه تجمع کردند.
 
بنا بر این گزارش،‌ در این تجمع دانشجویان ایرانی و سوری پلاکاردهایی همچون الموت الموت لآمریکا، الموت لاسراییل، لبیک یا خامنه‌ای در دست داشته و شعار هیهات من الذله ، سکوت هر مسلمان خیانت است به اسلام، مسلمان بیدار است از آمریکا بیزار است اعتراض خود را نسبت به اقدامات تروریست های سلفی نشان دادند.
 
همچنین تعدادی از دانشجویان به منظور نشان دادن حمایت خود از قبور ائمه معصومین کفن پوش در این تجمع حاضر شده بودند.
 
در این تجمع برخی از نمایندگان تشکل های دانشجویی و همچنین حجت السلام پناهیان جنایات اخیر در سوریه را موجب روشن تر شدن حقانیت مردم این کشور عنوان کردند.
 
همچنین در پایان این تجمع دانشجویان تجمع کننده با قرائت بیانیه ای خواستار توجه جدی به امنیت قبور مورد احترام مسلمانان و همچنین قطع حمایت قدرت های مرتجع از تروریست های خارجی در سوریه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس