کد خبر 212610
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶

کتاب روزنه، کتابی برای آموزش شعر فارسی، نوشته محمدکاظم کاظمی از کتاب‌های انتشارات سپیده باوران است که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق فارس، پیش از برگزاری نمایشگاه عابس قدسی مدیر انتشارات سپیده باوران از عرضه چند کتاب خیلی شاخص در نمایشگاه کتاب توسط این نشر خبر داده بود، که متاسفانه به علت مشکلاتی که در بازار نشر وجود دارد این ناشر نتوانست چند کتاب از جمله کتاب گزیده اشعار علی معلم دامغانی  را به نمایشگاه کتاب برساند.

همچنین  کتاب «شمشیر و جغرافیا» محمدکاظم کاظمی از دیگر کتاب‌هایی بود که مخاطبان ادبیات معاصر انتظار آن را در نمایشگاه کتاب می‌کشیدند تا آن را از غرفه انتشارات سپیده باوران تهیه کنند.

با این وجود در میان کتاب‌هایی که این نشر در نمایشگاه کتاب عرضه کرده است، دو مجموعه شعر گردآوری شده توسط امید مهدی‌نژاد با نام‌های یک بغل کاکتوس و دادخواست جزء کتاب‌های پرفروش است.

همچنین کتاب روزنه کتابی برای آموزش شعر فارسی نوشته محمدکاظم کاظمی از کتاب‌های این نشر است که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

کتاب «درباره روحانیت» علی شریعتی هم با استقبال خوبی نسبت به دیگر کتاب‌ها مواجه شده است.

با همه اینها، این استقبال به معنای فروش این نشر و دیگر نشر‌ها به اندازه سال‌های گذشته نیست و سایه گرانی کاغذ و مشکلات اقتصادی بر فروش‌ها سنگینی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس