به گزارش مشرق؛ مهمترین عناوین فرهنگی یک‌شنبه 15 اردیبهشت به شرح ذیل می‌باشد؛


خاطرات فرمانده سپاه در نمایشگاه کتاب

این کتاب به قلم حسين بهزاد و گلعي بابايي به رشته تحریر در آمده و برای نخستین بار در بیست و ششمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.



عکس/پرویز پرستویی در همایش قالیباف

همایش جهاد ادامه دارد عصر روز شنبه با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران در سالن سید الشهدا برگزار شد. پرویز پرستویی در حاشیه این مراسم گفت: قالیباف در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه های خاکی هم شهردار بود و چه شهردار خوبی بود. هرکس هر برداشتی می خواهد بکند ، بکند. من ارادت خاصی به این بزرگوار دارم و کتمان هم نمی کنم.



حاشیه‌های حضور رهبرانقلاب در نمایشگاه کتاب

مرد ميانسالی همراه با یک جوان درون غرفه‌ای ایستاده‌اند كه هر دو لهجه جنوبی دارند. مرد از كتابي مي‌گويد كه كنار گذاشته است براي هديه به رهبر و جوان از ديشب مي‌گويد كه از هيجان نخوابيده است. مي‌گويد همه‌اش اضطراب داشتم نكند يك وقت راهمان ندهند!





نظر امام حسین(ع) درباره"حجربن‌عدی"

عایشه گفت: از رسول خدا شنیدم که درباره آنان مى‌‏فرمود: به زودى در منطقه «عذراء»، مردمانى کشته مى‌‏شوند که خداوند و آسمانیان به خاطر آنان خشمگین مى‏‌شوند.



رسوایی به روحانیت توهین کرده است

کوشکی در بخشی از اظهارنظرش درباره رسوایی، گفته‎ است نمی‎دانم جواب امام زمان (عج) را چگونه می‎خواهند بدهند.




پناهیان: فتنه‌های آینده رنگ مذهبی دارد

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر سخن رهبر انقلاب مبنی بر این‌که فتنه‌های آینده سخت‌تر از گذشته است و با بیان این‌که روحانیان با شرط زمان‌شناسی در سیاست وارد شوند، گفت: فتنه‌های آینده مذهبی‌تر خواهد بود و باید برای مدیریت در فتنه‌های آینده به این امر نظر کرد.




ورود "ملکه" به دانشگاه‌ها ممنوع شد

محمدعلی باشه‌آهنگر شب گذشته در مراسم اکران خصوصی فیلم "ملکه" از اینکه نمایش این فیلم در دانشگاه‌ها ممنوع اعلام شده است، گله کرد.





یک تخلف آشکار در نمایشگاه کتاب

با وجود آنکه توزیع یک کتاب در غرفه‌هایی غیر از غرفه ناشر آن اثر، طبق قوانین وضع شده نمایشگاه، خلاف محسوب می‌شود، اما غرفه‌هایی را می‌شود دید که آثار ناشران دیگر را نیز توزیع می‌کنند.




پاتوق نام‌آوران هنر معاصر + تصاویر

هنر معاصر ایران بدهکار کرسی‌های مدرسه «صنایع مستظرفه» است، مدرسه‌‌ای که حالا هنرستان هنرهای زیبای پسران با ۶۰ سال قدمت است و بزرگانی چون سهراب سپهری،‌محمود جوادی‌پور، جلال آل احمد از آن برخاسته‌اند.




توصیه رهبری به خواندن این کتاب +عکس

رهبر معظم انقلاب درباره کتاب «لشکر خوبان» فرموده‌اند: «این كتاب «لشكرخوبان» پر است از اعجاب و عظمت ناگفته‌ رزمندگان غواص و اطلاعات عملیات جنگ. در ایامی كه این كتاب را می‌خواندم بارها و بارها متاثر شدم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس