کد خبر 21167
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲

«بي‌.بي.سي» يک شبکه‌ي تلويزيوني در اسکاتلند را جايگزين 13 شبکه‌ي راديويي مي‌کند.

به گزارش مشرق، ايسنا به نقل از ريديو تودي نوشت: «بي.بي.سي. تراست» اعلام کرد: اين بهترين راه از لحاظ فني و اقتصادي است تا برنامه‌هاي «بي.بي.سي» در مراحل ابتداي بين ساعت 5 عصر تا نيمه‌شب در دسترس مخاطبان قرار گيرد.

طبق تصميم «بي.بي.سي.تراست»، متوقف‌کردن کار راديو‌هاي «بي.بي.سي 1، 2، 3، 4» و راديو زنده «بي.بي.سي 5»، «اسپورتز اکسترا»، «بي.بي.سي اکسترا 1»، «بي.بي.سي. ايشين نتوورک»، «بي.بي.سي6 ميوزيک»، «بي.بي.سي ريديو4»، «بي.بي.سي ريديو اسکاتلند»، «بي.بي.سي ريديو نان‌گايدهيل» و «بي.بي.سي ورلد سرويس» بهتر از دست‌دادن شبکه‌ي تلويزيوني ديگري مانند «بي.بي.سي. پارليمنت» است.

«بي.بي.سي آلبا» نام شبکه‌ي تلويزيوني اسکاتلندي است که جايگزين اين 13 شبکه‌ي راديويي مي‌شود. اين شبکه در حال حاضر از طريق خدمات کابلي در حوزه‌ي کوچک‌تري قابل دسترسي است که «بي.بي.سي» طي اين طرح اين حوزه را گسترش مي‌دهد.

«مايکل ليونز» مدير «بي.بي.سي. تراست»، گفت: چگونگي تبديل «بي.بي.سي.آلبا» به شبکه‌اي که به طور گسترده در اختيار مخاطبان قرار گيرد، مساله‌اي است که ما در جلسات استراتژيکي اخير خود به آن ‌پرداخته‌ايم. «بي.بي.سي» طي اين مذاکرات تعهد کرد تا آن چه در توان دارد انجام دهد تا برنامه‌ها را دردسترس همه‌ قرار داده و تلاش کند تا نماينده‌ي ملت انگليس باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس