معلوم نیست کمپین طرح شده اطرافیان هاشمی و اصلاح طلبان تا کی باید ادامه یابد تا هاشمی مجاب شود که الآن وقت "احساس تکلیف" کردن است!

گروه سیاسی مشرق- امروز «محمّد هاشمی» در مصاحبه ای خبری با «روزنامه شرق» در رابطه با تصمیم هاشمی ابراز نظر کرده است. با این تفسیر گویا قرار نیست ابهام افکنی های هاشمی و اطرافیانش درباره آمدن یا نیامدن وی به پایان برسد. این شوی رسانه ای چنان تعبیه شده که از هاشمی یک "منجی ملّی" به تصویر بکشد. تصویری که وانمود می کند، آمدن هاشمی برای عامّه مردم و نخبگان رؤیایی است که برای دستیابی به آن باید پشت درب ها صف بکشند و البتّه هم نظام و هم مردم باید از رویّه موجود بین سال های 84- 92 بخصوص انتخابات «سوّم تیر 84» برائت کرده و عذرخواهی کنند. با این حال معلوم نیست کمپین طرح شده اطرافیان هاشمی و اصلاح طلبان تا کی باید ادامه یابد تا هاشمی مجاب شود که الآن وقت "احساس تکلیف" کردن است!

در اینجا به قسمت هایی از این مصاحبه اشاره می شود:


* (سئوال: شایعاتی مبنی بر کاندیداتوری آیت ا... وجود دارد، این موضوع را تأیید می کنید؟) تا جاییکه من می دانم برنامه خاصّی وجود ندارد. شاید ایشان در حال بررسی شرایط باشند.


* واقعیّت این است که من که در دفتر آیت ا... فعّالیت می کنم، می دانم درخواست های زیادی از ایشان وجود دارد؛ درخواست هایی از طرف علماء، گروه های مردمی و سیاسی، نخبگان و دانشجویان همه روزه به دفتر می رسد. در نهایت آیت ا... باید تصمیم بگیرد.


* هنوز هیچ چیز مشخّص نیست، شاید بیایند، شاید نیایند، فعلاً همه چیز منوط به تصمیم گیری ایشان است. باید دید تصمیم نهایی چه خواهد شد.


* وضعیّت نامزد رسمی دولتی ها و اجماع یا عدم اجماع اصلاح طلبان، حول محور نامزدهای موجود، شفّاف نیست. باید دید در نهایت چه کسانی ثبت نام می کنند، تأیید صلاحیّت ها چگونه می شود و ائتلاف ها چه نتایجی دارد تا بعد بررسی کنیم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج احمد ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    0 0
    نه هنوز ایشلان هم احساس تکلیف خواهند کرد انشا الله!
  • حاج احمد ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    0 0
    منم احساس تکلیف میکنم چیکار کنم؟!
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    0 0
    همون بهتر که احساس تکلیف نکرده انشالله هم دیگر احساس تکلیف نکند چون از بس تکلیف انجام داده خسته شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس