کد خبر 207318
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: هدف از برگزاری همایش‌های نماز در جامعه، افزایش نمازخوان است.

به گزارش مشرق به نقل از اینسا، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی که در دیدار اعضای ستاد همایش ملی"نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس" با وی سخن می‌گفت، افزود: نیازسنجی، مخاطب‌گزینی و اقدام‌فرهنگی با رویکرد جذاب و محتوای مناسب از مؤلفه‌های برگزاری یک همایش مؤثر در امر ترویج نماز محسوب می‌شود.
 
وی با ارائه راهکارهایی برای بهتر برگزار شدن همایش ملی نقش نماز گفت: برگزاری این همایش در بخش‌های مختلف و با طیف مخاطب جداگانه تأثیرگذاری این اقدام فرهنگی را افزایش می‌دهد.
 
حجت‌الاسلام قرائتی افزود: در این همایش بایستی از اقشار تأثیرگذار در جامعه و افرادی که می‌توانند گامی در راستای ترویج فرهنگ نماز بردارند دعوت به‌ عمل آید.
 
وی، روحانیون و طلاب، استادان دانشگاه، دبیران، معلمان و فرهنگیان، رزمندگان و دست‌اندرکاران اقامه نماز در هشت سال دفاع مقدس را از اقشار مؤثر در ترویج فرهنگ نماز برشمرد.
 
سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی هاشم(ع) نیز در این دیدار گفت: همزمان با برگزاری این همایش در مرکز استان، سپاه نواحی با برپایی نمایشگاه، نقش رزمندگان شهرستان مربوطه پیرامون نماز را تبیین می‌کنند.
 
وی افزود:از فرماندهان و یادگاران سال‌های دفاع‌مقدس برای حضور در این همایش و بیان خاطرات پیرامون نماز دعوت شده است. همچنین تلاش شده است، اقشار مختلف مردم حضور یابند.
 
سردار محمدسلیمانی اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش، جمع‌آوری خاطرات طلایه‌داران فتح و پیروزی و به تصویر کشیدن آن برای ارائه به نسل جوان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس