کد خبر 207078
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸

فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس با مذهب آمیخته شده بود گفت: این دوران مقدس معرف مذهب شیعه بود.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سردار حاج قاسم سلیمانی ظهر دوشنبه در آیین یادواره شهدای غواص جنوب شرق کشور و 14 شهید غواص جنوب کرمان گفت: یکی از ویژگی های دفاع مقدس ملموس بودن معنویت در بین رزمندگان بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند افزود: باید سیره و ابعاد شخصیتی شهدا بیش از پیش در جامعه معرفی شوند.

حاج قاسم سلیمانی در ادامه با اشاره به رشادت ها و دلاوری های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: در آن زمان اذکار دینی و نام ائمه اطهار بر زبان رزمندگان جاری بود و همین توکل و توسل باعث پیروزی ما بر دشمنان شد.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به اردوهای راهیان نور تصریح کرد: باید جوانان در این اردوها با تفکرات شهدا آشنا شوند و به هیمن دلیل مناسب است که این اردوها به سمت گلزار شهدا سوق داده شود.

وی ادامه داد: دلاورمردانی که خالق صحنه های ناب در دوران دفاع مقدس بودند اکنون در کنار ما و در گلزار شهدا هستند.

سردار سلیمانی با اشاره به رهبری های هوشمندانه معمار انقلاب( ره) افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس به مدرسه انسان ساز تبدیل شد و امام راحل( ره) جنگ را به دست جوان سپردند.

سردار سلیمانی مدیریت جنگ و معنویت رزمندگان  دو ویژگی بارز هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون هیچ جنگی همانند جنگ تحمیلی برای ما باعث سربلندی و عزت نبود چرا که در این دوران ایمان و اعتقاد به ارزش های دینی موج می زد و رزمندگان ایران اسلامی با دلی سرشار از عشق به خدا به نبرد با دشمن پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس