کد خبر 206565
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: تمام مدارس در مناطق زلزله‌زده از امروز باز است و دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی بر سر کلاس‌های درس حضور خواهند یافت.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمدحسن پرآور صبح امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر در بخشداری شنبه افزود: صدور کارت تردد زلزله‌زدگان از امروز با همکاری بسیج و نیروی انتظامی آغاز می‌شود.

وی گفت: بر اساس این کارت ضمن اینکه جابه‌جایی و حمل و نقل کالا و اثاثیه با این کارت امکان پذیر است، تمام فعالیت‌ها که نیاز به مجوز دارد با این کارت تردد صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ورود خبرنگاران به مناطق زلزله زده باید با هماهنگی باشد، بیان کرد: تمام خبرنگاران برای تهیه خبر، عکاسی و فیلمبرداری از مناطق زلزله‌زده باید با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی استانداری، نیروی انتظامی باشد و تنها خبرنگاران صدا و سیما از داشتن مجوز معاف هستند.

ستاد انتخابات در مناطق زلزله‌زده تشکیل شد

پرآور با بیان اینکه ستاد انتخابات بخش شنبه تشکیل شده است، بیان کرد: برای این منظور که از معتمدین دعوت شده است، 10 نفر نیرو با هماهنگی حوزه معاونت پشتیبانی استانداری در بخشداری برای فعالیت انتخاباتی مستقر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر از تامین سرویس‌های بهداشتی و حمام برای مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: با هماهنگی به عمل آمده با وزارت دفاع و پشتیبانی قرار است حمام و سرویس‌های بهداشتی در اسرع وقت تامین و در مناطق زلزله‌زده نصب شود.

پرآور تاکید کرد: نظافت معابر و میادین مناطق زلزله‌زده آغاز شده است و بر اساس هماهنگی به عمل آمده طرح امنیتی نیز در این مناطق  به‌زودی اجرا می‌شود.

بازگشایی مدارس مناطق زلزله‌زده از امروز

وی بازگشایی مدارس مناطق زلزله‌زده را مورد اشاره قرار داد و گفت: تمام مدارس در مناطق زلزله‌زده از امروز باز است و دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی بر سر کلاس‌های درس حضور خواهند یافت و فعالیت تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه امنیت در مناطق زلزله‌زده حکمفرماست، بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط با تعریف جامعه‌ای که از امنیت صورت گرفته است، ضمن ایجاد پست‌های ایست و بازرسی، فعالیت‌های گوناگون امنیتی برای آرامش مردم این نقاط صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس