کد خبر 205534
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰

فیلم سینمایی "قاعده تصادف‌" پس از اتمام دو هفته ای قرار داد، از پرده سینما کنار رفت.

به گزارش مشرق، "علی هیربد‌" مدیر سینما فرهنگ در خصوص اکران فیلم سینمایی "قاعده تصادف‌" در ایام نوروز و حواشی صورت گرفته در مورد اکران این فیلم به باشگاه خبرنگاران  گفت: سینما فرهنگ با وجود داشتن دو سالن در ایام نوروز چهار فیلم را با سئانس های مختلف اکران کرد که "قاعده تصادف‌" یکی از آن فیلم ها بود.



وی افزود: مدت زمان اکران فیلم سینمایی‌" قاعده تصادف‌" دو هفته بود که با پایان یافتن آن "رژیم طلایی‌" را جایگزین آن کردیم اما متاسفانه برخی از دوستان برای ایجاد تنش مطالب غیر منصفانه‌ای را در خصوص این جابه‌ جایی منتشر کردند که دور از واقعیت بود.

"هیربد‌" اظهار داشت‌: صاحبان پنج فیلم تقاضای اکران فیلم‌هایشان‌ را در سینما فرهنگ داشتند که ما در جهت اعمال نظرشان باید چینش فیلمها را به گونه ای صورت می‌دادیم که تمامی فیلمها به درستی اکران شوند.

وی در خصوص زمان اکران "قاعده تصادف‌" تصریح کرد: بهترین سئانس سینما مختص فیلم "قاعده تصادف‌" بود اما متاسفانه با وجود ارزشی بودن فیلم تعداد مخاطبان به صد در صد سالن نرسید و پس از اتمام قرارداد فیلم "رژیم طلایی‌" را جایگزین آن کردیم.

وی افزود: سینما فرهنگ تا به امروز مخالف قوانین شورای صنفی عمل نکرده است.

"هیربد‌" خاطر نشان کرد: ما و بنیاد سینمای فارابی در راستای حفظ مخاطب گام بر می داریم و هرگز در خصوص ارزشی بودن یا نبودن آثار نظری ندادیم و اکران فیلمها بر حسب فروش و استقبال مخاطبان صورت می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس