همسر شهيد «محمدرضا دستواره» گفت: در حماسه 9 دي طوري تمام اقشار جامعه حضور يافتند، در ابتداي راهپيمايي بغضي گلوي مردم را مي‌فشرد ولي بعد از لحظاتي بغض‌هاي مردم شکسته شد و شعارهايي بر ضد سران فتنه سردادند.

به گزارش مشرق عذرا رستميان در گفت‌وگو با فارس درخصوص حماسه مردمي 9 دي، اظهار داشت: در عاشوراي سال گذشته مردم ديدند که فتنه‌گران به صورت علني به ارزش‌هاي‌شان توهين کردند و همين امر موجب شد که ديگر جايي براي سکوت و توجيه رفتار برخي از افراد باقي نماند.

* عاشوراي 88 نقاب از چهره نفاق انداخت

وي ادامه داد: در دوران پس از انتخابات رياست جمهوري، نفاق هنوز نقاب اسلامي بر چهره داشت؛ حرف‌هايش، حرف‌هاي امام خميني (ره) بود و برخي از مردم باور نمي‌کردند که سران فتنه منافقانه برخورد مي‌کنند؛ آنها در روزهاي قدس و 16 آذر سال گذشته مي‌خواستند آشوبگري‌ها را به گردن اوباش بياندازند ولي زماني که در روز عاشوراي 88 به ارزش‌هاي ما توهين شد، نقاب از چهره نفاق انداخته شد و تمام مردم به هم پيوستند و حماسه 9 دي به وقوع پيوست.

همسر شهيد «محمدرضا دستواره» بيان داشت: حماسه 9 دي طوري بود که زن و مرد و پير و جوان از تمام اقشار جامعه حضور يافتند، در ابتداي راهپيمايي بغضي گلوي مردم را مي‌فشرد، آنها باورشان نمي‌شد که چنين اتفاقي در کشور ما رخ داده است؛ بعد از لحظاتي بغض‌هاي مردم شکسته شد و شعارهايي از ته دل و با اشک چشم، بر ضد سران فتنه و هتاکان روز عاشورا سر دادند.

* حماسه 9 دي را کمتر از 22 بهمن نمي‌دانم

وي خاطرنشان کرد: حماسه 9 دي را کمتر از 22 بهمن نمي‌دانم؛ مردم در روز 9 دي‌ در مقابل جريان نفاق جديد با عظمت ايستادند؛ از همين‌رو پيشنهاد مي‌کنم براي ماندگاري حماسه 9 دي هر سال راهپيمايي براي حمايت از ولايت و ارزش‌هاي اسلامي برپا شود.

رستميان بيان داشت: اميدوارم ديگر هيچ وقت اتفاقي نيافتد که بين مردم دودستگي به وجود بيايد؛ همين طور که اکنون مردم بصيرت دارند بر بصيرتشان بيفزايند و پشت سر ولايت فقيه حرکت کنند تا کشور اسلامي خود را در جهان سرافراز کنيم.

شهيدان سيدمحمدرضا، سيدحسين، سيد محمد، سه فرزند پسر خانواده دستواره بودند که در طول 5 ماه هر 3 بزرگوار به شهادت رسيدند.
شهيد سيدحسين دستواره قبل از عمليات «کربلاي يک»، شهيد سيد محمدرضا در تاريخ 13 تير 1365 در عمليات «کربلاي يک مهران» شهيد سيدمحمد دستواره در عمليات «کربلاي 5 » به ديدار معشوق شتافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس