کد خبر 203450
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷

در ابتدای شکل گیری این ائتلاف علی لاریجانی رئیس مجلس نیز از این ویژگیها و کف رای لازم برخوردار بودند که البته هیچگاه وی برای حضور در ائتلاف اظهار تمایل نکردند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد باقر قالیباف اخبار منتشره از قول وی مبنی بر دعوت از علی لاریجانی رییس مجلس برای حضور در ائتلاف سه گانه را رد کرد.

محمد باقر قالیباف در خصوص اظهارات خود در جمع محدودی از فعالان سیاسی مشهد مقدس تصریح کرد: بنده در پاسخ به پرسشی در موضوع موقعیت علی لاریجانی رئیس مجلس و ائتلاف سه گانه اینگونه شرح دادم که از نظر بنده و دو عضو دیگر ائتلاف افرادی دیگری که ویژگی ها و کف رای لازم برای حضور در ائتلاف را داشته باشند نیز می توانند به این ائتلاف بپیوندند.

وی ادامه داد: در ابتدای شکل گیری این ائتلاف علی لاریجانی رئیس مجلس نیز از این ویژگیها و کف رای لازم برخوردار بودند که البته هیچگاه وی برای حضور در ائتلاف اظهار تمایل نکردند.

قالیباف تاکید کرد: بنده تحلیل خودم را از عدم تمایل ایشان به حضور در ائتلاف سه گانه را اینگونه بیان کردم که شاید علت این موضوع، عدم تمایل برای نامزدی در انتخابات باشد که متاسفانه بدلیل عدم انعکاس صحیح مطلب، باعث سوء برداشت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
    0 0
    کم آورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس