مسئول نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفان گفت:کساني‌که جزو نيروهاي بسيج کشور شده‌اند، نبايد به دنبال منبع درآمدي و پيرو اعمال و اهداف خود باشند.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از روابط عمومي سپاه، حجت‌الاسلام محمد کدخدايي ظهر امروز در افتتاحيه نخستين دوره آموزشي تخصصي مديران کاروان‌هاي بسيج سراسر کشور در محل مجتمع فرهنگي امام رضا (ع) اظهار داشت: قيام امام حسين (ع) در صحنه کربلا براي نشان دادن حق از باطل و نابودي کفر و همچنين برپايي امر به معروف و نهي از منکر در جامعه اسلامي بود.
نماينده ولي‌فقيه در سازمان بسيج مستضعفين کشور افزود: نپذيرفتن باطل و مقابله با دشمنان و زشتي‌هاي موجود در جامعه وظيفه هر بسيجي در نظام جمهوري اسلامي است.
کدخدايي گفت: امام حسين (ع) با عمل کردن به فريضه امر به معروف و نهي از منکر، اسلام ناب محمدي را براي ما به ارمغان آورد.
وي گفت: در حال حاضر، بعد از گذشت چندي صد سال از واقعه عاشورا، توانسته‌ايم مکتب عاشورا را درک و به جوانان خود آموزش دهيم.
کدخدايي افزود: کار ارزشمند بسيج در اين نظام، آموزش مديران کاروان‌هاي راهيان‌نور و منبع توليد نيرو در نظام و خدمت به کشور است.
وي گفت: کساني‌که جزو نيروهاي بسيج کشور شده‌اند، نبايد به دنبال منبع درآمدي و پيرو اعمال و اهداف خود باشند، زيرا در روحيه بسيجي فقط بايد نگاه عاشقانه و عادلانه داشت. کدخدايي گفت: اگر مديريت در جامعه اسلامي بر مبناي تفکر بسيجي شکل گيرد، در عرصه نظام انقلابي تحول و انقلاب عظيمي رخ خواهد داد.
نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين کشور با اشاره به صفات و روحيات بسيجيان افزود: بسيجيان بايد پيوستگي بين نسل جوان با نظام جمهوري اسلامي را بيشتر کرده و همچنين از روحيه فرهنگي براي تربيت نسل جوان برخوردار باشند.
وي در ادامه به هدف حضرت سيدالشهدا و دليل حرکت ايشان و قبول نکردن بيعت با يزيد پرداخت و افزود: امام حسين(ع) براي احياي امر به معروف و نهي از منکر وارد سرزمين کربلا شد و مقام شهادت را قبول کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس