کد خبر 20227
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۷

بر اساس اسناد جديد، صهيونيست‌هاي ساکن در آلمان،‌ هيتلر را به قدرت رساندند تا با کمک آن طرح بزرگ خود در ايجاد "سرزمين اسرائيل" را عملي سازند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، بر اساس اسنادي که توسط سايت اطلاع‌رساني "کامن دريمز " منتشر شده است، صهيونيست‌ها با نازي‌ها همکاري داشته‌اند اما تأمين مالي صهيونيست‌ها توسط نازي‌ها کاملاً مشخص نيست.
"کريستوفر سيمپسون " در کتاب خود با نام "ضربه عقب‌نشيني" [Blowback] گفته است که به اسناد ضبط شده‌اي از سازمان پليس مخفي آلمان (گشتاپو) در زمان حکومت نازي‌ها دست يافته است که نشان دهنده توافقي مخفيانه ميان پليس مخفي آلمان و "هاگانا " [سازمان شبه‌نظامي يهودي بين سال‌هاي 1920 تا 1948 است که بعدها و با اشغال فلسطين توسط صهيونيست‌ها هسته مرکزي ارتش اين رژيم را تشکيل داد]. بر اساس اسناد، پليس مخفي آلمان دست‌کم تامين مالي يکي از فرماندهان هاگانا را برعهده داشته است.
اين اسناد فاش مي‌کند که تحت مقرراتي، به هاگانا اين اجازه داده شده بود که اردوگاه‌هاي آموزشي براي جوانان يهودي در داخل آلمان ايجاد کنند. اين جوانان و همچنين ديگر يهودياني که توسط نازي‌ها از آلمان اخراج شده بودند، تشويق مي‌شدند که به فلسطين مهاجرت کنند.
سايت کامن دريمز در ادامه مطلب خود نوشت که يهوديان اروپا مورد خيانت رهبران صهيونيست خود قرار گرفتند. صهيونيست‌ها در هولوکاست همکاري داشتند تا از موضوع سرزميني براي يهوديان حمايت کنند.
بر اساس گزارش سايت کامن دريمز،‌حتي اگر هيتلري وجود نداشت، صهيونيست‌ها کسي همانند وي ايجاد مي‌کردند و چه بسا نيز اين کار را انجام داده‌اند.
در سال 1927، از جمعيت 550 هزار نفري يهوديان آلمان، تقريبا 15 هزار نفر خود را صهيونيست‌ مي‌دانستند که اين تعداد تقريبا 2 درصد جمعيت کل يهوديان آلمان بوده است.
يک تاريخ دان يهودي طي نوشته‌اي اعلام کرده است که بخش عمده‌اي از يهوديان آلمان قاطعانه با صهيونيست‌ها به عنوان دشمني از درون،‌ مخالف بودند. در هيچ جايي از جهان همچون آلمان مخالفت يهوديان با صهيونيسم گسترده‌تر، اصولي و خشم آلود نبوده است.
در راستاي اداره مهاجرت يهوديان به فلسطين،‌ آلمان‌ها فقط بايد خود را با ايدئولوژي ملي‌گرايانه‌ نژادپرستانه‌اي نظير صهيونيستم مجهز مي‌کردند. در واقع "جوليوس استريچر " [يکي از اعضاي برجسته نازي‌ها] و ديگر نازي‌ها پذيرفته بودند که ايدئولوژي "نژاد برتر " آنها در يهوديت نمود يافته است.
با استفاده از صهيونيسم و نازيسم، قابليت ايجاد ارتشي محرمانه، سرويس‌هاي مخفي و زرادخانه هسته‌اي در اسرائيل به وجود آمده است. آنها همچنين هيکل سليمان را در بيت‌المقدس بازسازي خواهند کرد.
ادعاي هولوکاست، پاياني بر بحث‌هاي شديد يهوديان درباره اسرائيل بود. با دستاويز قرار دادن آن، اين تفکر ايجاد شده بود که يهوديان نمي‌توانند در هيچ جايي به جز سرزمين‌شان، سرزمين اسرائيل، ايمن باشند. بر اساس اين ديدگاه،‌يهوديان بايد يا در سرزمين ملي يهوديان در فلسطين زندگي کنند يا از آن با تمام قدرت حمايت کنند چون اين گزينه براي فرار آنها در شرايط اضطراري است.
به عبارت ديگر، يهوديان توسط نازي‌‌هاي صهيونيست، احمق شده و تحت فشارهاي روحي و رواني شديدي قرار گرفتند.
سايت کامن دريمز در ادامه مطلب خود و بر اساس مستنداتي که ارائه کرد نوشت که رنج‌هاي گذشته يهود، ‌درس‌هايي براي امروز دارد. رهبران آنها توسط فراماسون‌ها ربوده شده (صهيونيسم يک قانون فراماسوني است) و در راستاي برنامه‌اي بزرگ قرباني شدند.
هولوکاست هشداري براي همه ما به شمار مي‌آيد که تا زماني که رهبران دروغين و ادعاي دروغين را قبول داشته باشيم، در بردگي باقي خواهيم ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس