به‌تازگي نامه‌ای از آدولف هیتلر به دست آمده است که نشان می‌دهد، وی در زمان جنگ جهانی دوم، برای نجات جان یکی از دوستان یهودی خود وساطت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل مشرق، روزنامه آلمانی "جویش فویس" که به زبان انگلیسی در این کشور منتشر می‌شود، به‌تازگي در مطلبی نوشت که "آدولف هیتلر" رهبر دیکتاتور آلمان برای جلوگیری از محاکمه یکی از دوستان یهودی‌اش که در جنگ جهانی اول شرکت کرده بود و جلوگیری از اخراجش از آلمان میانجی‌گری کرده بود.

جویش فویس در ادامه می‌نویسد که موفق شده دست نوشته‌ای از "هنریش هملر" رئیس نیروهای ویژه نگهبان نازی در 1940 ميلادي به دست آورد که در آن ذکر شده که دفتر هیتلر، دستور عدم محاکمه "ارنست هس" را صادر کرده است.

این روزنامه آلمانی تأکید کرد که این دست‌نوشته، خواستار تأمین امنیت جانی مورد نیاز هس براساس خواسته و تمایل هیتلر شده است.

اهميت افشاي اين خبر در آن است که صهيونيسم بين‌الملل طي دهه‌هاي گذشته تلاش وافري داشته تا به دروغ و با هدف جمع‌آوري مجدد يهوديان پراکنده اروپا در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين، با برساختن افسانه هولوکاست، هيتلر را يک يهودستيز جلوه دهد که اکنون با انتشار اين خبر، پايه‌هاي کذب افسانه مزبور، متزلزل شده است.

"هس" دوست يهودي هيتلر، متولد 1890 ميلادي و یکی از قضات شهر "دوسلدورف" بود. جویش فویس تصريح می‌کند که "هس" علاوه بر دوستي با هیتلر، فرمانده موقت ارتش آلمان نازي در جنگ جهانی اول بود.

"اورسولا" دختر 68 ساله هس در گفت‌وگو با این روزنامه آلمانی با تأیید اين خبر گفت که پدرش و فردی به نام "فریتز فیدمن" که بعدها از افسران مشاور و معاون هیتلر شد، از دوستان نزدیک هیتلر بودند.

وی افزود: آنها در جریان جنگ جهانی اول در کنار هم بودند و فیدمن هم در کنار هيتلر از جمله افرادی بود که هیتلر به پدرش کمک کرد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارمان ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    1 1
    ارتش آلمان نازی در جنگ جهانی اول!!!!!!!!
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    0 1
    واقعا سوتی عجیبی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس