کد خبر 202170
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱

سازمان زیباسازی شهرداری تهران با همکاری ستاد گردشگری نوروزی پایتخت، بالغ بر۲۰ هزار متر مربع فضای تبلیغات محیطی این سازمان را برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های نوروزی شهرداری اختصاص می‌دهد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نشست هماهنگی اطلاع‌رسانی ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران توافق کرد تا ۲۰ هزار متر مربع از فضاهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را برای اطلاع‌رسانی در زمینه برنامه‌های نوروزی شهر تهران در اختیار ستاد گردشگری نوروزی قرار دهد.

ستاد گردشگری نوروزی تهران اقلام اطلاع‌رسانی متنوعی را برای مسافران و گردشگران نوروزی تهران آماده کرده‌ است تا در ابعاد مختلف برای نصب در فضاهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهر تهران اختصاص دهد. این اقلام تبلیغاتی شامل پوستر، بنر، بیلبورد و استند گرافیکی برای اطلاع‌رسانی در زمینه تورهای متنوع تهران‌گردی تهیه‌ شده‌اند تا شهروندانی را که در طول تعطیلات نوروز در تهران مانده‌اند، به تهران‌گردی و بازدید از اماکن دیدنی تاریخی، مذهبی و فرهنگی تهران ترغیب کنند.

در برنامه‌های گردشگری نوروز امسال، شهرداری تهران ۱۶ مسیر نیم روزه تهران‌گردی پیش‌بینی شده‌است که هر یک از آنها با عنوانی در پوسترهای تبلیغاتی ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران معرفی شده‌اند. ری‌گردی، برج‌گردی و طبیعت‌گردی از جمله عناوینی هستند که در این پوسترها معرفی‌ شده‌اند.

قرار است این اقلام تبلیغاتی از زمان آغاز تعطیلات نوروزی به صورت تدریجی توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران در محیط‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهر تهران نصب شود تا ضمن اطلاع‌رسانی به مسافران و شهروندان تهران، ظاهر شهر رنگ و بوی سال نو به خود بگیرد و آماده پذیرایی از تهران‌گردانی باشد که پایتخت را به عنوان محل گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس