کد خبر 201784
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۸

شبکه نمایش برای ایام نوروز سال ۱۳۹۲ برنامه‌های تولیدی متنوعی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق، ویژه برنامه «یک بازیگر یک فصل»، پخش موسیقی فیلم، و کلیپ‌های رئال و موشن، برنامه چشم‌بندان و فیلم‌های کوتاه برنامه کلاکت از جمله این برنامه‌هاست. معرفی کوتاهی از هر یک از این برنامه ها را در ادامه می‌خوانید.

یک بازیگر، یک فصل

برنامه "یک بازیگر یک فصل" از اول تا شانزدهم فروردین، هر شب ساعت ۲۰:۴۰ پخش و روز بعد در ساعات ۱۰:۴۰ و ۱۴:۴۰ تکرار می‌شود.

در این برنامه بازیگران عرصه سینما و تلویزیون حضور پیدا خواهند کرد و پیرامون طبیعت، نوروز، آداب و رسوم و بیان خاطرات خود درباره این مناسبت باستانی و ملی صحبت خواهند کرد.



افرادی همچون شهرام عبدلی – عنایت بخشی – زیبا بروفه – داریوش ارجمند – نفیسه روشن – حسن جوهرچی – حسن اسدی – مجید مشیری – مریم کاویانی – لاله اسکندری – آتنه فقیه نصیری – حدیث تهرانی – امیرحسین رستمی – پوراندخت مهیمن – مسعود رایگان – رویا تیموریان و اکبر عبدی از جمله میهمانان نوروزی شبکه نمایش در برنامه "یک بازیگر یک فصل" خواهند بود.

موسیقی فیلم

شبکه نمایش در نوروز ۹۲ پخش سری جدید برنامه " موسیقی فیلم " را در دستور کار دارد.



کلیپ موسیقی فیلم های آبی، قرمز، سفید، در گذشتگان، اگه میتونی منو بگیر، آخرین امپراطور، هورتون، شاه شیر، ربوده شده، سر پیکو، بهشت و زمین، می سی سی پی در آتش، موش سر آشپز، بهشت بر فراز برلین، دزدان دریای کارائیب، مرثیه‌ای برای یک رویا، ترانسپورتر، سریع و خشن، گام معلق لک لک، دور افتاده، دیگران و...... در این سری از برنامه " موسیقی فیلم " تولیدشده است و بینندگان محترم می‌توانند هر شب ساعت ۱۸:۵۰ و روز بعد در ساعات ۰۰:۵۰ بامداد و ۱۲:۵۰ این برنامه را مشاهده فرمایند.

کلیپ رئال و موشن

مخاطبین شبکه نمایش امسال نیز همانند سال قبل، شاهد پخش حدود ۲۶ کلیپ رئال و موشن با حال و هوای بهار، نوروز و انتظار خواهند بود که باصدای محمد اصفهانی، احسان خواجه امیری، سیروان خسروی، محمد علیزاده، محسن چاووشی، مهدی یراحی و.... که در فواصل برنامه‌های شبکه نمایش پخش می‌شوند، در کنار این قطعات علاقمندان موسیقی سنتی نیز می‌توانند از کلیپهای "ایران" و" بهارانه" بهره‌مند گردند.

Title Image

چشم بندان

سری اول برنامه "چشم بندان" از اول تا پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲:۳۵ پخش و روز بعد در ساعات ۰۲:۳۵ – ۰۸:۳۵ و ۱۶:۳۵ تکرار می‌شود.

در این برنامه فیلم‌های سینمایی که با رویکرد اسلام‌ستیزانه، ایران‌ستیزانه و شرق‌ستیزانه تولید و پخش شده است، مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرد.



فیلمهای آرگو، نیروی دلتا، نبرد تایتان، ملک خداوند، یک شب با پادشاه، محاصره، شبکه، جاسوس بازی، ۲۰۱۲، یک مشت دروغ، خانه‌ای از شن و مه و کشتی گیر با حضور کارشناسان حوزه رسانه و سینما، آقایان عزیزاله حاجی مشهدی، حسین سلطان محمدی، سعید مستغاثی و محمدرضا شرف الدین در سری اول این برنامه نقد و تحلیل خواهند شد.

کلاکت

برنامه" کلاکت" با پخش فیلم‌های کوتاه ایرانی و خارجی در نوروز ۱۳۹۲ از شبکه نمایش ادامه دارد.

در ایام نوروز برنامه کلاکت با پخش ۹ عنوان فیلم کوتاه ایرانی در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۰:۴۰ و تکرار روز بعد ساعات ۱۰:۴۰ و ۱۴:۴۰ به کار خود ادامه می‌دهد.

همچنین فیلم‌های کوتاه خارجی این برنامه نیز در ایام نوروز، روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه با پخش ۱۰ عنوان فیلم کوتاه خارجی - مطابق ساعات فوق پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس