کد خبر 201738
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تکریم یاد همسر امام خمینی(ره) و سید مصطفی خمینی گفت: سید احمد خمینی، مومن ترین رجال سیاسی و مذهبی به اصل و جایگاه ولایت فقیه بود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حبیب الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سالروز درگذشت حاج سید احمد خمینی اظهار داشت: پس از رحلت امام(ره) از شخصیت های مورد قبول امت اسلام که در ترویج و تبلیغ مقام معظم رهبری حتی یک لحظه را فروگذار نکرد، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی بود. او رهبری معظم انقلاب را عمود خیمه اسلام می دانست و کسانی که به ایشان بی مهری می کردند را بر نمی تابید.

وی با اشاره به نقش و شخصیت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی تصریح کرد: او حلقه وصل یاران انقلاب از همه نوع سلایق و علایق بود و در انتقال اخبار و تحولات نهضت به امام (ره) راستگو، امانت دار و حافظ مسیر امام(ره) بود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه باید از حریم و حرمت بیت مکرم امام خمینی(ره) صیانت و حمایت کنیم گفت: بیت مکرم مرحوم سید احمد خمینی همان مسیر پدر را مومنانه طی می کنند و در دفاع از حریم انقلاب،امام و رهبری صادق هستند.

عسگر اولادی با اشاره به شخصیت حجت الاسلام سید حسن خمینی اظهار داشت: در راس بیت مکرم مرحوم سید احمد خمینی، سید حسن آقا مورد احترام مقام معظم رهبری و مردم هستند و اکنون ایشان در حوزه علمیه قم یکی از امید های آینده سپهر فقاهت شیعه هستند و در جایگاه تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) پاسدار صدیق آرمانها و اندیشه های تابناک امام(ره) به ویژه اصل ولایت فقیه می باشند.

وی افزود: اینجانب به روح پاک و مقدس امام خمینی(ره) و فرزند بزرگوارشان مرحوم سید احمد خمینی(ره) درود می فرستم و علو درجات ایشان را از خداوند بزرگ مسالت دارم.
 
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت گفت: نهضت ملی شدن صنعت نفت در تاریخ ایران یک نقطه عطف است. پیروزی ملت ایران بر اراده قدرتهای جهانی ستودنی است. اگر رهبران نهضت ملی به مرجعیت و روحانیت ارج می نهادند، جلوی بازگشت استبداد و استعمار خارجی را می توانستند بگیرند.
 
وی ادامه داد: مرحوم سید احمد آقا با تجربه ای که از نهضت ملی شدن صنعت نفت داشتند در تحکیم جایگاه مرجعیت و روحانیت تلاشهای گرانسنگی کردند. عزم ایشان در تحکیم پایه های ولایت فقیه به همین نگرش عمیق ایشان بر می گشت.
 
عسگر اولادی در پایان با ذکر خاطره ای از سید احمد خمینی خاطر نشان کرد: یک وقتی پس از رحلت حضرت امام(ره) به دیدار سید احمد خمینی به اتفاق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و شورای کمیته امداد امام خمینی رفتیم. بنده در آنجا قبل از سخنان ایشان بحثی داشتم و فراموش کردم از مقام معظم رهبری یادی کنم. وقتی نوبت بیانات ایشان شد، تذکر دادند که چرا یادی از مقام معظم رهبری نکردید و فرمودند من همان ارادتی که به امام داشتم به مقام معظم رهبری هم دارم و این آموزه را هم از امام(ره) دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس