رییس جمهور هرچقدر خوب یا بد باشد انتخاب مردم است. مردم هم بی اشتباه نیستند. اصلا یکی از نکات منفی دموکراسی همین است.
اما باید دید چرا رییس یک قوه که شخص مقام معظم رهبری وی را انتخاب می کنند مورد تهمتهای بیشمار سوپرحزب اللهی ها و چماقداران قرار می گیرد و در اتهام زدنها فقط به او بسنده نمی شود، برادرانش هم مورد اتهام قرار می گیرند! آیا این اتهام به مقام معظم رهبری نیست؟ آنها که ادعای بصیرت می کنند و به لاریجانی در قم و در حرم مطهر و مقدس حضرت معصومه مهر و کفش پرت می کنند آیا خودشان بصیرت دارند؟ چطور ممکن است چنین اتهاماتی به رییس قوه قضاییه وارد شود مگر ایشان توسط رهبر منصوب نشده؟ تهمت زنندگان بطور ضمنی به مقام معظم رهبری هم تهمت می زنند: یا تهمت نادانی و بی اطلاعی یا تهمت فساد. در هر دوحال تهمت زنندگان بی تقوا، خارج از مسیر ولایت و دین هستند. شکی در این نیست.