کد خبر 200440
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵

تلفن های همراه وسایل بسیار حساسی هستند که باید نکات زیادی را برای سالم نگه داشتن آن ها رعایت کنید. مهمترین این موارد استفاده از یک آنتی ویروس است که در مقابل بدافزارهای مختلف ایستادگی می کند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، تلفن همراه آنقدر پر استفاده است که لحظه ای از کار افتادنش باعث عصبانیت می شود چرا که این روزها بسیاری از کارهای روزانه با کمک همین دستگاه کوچک انجام می شود.

بدافزار اولین دشمن هر وسیله الکتریکی و دیجیتالی است که به محض ورود میتواند تمام دستگاه را از کار بیاندازد و به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های تولید کننده موبایل به دنبال راهی برای غیرقابل نفوذ کردن تلفن شان هستند.

در کنار آنکه تلفن های همراه باید خود بتوانند در مقابل بسیاری از بد افزارها ایستادگی کنند، آنتی ویروس ها نیز می توانند کمک شایانی به این موضوع کرده و از ورود این ویروس ها جلوگیری کنند.


هنگ کردن، خاموش شدن ناگهانی تلفن و نشانه های بسیار دیگر تنها اولین مواردی هستند که تلفن همراه بعد از ویروسی شدن از خود نشان می دهد. برای سیستم عامل های مختلف می توان ویروسکش های خاصی پیدا کرد که در اینجا بهترین آنتی ویروس ها را برای تلفن همراه برای شما آماده کرده ایم.

برای دانلود دیواره آتش نسخه آندروید اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود آنتی ویروس نسخه آندروید اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود نسخه ویندوز موبایل اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود نسخه سیمبیان اینجا را کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
    0 0
    میشه بگین این فایلهایی که به عنوان ضد ویروس و دیواره آتش گذاشتین چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس