با تلاشهای فراوان دستگاه های مسئول و فعالیتهای فرهنگی انجام شده اقبال به فرق مختلف در حال کاهش است و بسیاری از فرقه ها با بحران مشروعیت مواجه شده اند.ریزش فراوان وابستگان فرقه ها و عدم اقبال عمومی از دستاوردهای فرهنگی مبارزه با این فرق ضاله است.بیشترین کاهش اقبال را بهائیت،عرفانهای کاذب،مسیحیت تبشیری و دراویش گنابادی داشته اند.

به گزارش مشرق، از چندی پیش شبکه های مختلف ماهواره ای ضد انقلاب و سایتهای اینترنتی وابسته حملات شدیدی را علیه موسسه فرق و ادیان و مدیر آن حجت الاسلام جواد محرابی آغاز کرده اند.شبکه های ماهواره ای صدای آمریکا،دُر تی وی،رهام و.. بیشترین حملات را تداریک دیده اند.در همین راستا انجمن به اصطلاح پاسداشت حقوق بشر نیز در بیانیه هایی با حملات شدید علیه موسسه فرق و ادیان خواستار تعطیلی این موسسه شد.در همین راستا «فردا» مصاحبه ای را با حجت الاسلام محرابی مدیر این موسسه انجام داده است.

*.به نظر شما دلیل حجم شدید تخریب موسسه فرق و ادیان توسط رسانه های ضد انقلاب چیست و این رسانه ها از این تخریبها چه هدفی را دنبال می کنند؟

.مهمترین دلیل این هجمه ها فعالیتهای وسیع موسسه فرق و ادیان در مبارزه با فرقه های انحرافی است.افشای خیانتهای برخی سرکردگان فرقه های ضاله علیه اسلام و انقلاب اسلامی و کاهش تاثیر این افراد بر روی اتباع فرق مختلف مهمترین دلیل این هجمه هاست.

*.چه کسانی این هجمه ها را مدیریت می کنند؟

مهمترین طراحان این هجمه ها جاسوس رسمی فرانسه مصطفی آزمایش نماینده قطب فرقه گنابادی در اروپا و دیان علایی نماینده ی فرقه ی ضاله ی بهائیت هستند.البته افراد ضد انقلاب دیگری همچون مصطفی سرشار،زارا نورانی و چند عنصر وطن فروش نیز در این پروژه همکاری می کنند.البته در داخل کشور نیز افرادی که از سالها قبل با آقای آزمایش و خانم علایی بهائی همکاری دارند در این پروژه همکاری می کنند و تلاش فراوانی را برای جمع آوری اطلاعات و ارسال آن به خارج از کشور دارند.

*.آقای آزمایش نماینده دروایش گنابادی در اروپا در اظهارات خود شما را مسئول طراحی همه اقدامات علیه فرقه های مختلف معرفی میکند و خواستار برخورد قوه قضاییه و نهادهای بین المللی علیه شماست.دلیل این اظهارات چیست؟

اولا آقای آزمایش نماینده فرقه گنابادی نیست و جاسوس رسمی سرویس اطلاعات خارجی فرانسه است.بسیاری از دراویش گنابادی از سیاسی کاریها و وطن فروشیهای این شخص ناراحت هستند و به شدت به رفتارهای وی معترضند.افشاگریهای موسسه فرق و ادیان باعث روشن شدن چهره ی واقعی این عنصر خائن شده است و اتفاقا حجم شدید حملات توسط نامبرده به دلیل همین مساله است.موسسه فرق و ادیان یک موسسه فرهنگی است که وظیفه خود را دفاع از اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی می داند و با هرگونه بدعت و فرقه گرایی مبارزه فرهنگی می کند.

*.به نظر شما وضعیت فعالیت فرقه ها در کشور نسبت به سالهای گذشته چگونه است؟

اگر چه حجم سرمایه گذاریهای دشمن افزایش یافته است اما با تلاشهای فراوان دستگاه های مسئول و فعالیتهای فرهنگی انجام شده اقبال به فرق مختلف در حال کاهش است و بسیاری از فرقه ها با بحران مشروعیت مواجه شده اند.ریزش فراوان وابستگان فرقه ها و عدم اقبال عمومی از دستاوردهای فرهنگی مبارزه با این فرق ضاله است.بیشترین کاهش اقبال را بهائیت،عرفانهای کاذب،مسیحیت تبشیری و دراویش گنابادی داشته اند و طبیعی است به فعالان مختلف عرصه ی مقابله با این فرقه ها حمله کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس