نجف زاده این هفته با دست پربه صرفا جهت اطلاع آمد . از پیام تسلیت آنچنانی برای هوگو چاوز تا نظرات عجیب یک متفکر در همه عرصه ها . ضمنا کامران نجف زاده یه مشتری جدید و جالب هم برای خودش پیدا کرده .

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، نجف زاده صرفا این هفته رو اینجوری شروع کرد : خدا رحمت کند چاوز را که انصافا توی سینه سپر کردن مقابل آمریکا همیشه پای کار بود. تعریف وتمجید از چاوز حقش بود اما واقعا باید کار رو به  رجعت چاوز وقت ظهور حضرت کشوند .نمی شه معتدل تعریف وتقدیر کرد؟.نمی شه عزای عمومی وشهید واینجور تعابیر رو سرجای خودش خرج کرد .


اما بشنوید از نظریات عجیب یک متفکر که معمولا در همه عرصه ها نظر میده نجف زاده گفت این متفکر دریک برنامه زنده تلویزیونی که ، الان دقیق یادم نیست امروز بود یا دیروز بود یا فردا علت شکست امریکا در طبس را نه طوفان شن، بلکه فرسودگی هلیکوپترهای آمریکایی! عنوان نمودند؛ فرمایشات گهر بار ایشون این سوال را برای ما پیش آورد که آمریکا برای مهمترین موضوعی که حیثیت کاخ سفید را فرستاد تو باقالیا ، چرا و براساس چه تحلیل تخیلی ای باید از تجهیزات فرسوده استفاده کنه نه بهترین تجهیزاتش ؟!

توپخونه های ایران و همشهری همچنان مشغول گلوله باران طرف مقابلن . بعد از دعوا بر سر تونل نیایش و بزرگراه همت ومسکن مهرواز اینجور سوژه هاکار به جکوزی وتوالت فرنگی رسید. توی این دعوای جدید ؛ اول ،ایران که این روزها بدلایلی که گفتند نگیدخیلی جوون شده و همش دنبال دعوا می گرده بر اساس روش معمول روسای اصلیش  دست به افشا گری زد و از جکوزی  در دفترمدیران مترو خبر داد .

این وسط اما مترویی ها یا همون همشهریها هم  کار عجیبی کردند و رفتن از این همه خبرنگار دعوت کردند بیان و ببینند این جکوزی نبوده و یک توالت فرنگیه ( پخش مراسم رویت توالت فرنگی با حضور انبوه خبرنگاران )


فقط جهت اطلاع میگم که همشهری و ایران هر دو از بودجه بیت المال ارتزاق می کنند . نجف زاده اما آخرش به ایران و همشهری گفت حالا از فردا توپخونتونو نگیرید سمت ما !

آقای نامی وزیر جدید ارتباطات هنوز نیومده مشتری صرفا شده .

آقای نامی اخیرا در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده که ارزش واقعی دلار الان چهار تومان و هشت ریاله .

نامی گفته دلیل این حرف اینه که چون قبل از انقلاب هر دلار شش تومان و هشت ریال بود الان به دلیل توسعه سازندگی قیمت واقعی دلار چهار تومان و هشت ریال باید باشه . این مشتری جدید صرفا جهت اطلاع بعدا در پاسخ به سئوال خبرنگار که ازش می پرسه شرکت در برنامه های زنده خیلی حساس میگه که نه اینگونه نیست. اما آقای نامی به قول نجف زاده حساسیت آنتن زنده زیاد و آدم باید مراقب باشه چی می گه .

وزیر اطلاعات هم این هفته از دست کنایه های نجف زاده در امان نبود .وزیر اطلاعات در یک مراسمی میگه که "مجموعه دستگاههای نظارتی باید ارزیابی کنند و ببینند در بحث ارتقای سلامت اداری کشور چقدر موفق بوده اند و چقدر به تکالیفشون عمل کردند که بلافاصله نجف زاده میگه عجب سوال سخت و خفنی - آقای وزیر فکر نمی کنی اگر نهادها وزارتخونه ها و سازمانهای نظارتی به همین یک سوال جواب بدن ، دکون برخیشون تعطیل بشه . لطفا سوالهای راحت بپرسید مثلابپرسید خوبید . چه خبر . . . دیگه چه خبر . بعد هم نجف زاده باصدای وزیر رو پخش کرد که گفت "ببخشید من بخاطر سرماخوردگی یک مقدار وضعیت صحبت کردنم اشکال داره عذر می خوام ازتون".


 اما گفتگوی جالب خبرنگار واحدمرکزی خبر با یک پیرزن ، زمان تهیه گزارش از قبرستان جدید سلفچگان . این پیرزن در گفتگو با خبرنگار با خنده میگه  : اینجا قبرستان درست شد بالاخره یکی یکی داریم میمیریم. الانم یکی مرده . دو نفر هم از حال رفتن . سه چهارتا پیر و پاتال هم این پایین که انشاله زودتر بمیرن . بریم زودتر جا بگیریم راحت بشیم .

یکی نیست به برخی از مجریهای صداوسیما بگه آخه پسرجان قبل از هر سئوالی ، اول ببین مخاطب سئوالت کیه ، بعد بپرس .

در یک برنامه اقتصادی شبکه اول سیما ، مجری چندین بار درباره کلیات مشکلات مردم و اینکه بدلیل حقوق کم نمی تونن خیلی چیزها رو بخرن میگه و از رییس اتحادیه بنکدارها میخواد که جواب بده ! و اون بنده خدا هم میگه تلویحا به من چه مربوط . شما هم غریب گیرآوردید ها ؟  نکنه ایشون مسئول اقتصادی کشوره که باید جواب همه چیز رو بده ؟

نجف زاده بلافاصله تصویری از آخرین مصاحبه اختصاصی تلویزیون با رئیس جمهور رو پخش کرد و گفت چطور وقتی بعضی ها به مسئولین مربوط می رسند سرشان به علامت تایید روی ویبره می ره اما وقتی به  بنک دارها می رسند اینجوری گیر سه پیچ می دندخدایی اشتباه نگرفتید این بابا رو ؟!


صرفا جهت اطلاع بالاخره با لابی ، آقای شمقدری رو گیر آورد و درباره  لابی اسکار قبلی پرسید . خبرنگار پرسید با چند نفر لابی شد ؟ شمقدری گفت شما آدرس را هم می خواهید ؟ قطعا صلاح نیست آدرس بدیم چون مثل فونتریه از اتحادیه اروپا اخراجش می کنن . نجف زاده هم گفت ؛ اوکی جواد جان.فعلا شب بخیر.

تابلوی انتقادات و پیشنهادات را در مدارس می زنیم.اما گاهی آنقدر ارتفاعش بالاست که دست بچه ها به آن نمی رسد.این بدون شرحه .یعنی تفسیرش با خودتون.(تصویر بچه ها در شهرستانی دستشون به صندوق انتقادات نمی رسه.)

و در پایان دو تا نکته نجف زاده یکی برخی مسولان و نماینده های مجلس از ما گله می کنند اما شما باید مراقب صحبت کردنتون باشید و قبول که ما گاهی تند و گاهی کند-که بیشتر هم کند-میریم اما این به نفع همه ماست که شما بیشتر مراقب باشید و بزارید صرفا جهت اطلاع همینطور بمونه ،نکته دوم اینکه مردم این روزها هرطور شده صورتشون رو سرخ نگه می دارند وخریدهای عید رو انجام می دنددستشون درد نکنه اما خواهشا کسی رونق بازار رو به حساب خودش نگذاره چون این مردمندکه دارند خوب مدیریت می کنند .ضمنا این هفته  ارز و سکه افتاد یه مقدار افتادقیمتش،هوا هم یک کم خوب شده .منم بهتر شدم انگار...(باصدای علیزاده که می خونه:هوا خوبه...تو هم خوبی...منم بهتر شدم انگار).

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    اقا کامی جون شما که برنامه هفته قبل رو ندیدی ...... کردی نظر دادی درباره ش اقای دکتر همونجا فرمودند: قرار بود هلی کوپترها در قم باقی بمانند اینم دلیلش ضایع شدی لطفا عذرخواهی کن...
  • ایمان ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    ) امام صادق(ع) فرمود: «هر کس چهل بامداد خدا را با این (دعای) عهد بخواند، از یاوران قائم ما خواهد بود و اگر پیش از ظهور آن حضرت بمیرد، خداوند او را از قبرش بیرون آورد تا قائم(ع) را یاری دهد » ( بحارالانوار، ج ۵۳، ص ۹۵٫) ۲) اگر کسی از شما بمیرد در حالی که منتظر حکومت امام زمان (عج) بوده ، همانند کسی است که با امام قائم (ع) در خیمه اش بوده است ، سپس اندکی درنگ کرد و فرمود : نه بلکه همانند کسی است که در کنار حضرت زد و خورد کند ( با دشمنان جنگ کند ) ، سپس فرمود : نه ، به خدا قسم ، بلکه مانند کسی است که در کنار رسول خدا به شهادت برسد. (بحارالانوار جلد ۴۲ صفحه ۱۲۶)
  • رسول ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    با سلام اول اینکه این آقای نجف زاده هنوز نفهمیده علوم استراتژیک یعنی چه و اومده برای خودش با فکر کوچک خودش به استاد عباسی توهین می کنه . دوم انگار این اقای نجف زاده با مطالبی که استاد به همراه شاگردان و همکارانشان تولید کرده اند آشنا نیستند و صرفا این اقا اصلا نمی تواند بفهمد که طرح جامع استراتژیک یعنی چه ؟ کسی که طرح جامع برای اینده نظام تبیین می کند باید با تمام موضوعات نظام سازی اشنایی داشته باشد اگر نمی دانسته اید حالا بدانید . سوم به تقوایی رسانه ای را به حدی رسانده که گوشه ای از صحبتهای استاد را نمایش داده و به آن اکتفا می کند و از آن نتیجه گیری می کند بدون اینکه به صحبتهای استاد عباسی به خوبی و به طور کامل گوش دهد . چهارم استاد عباسی که منکر طوفان شن نشده است ایشان تاکید کردند که خداوند دشمنان اسلام را از احمق ها قرار داده است و اینکه نظامیان و کماندوهای امریکا با توجه به داشتن قدرت بالای تکنولوژی در صنایع نظامی از تجهیزات فرسوده استفاده کرده اند آیا این معجزه ی الهی نیست ؟ همه این وقایع دست به دست هم می دهد که آن اتفاقات رقم بخورد و آن اتفاقات چیزی نبوده است جز معجزه ی الهی . پنجم استاد عباسی در این زمینه خود تحقیقات گسترده کرده اند و بدون سند و مدرک حرفی نمی زنند خوب شما اقای نجف زاده اگر مدرکی دال بر خلاف صحبتهای استاد دارید ارائه دهید نه هر چی به ذهنتون رسید در رسانه به ظاهر ملی نشان دهید . ششم تا حالا چه کسی به اندازه استاد عباسی در زمینه علمی و فرهنگی و دینی در دانشگاه ها و مراسم های سخنرانی کرده و برای شناساندن اسلام ناب محمدی از هیچ تلاشی فروگزار نکرده است . هفتم استاد عباسی کسی که به ایمان و متعلقات آن تاکید بسیار داشته اند و دائما به آن پرداخته اند و همواره تاکید داشته اند که در قران امده است که ایمان داشته باشید و به ان عمل کنید . یکی از متعلقات ایمان ، ایمان به غیب است مگر می شود کسی که اینقدر به متعلقات ایمان تاکید دارند ندانند که معجزه خداوند چیست . دوستان قیامت و اخرتی وجود دارد چگونه می توانیم جواب خدا را در آخرت بدهیم و دیگران را بی خود و بی جهت متهم و اذیت کنیم
  • سیدحسینی ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    خب این کنایه به دکتر عباسی از روی کمی سواد و اطلاعات آقای کامران نجف زاده است وگرنه دکتر عباسی دلایل کاملا واضحی رو بیان کرد.
  • محمود ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    بی تقوای به جناب نجف زاده رسوخ کرده جناب عباسی که تو عرصه بومی سازی علوم انسانی این همه زحمت کشید ایشون کجا بودن که با این لحن که حتی از سایت لیبرالی بی وقاهت تمام برخورد شد در ضمن این موضوع به تائید مقام معظم رهبری رسید...
  • محمدرضا ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    یکی به آقای بوالی بګه خیلی کیفیت صرفا اومده پایین. ما که میدونیم اونجا چه خبره. آقای بوالی کارهای .... نتیجه عکس میده ها .
  • پویا ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    تو را به خدا این حاشیه ها را رها کنید مشکل ما این مسائل نیست بیائیم با همدیگر مهربان باشیم ودست دردست هم برای ساختن ایران اسلامی وشکست دشمنان ایران و،ونزوئلا وهمه مستضعفین جهان
  • امیدم ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    متاسفانه رسانه ملی بدون هیچگونه حساب و کتابی در اختیار امثال نجف زاده قرار گرفته و بدون هیچ فیلتر و حساب و کتابی هر چی که دلشون میخواد میگن.عباسی حرفی رو که زد نتیجه ی تحقیق صورت گرفته 3 سال بعد از رحلت حضرت امام اعلام کرد نه نظر شخصی خودش.متاسفانه به راحتی آب خوردن گوهرهای گرانبهایی همچون حسن عباسی رو آماج حملات پوچ خود قرار میدیم و تخریب میکنیم.
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    به جای اینکه صحبتهای دکتر عباسی رو نقد کنند (چون تواناییشو ندارند) میان و از عباراتی مثل متفکر در همه عرصه ها استفاده میکنند این قضیه تکراری خود ، سندی بر حقانیت دکتر عباسی است!
  • صادق ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    واقعا متاسفم براتون كه معناي استراتژيست رو نمي فهميد... پس لابد كشور دورانديشي مثل آمريكا كه اينهمه موسسه برسيهاي استراتژيك و دكترينهاي متفاوت داره و آدمهايي در اين موسسات درباره همه چي نظر ميدن هم ديوانه است اولا دكتر عباسي حرف امام رو نقض نكرد بلكه در طول صحبتش بارها به حرف امام اشاره كرد ثانيا تمام استراتژيست ها در دنيا درباره مسائل مختلف اظهار نظر مي كنند چون كارشون تعيين يك راهبرد كلي . دكتر عباسي هم مثل اونه وقتي ما با اين مفاهيم آشنا نيستيم متاسفانه مسخره مي كنيم بعدشم قرار نيست تمام حرفهاي يك نفر درست باشه و بهش انتقادي وارد نشه متاسفانه سالها طول مي كشه تا ارزش كارهاي دكتر معلوم بشه...
  • علي احسان ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    اين حرف رو حسن عباسي چند شبي پيش زد كه گفت هليكپترا جديد نبودند اگه يادتون باشه يكيشون تو كرمان فرود اومد بر اثر نقص فني و چون فرسوده بودن طوفان اون بلا رو سرشون اورد
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    توهین به جناب عباسی واقعا گستاخانه بود... یک بخش خبری در حدی نیست که بخواهد گزارشات امنیتی یه مجموعه را زیر سوال ببرد و حرف های یک دکترین را تمسخر کند برای صرفا جهت اطلاع متاسفم و امیدوارم عذرخواهی کند
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    بی سوادی نجف زاده کاملا هویداست . ایشون حتی نمی تونند یک خبر زنده رو درست گزارش کنند .حالا به سردار جنگ نرم جناب دکتر حسن عباسی تیکه می اندازند !
  • مصطفی ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    با سلام. بله درست میفرمایند. صحبتهای دکتر عباسی را کامل گوش دادم اینکه گفت هلی کوپترهای کهنه را آورده بودند منظور که اینها احمق بودند نه اینکه طوفان شن رو نادیده بگیره. ایشون دکتری استراتژیک دارند و هر صحبتی که داشته کاملا منطقی و عقلانی به نظر میاد این از روی علم و آگاهی بالای ایشان است. مثلا چندسال قبل گفتند که روی گلشیفته برنامه ریزی کردند که ببرنش خارج از کشور کسی گوش نکرد و ....
  • سعید ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    کاش همه ما مثل عباسی دغدغه اسلام و میهن را داشتیم... کسی که در 24 ساعت فقط 4ساعت میخوابد و تمام وقتش را مطالعه میکند برای اسلام ، کسی که بزرگترین کرسی نظریه پردازی تاریخ ایران را رغم زده ، کسی که همواره به دلیل حق گویی از توهین گرفته تا زندان و دادگاه را تحمل کرده ولی ذره از راه راست منحرف نشده و... باید در رسانه ملی این چنین ناحق مسخره شود؟؟؟؟ این است تقوا؟؟ این است اسلام؟؟ متاسفم برای همه مون...
  • مسعود خباز ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    من از سایت مشرق خواهش می کنم این قضیه ی توهین به دکتر عباسی رو پیگیری کنید... خیلی ناراحت شدم امشب... چشم امید ما به شماست
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    شما....کردی .بنده کامل دیدم و دکتر گفتند معلوم نی می خواستند ببرند هلی کوپترها را یا بیارند یا ببرند دماوند یا قم یا ترکیه!!!شما زا استاد نجف زاده عذرخواهی کن.
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    آره نجف زاده کم سواده!!!!!دکتر عباسی خدای شماهاست!
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    برای تایید یه نفر از آقا مایه نذارید لطفا.اگر اینجور است بنده اطلاع دارم شخص... مورد تشویق حضرت آقا قرار گرفته اند.
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    مردم نظر دیگه ای دارنا.به نظر صرفا خیلی بهتر شده.
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    آره!نجف زاده نمی تواند یه خبر زنده را گزارش کند!!!استاد عباسیتون می تواند.d
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    هزینه ای که نجف زاده برای این مملکت داده ده ها برابر استاد عباسی است.فراموشتان نشود.
  • علی ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    اسمشو باید بزارن **صرفا جهت مسخره کردن **
  • فاطمه ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    منظور ایشان این بود که فرسودگی هلیکوپترها مزید بر علت شد که در آن عملیات شکست بخورند و این نفی این نیست که معجزه ای در کار نبوده است. همین حماقت آمریکایی ها در استفاده از هلیکوپتر فرسوده نیز خود معجزه است. در ضمن صرفا جهت اطلاع، اصلا در حد و قواره ای نیست که بخواهد از این حرف ها بزند.
  • سینا ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    +100000000000000000000 من هم خودم با گوشم این نظرات استاد را شنیدم و100% موافقم
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    دوستانی که شاکی هستند چرا چند لحظه وقت نمی گذارند و بجای نظر دادن در اینجا، این حرف ها را در سایت صرفا جهت اطلاع بزنند و بخواهند که در برنامه بعد عذرخواهی کنند serfan.iribnews.ir
  • غاسم ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    0 0
    بی خیال بابا.کامران دوستت دارم.
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    0 0
    استاد نجف زاده ؟؟؟؟؟؟؟//!!!!!!!!!
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    0 0
    آقا جای حدیث جور کردن یه سرچ تو گوگل بزن عکس این آقای چاوز رو با رقاصه ها و فاحشه ها ببین
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    0 0
    صدا و سیما بجای اینکه یه برنامه بزاره و از دکتر عباسی بخواد دلایلش رو بگه شروع به مسخره بازی کرده این نجف زاده هم اگه حرف نزنه ما فکر میکنیم زبان نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس