کد خبر 199021
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲

نعیمه اشراقی با انتشار نظرسنجی میان محمدرضا خاتمی و اسفندیار رحیم مشایی از طریق صفحه فیس بوک خود، سعی دارد تنور انتخابات را برای اصلاح طلبان داغ تر و آزادی سران فتنه را قطعی کند.

به گزارش مشرق به نقل از فرهنگ، نعیمه اشراقی، نوه امام خمینی (ره) یکی از چهره های شناخته شده اصلاح طلب و یکی از فعالان فضای مجازی می باشد. وی در جدیدترین پست منتشر کرده خود در فیس بوک شخصیش، توجه مخاطبان را به نظر سنجی انتخاباتی میان آقایان اسفندیار رحیم مشایی و محمدرضا خاتمی با هدف آزادی سران فتنه جلب کرده است.



ایشان پیش از این از کاندیداتوری آقای عارف رسما حمایت کرده بود، نکته قابل توجه این موضوع نتیجه گیری است که از انتخاب این دونفر عاید منافع تفکرات رهروان این جبهه می شود به نوعی که ایشان در جواب یکی از کامنتها اشاره مستقیم به این موضوع می کند" فکر می کنید با انتخاب کدامیک از این دونفر به آزادی آقایان میرحسین، کروبی، خانم رهنورد و مابقی زندانیان سیاسی نزدیک تر می شویم". ایشان در ادامه به این موضوع اشاره می کند که با انتخاب یکی از این دوچهره آزادی این افراد مسجل و قطعی است. خانم نعیمه اشراقی میرحسین موسوی را یکی از کاندیدهای مورد حضور در انتخابات ۹۲ می داند.





با توجه به این تاکنون هیچ یک از این افراد به طور رسمی اعلام حضور نکرده اند و این در حالی است که ملت آگاه ما همچنان وقایع روزهای عاشورای ۱۳۸۸ را از ذهن خود به برگ تاریخ نسپرده اند و همچنان اظهار ندامت و عدم ارتباط سران فتنه با عناصر خارجی و معاند را نشنیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سر شناس ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    0 0
    خانم نعیمه اشراقی من فکر می کنم با انتخاب آقای سعید جلیلی به برچیده شدن بساط سالها : سوء استفاده ، دین فروشی ، مقدس مآبی ، نفاق ، مفت خوری ، تلاش برای ریاست جمهوری مادام العمر ، توقع حکمرانی موروثی، رانت بازی ، آزادی (بخوانید دیکتاتوری) ، تبعیض ، زر ، زور و تزویر ، فساد ، ترور و قتل های زنجیره ای ، اختلاس ، غربزدگی ، سرمایه سالاری ، اختصاصی سازی ، سیاسی کاری و قدرت طلبی ، جامعه مدنی ( بخوانید انحصار طلبی ) ، مسئولان نالایق و بی سواد ، سرکوب نیروهای مردمی و انقلابی ، قاچاق عتیقه ، رشوه گیری و رشوه دهی در صنعت نفت ، زمین خواری ، ویژه خواری ، تاسیس کلینیک های درمانی اختصاصی، ویلا نشینی مسئولین ، شکاف عظیم طبقاتی ، تورم 50%، تساهل و تسامح ( بخوانید ساده لوحی ) ، بیکاری و انحراف و بی بنداری جوانان، ساده و عوام شمردن مردم ، تحقیر محرومین و مستضعفین و "اقشار آسیب پذیر" نامیدن آنها، انتخابات آزاد ( بخوانید فقط انتخاب من ) ، تحقیر رزمندگان ، شهدا و جانبازان ، تضعیف جایگاه ولایت فقیه ، اقدام علیه امنیت ملی ، انتقال اسناد سری نظامی برای دشمن ، وطن فروشی ، آشوب ، اغتشاش ، قتل و کشته سازی ، مظلوم نمایی ، بیگانه پرستی ، جاسوسی برای دشمن ، خوش خدمتی و سر سپردگی نسبت به مستکبران غربی ، وارد کردن ارزش ها ، دانش ها ، مقررات و تکنولوژی های منسوخ و دست چندم از خارج، قرائت های مختلف از دین ( بخوانید اومانیسم ) ، تساوی حقوق زن و مرد ( بخوانید خیانت به مقام زن و ترویج بی حجابی و بی عفتی ) ، حرمت شکنی و بی آبرو کردن لباس پیامبر و.............. نزدیک تر می شویم. مشرق به خون شهدا قسم مدیونی اگه منتشر نکنی
  • علی ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    0 0
    سید محمد خاتمی
  • عرشيا ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    0 0
    نظر سنجي ميان سيد محمد خاتمي و مشائي است نه محمد رضا خاتمي و مشائي !
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    0 0
    رای
  • زن مسلمان و عفیف ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    0 0
    مهندس اسفندیار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس