کد خبر 198482
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۶

در هفته گذشته شارژری معرفی شد که قابلیت شارژ تمامی وسایل الکتریکی را دارد، همچنین شایعاتی که پیرامون ساعت اپل بود با ورود یک نرم افزار بیشتر قوت گرفته است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

شارژر همه کاره: یکی از سورپرایزهای هفته گذشته شارژری بود که شرکت "جویسکن" رونمایی کرد. این شارژر قابلیت آن را دارد که تمامی وسایل الکتریکی را شارژ کند و در حالی که بسیار کوچک و قابل حمل است سه یا چهار بار دستگاه شما را شارژ می کند.



لامپ های آینده: کارخانه "ساتچی" چندی پیش لامپ رومیزی را وارد بازار کرد که امکانات بسیار جالبی دارد. یک صفحه لمسی برای کنترل لامپ، حالت های مختلف نور، پایه محکم،‌انعطاف پذیری و داشتن یک پورت یو اس بی از جمله امکانات است که این لامپ دارد.



آخرین شایعات ساعت اپل: در هفته گذشته شایعه ساعت اپل بسیار قدرت گرفته است چرا که این شرکت قصد دارد یک برنامه کاربردی تنها برای وسایل الکتریکی قابل انعطاف رونمایی کند. این نرم افزار احتمال ساخت یک ساعت انعطاف پذیر رار توسط اپل بالا برده است.



جدیدترین خودروی تسلا: کارخانه خودروسازی تسلا که به علت ساخت خودروهای الکتریکی شهرت پیدا کرده است به تازگی جدیدترین خودروی خود را رونمایی کرد. این خودرو می تواند مسیر 600 کیلومتری را تنها با یک بار شارژگیری طی می کند. این قابلیت در خودروهای صندوق دار منحصر به فرد است.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس