این روزها که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته ایم، فرزندان روسای جمهور سابق و فعلی کشور هم دستی بر آتش گرفته اند، فرزندان هاشمی رفسنجانی سوژه گفت وگوی هفته نامه های تحلیلی شده اند تا بگویند پدر را میلی به حضور در انتخابات نیست، فرزند احمدی نژاد در صفحه فیس بوک وارد دعوای پدر با لاریجانی ها می شود و می نویسد که صد سال دیگر برای پدرش بزرگداشت می گیرند و فرزند سید محمد خاتمی را خیلی خبری در این وادی نیست.

به گزارش مشرق، در بین فرزندان سه رئیس جمهور آخرین ایران، بچه های هاشمی رفسنجانی سیاسی ترینشان هستند، دستی بر امور اقتصاد دارند و در عرصه ورزش و امور اجتماعی هم سرک می‌کشند. به واقع حوزه های فعالیت 3 پسر و 2 دختر رئیس جمهور دوران سازندگی، بین شان تقسیم شده است. محسن کمتر سعی می کند خودش را اهل حاشیه نشان دهد و بیشتر از خود چهره ای معتدل به نمایش گذاشته است. پیش‌تر رئیس دفتر پدرش در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و صاحب همان موسسه انتشاراتی که کتب خاطرات پدرش از قبل و بعد از انقلاب اسلامی را منتشر می کرد. مدیر عامل سابق مترو اما در جریان انتخابات سال 88- اگر چه به بهانه پاسخ به اتهاماتی که به خود، برادران و خواهرانش وارد شده بود- نامه‌های سرگشاده ای نوشت که آن اعتدال در چهره‌اش رنگ باخت و خود را از مسیرهای بدون جنجال خارج کرد.

حتی در ازدواج دختران و پسران هاشمی هم باید قائل به تفاوتی ظریف شد. حتی در تاثیری که از ازدواجشان گرفته اند. هر سه پسران ازدواج فامیلی کرده اند، گیرم حالا این میان ازدواج مهدی با دختر محمد هاشمی- عمویش- را بتوان در جرگه ازدواج های سیاسی ردیف کرد اما محسن با دخترخاله اش ازدواج کرده و یاسر با دختر پسرخاله اش. فاطمه و فائزه اگر چه با ازدواج با فرزندان حسن لاهوتی ازدواج سیاسی کرده اند اما فائزه بیشتر به سیاست علاقه نشان می دهد تا فاطمه. فاطمه برخلاف فائزه خیلی اهل قیل و قال نیست اما این اواخر در فرودگاه امام هنگام ورود برادرش مهدی به ایران، تنه به تنه فائزه زد، او بیشتر در کارهای اجتماعی فعالیت دارد و در سال 1385 مورد تقدیر فدراسیون بین المللی تالاسمی قرار گرفت.

می‌گویند پیشنهاد اجباری شدن آزمایش تالاسمی پیش از ازدواج، درمان رایگان بیماران تالاسمی و کمک به تأسیس و راه‏اندازی مراکز درمانی تالاسمی از جمله اقدامات وی بوده است.

اما مهدی! در چهره شدن و حاشیه سازی با فائزه رقابتی سنگین دارد، مثل فائزه نتوانسته است به مجلس راه پیدا کند یا اصلا شانسش رو در این حوزه نیازموده است که احیانا در انتخابات مجلس ششم شکست بخورد اما در ستاد انتخاباتی پدرش در انتخابات سال 84 فعالیت داشت و در انتخابات 88 هم چنان کرد که نام او در دادگاههای متهمان حوادث پس از انتخابات مکرر بر زبان آمد.

مهدی که بعد از انتخابات 88 به بهانه تحصیل از ایران خارج شده و در لندن به سر می برد، مهر ماه به تهران آمد و بنا به همان اتهاماتی که بر او وارد شد روانه زندان شد، مثل خواهرش فائزه که بنا به همان جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام 6 ماه به حبس محکوم شده است و یک روز قبل از مهدی به زندان رفت. فائزه روزهای آخر دوران محکومیتش را سپری می کند و اما به خاطر اخلال در زندان پرونده دیگری هم برای او تشکیل شده است. مهدی هم که به قید وثیقه میلیاردی آزاد شده است به زودی محاکمه می شود. قاضی رسیدگی کننده به پرونده او غریبه نیست. قاضی ناصر سراج که تا یکسال پیش درگیر پرونده فساد بزرگ بانکی بود به عنوان قاضی پرونده مهدی هاشمی انتخاب شده است.


یاسر در این میان تعلق خاطری به سوارکاری و پرورش اسب دارد. نامزد ریاست فدارسیون سوارکاری می شود و مثل مهدی که علاقه زیادی به کارهای اقتصادی دارد و اتهامات نفتی ثابت نشده هم در این زمینه متوجه اوست، ظرایف کارهای اقتصادی را خوب می شناسد و دستی بر صادرات و واردات دارد.

فعالیت فیس بوکی عماد

درباره دو دختر و یک پسر سید محمد خاتمی حاشیه های زیادی وجود ندارد. به غیر از فعالیت های فیس بوکی عماد تنها پسر رئیس جمهور دوران اصلاحات که در حوادث پس از انتخابات سال 88 شدت گرفته بود اندک خبری می توان درباره فعالیت این روزهای فرزندان رئیس جمهور دوران اصلاحات پیدا کرد.

شاید دلیل این حاشیه های اندک در خروج دو دختر خاتمی از ایران و زندگی شان در کشورهای اروپایی باشد.

یکی را می گویند در ایتالیا و دیگری در انگلیس. سال 84 هم حرف و حدیث هایی درباره نحوه ورود لیلا دختر بزرگ سید محمد خاتمی به دانشگاه و تحصیل او در مقطع کارشناسی ارشد منتشر شد که همو خود در نامه ای به آن ادعاها پاسخ داد و نوشت که در سال 81 دوره دکترایش را به پایان رسانده و نیازی به تحصیل مجدد در مقطع کارشناسی ارشد ندارد. نرگس، خواهر کوچکتر لیلا، هم در زمان حضورش در ایران بیشتر به تحصیل مشغول بود.

ازدواج سید عماد خاتمی، فرزند 26 ساله سید محمد خاتمی در اسفند سال گذشته خبری غیرسیاسی بود که درباره این خانواده منتشر شد و بعدها هم حاشیه نگاری هایی بر آن صورت گرفت.

شاید از آن روی که گفته شد او شهریور ماه امسال ماه عسل خود را به اروپا رفته بود و رسانه های منتقد اصلاحات، این سفر را زیر ذره بین گرفته بودند. نه عماد، نه لیلا و نه نرگس هیچ کدام در عرصه سیاسی وارد نشدند.

لیلا دختر بزرگتر سید محمد خاتمی که در تصویرهای قدیمی پدرش هم همراه اوست از دانش آموختگان شناخته شده ریاضی کشور بود.

برای پدرم بزرگداشت می گیرند

نام علیرضا احمدی نژاد چندی پیش وقتی نوه پسری رئیس جمهور به دنیا آمد، بر سر زبان ها افتاد.

علیرضا پسر کوچکتر احمدی نژاد کمتر از مهدی شناخته شده است. یعنی به آن اندازه که مهدی حاشیه دارد و نامش در رسانه هاست، علیرضا نیست.

مهدی اما داماد اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور است و همین ازدواج کافی است که وارد عرصه سیاست شود.

فارغ التحصیل دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. در مقطعی گفته می شد که او در بازرسی ریاست جمهوری حضوری فعال دارد اما حکمی به نام وی نخورده است.

نقطه اشتراک مهدی و عماد را باید در فعالیت های فیس بوکی آن ها دانست.

چندی پیش در این شبکه اجتماعی عکسی از اسفندیار رحیم مشایی منتشر شد که مهدی احمدی نژاد در ذیل آن عکس نوشته بود«بعضیها هیچ هنری ندارند به جز اینکه به دیگران برچسب بزنند و چون چیزی برای اثبات ندارند اثبات خود را در نفی دیگران می دانند . فرض کنیم تمام مستکبرین و فتنه گران و منحرفین از بین رفتند ، حرف حساب شما چیه؟»

سوای حضورش در نیویورک و اجلاس سازمان ملل و برخی سفرهای خارجی که با پدر می رود، چندی پیش ماجرای تحصیل او در شعبه دانشگاه شریف واحد کیش نیز برای او دردسر ساز شد.

گفته شد که هزینه تحصیل تمامی رشته ها در واحد کیش دانشگاه شریف نزدیک 20 میلیون تومان در هر ترم است. گیرم این وسط برخی سایت ها هزینه سکونت مهدی احمدی نژاد در یکی از برج های کیش را هم محاسبه کرده و به این رقم افزوده بودند.

بعد از این اتفاقات روابط عمومی دانشگاه شریف در اطلاعیه ای نوشت که هزینه تحصیل کل دوره به مراتب پایین تر از آن چیزی است که در رسانه ها اعلام شده است.

مهدی همین اواخر وارد دعوای لاریجانی- احمدی نژاد هم شد و در پیامی با عنوان «منطق خوارج» نوشت: «از تمام تریبون ها شبانه روز فحش و توهین سرازیر می کنند ولی تا به آن ها بگویی خودتان هستید می شوی بی ادب»


داماد اسفندیار رحیم مشایی افزود: «استدلال دوستانی که احمدی نژاد و لاریجانی را کنار هم قرار می دهند شبیه کسانی است که می گفتند علی و معاویه امت اسلامی را به تفرقه کشاندند و هر دو از دین خارجند و البته تیغشان تنها بر سر علی فرود می آید.»

مهدی احمدی نژاد در بخش دیگری از نوشته هایش، وعده می دهد که «100 سال دیگه مردم برای احمدی نژاد روز بزرگداشت نژاد رو توی تقویم» می گذارند!


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 87
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • عبدالضعیف الذلیل الحقیر ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    4 7
    حق با مهدی احمدی نژاده...منم مطمئنم که حتی کمتر از صد سال دیگه برای دکتر احمدی نژاد بزرگداشت میگیرند و بعدها قدر او را خواهند دانست... البته بعضی اطلاعاتتون راجع به مهدی غلط بود...او دوره کارشناسیشو در دانشگاه شریف گذرونده...علیرضا هم به نظرم خیلی فعاله...چطور میگید فعال نیست...
  • محسن ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خوشم میاد مشرق تا ته داستان رفته دم شما گرم
  • ممد ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 1
    در مورد ازدواج مهدی هاشمی با دختر عمویش مرحوم حاج قاسم هاشمی ازدواج کرده نه عمو محمد و در مورد یاسر هاشمی با دختر ،دختر خاله اش ازواج کرده نه دختر پسر خاله اش و محسن نیز هم با دختر ،دختر خاله اش ازدواج کرده، و در مورد کارهای اقتصادی محسن انتشاراتی دارد یاسر تو کار عتیقه و... جات نیز هست مهدی هم هر کاری ازش بر بیاد انجام میده. توهم سرشناسی دارد
  • محسن ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    1 1
    والا تا اونجائی که ما یادمونه آقا مهدی کارشناسی واحد مرکز با ما همکلاس بود حالا این دوستمون این اطلاعاتشو از کجا کامل میدونه من که نمیدونم
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    1 0
    معلوم نشد پسر کی در دانشگاه کیش تحصیل می کنه
  • حاج کاظم ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 1
    مشرق جون ته هر خبرت باز به مشایی میخوره ....
    • یه درد IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
      0 0
      درد من جوان بیکاری وگران است
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    روزهای تاریخی را پشت سر می گذاریم هیچوقت تابحال ا.... ندیده بودیم. ان شاله حتمن تاریخ و آیندگان درباره ایشان قضاوت خواهند کرد و نام احمدی نژاد در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد
  • محمد ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    مگه فيس بوك بد نيست ؟؟؟
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 1
    آره هم کارهای بزرگ و خوبش و هم کارهای که گند زد به خودش کارهای خوبشو شاید افرادی دیگه بتنونن انجام بدن ولی کارهای زشتش با روسیاهی در تاریخ مثل گذشتگان خواهد ماند تا برای ایندگان درس عبرت باشد
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    3 0
    درمورد اقازاده های هاشمی کم لطفی شده!!!این حضرات با فرزندان دورییس جمهور بعدی قابل قیاس نیستند!!!واقعا مشرق تا این حد ابله است که تفاوت را حس نمیکند؟؟؟؟
  • وحید ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    مشرق از بی خبری به چی چسبیده؟رسانه زرد .
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    خب که چی؟ نظرش را گفته، اگه هم در کیش تحصیل میکنه گناهی نکرده، خوبه منطقی و بدون توهین نظراتش را بیان میکنه
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    دلم برای آینده آنها میسوزد
  • محسن ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    1 0
    خدا را شکر که خانواده آقای خاتمی مثل خودش بی حاشیه و سالم زندگی می کنند . برای بزرگداشت آقای احمدی نژاد در تاریخ ماندگار است چون ...
  • امیرحسین ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    خیلی جالب بود ممنون
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    1 0
    سعی کردین یه چیزهایی به عماد بچسبونید ولی نتونستید.او جوان بسیار پاکیست، مقایسه هاتون یه کم جانبدارانه است.
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    1 0
    اصلا تو خوبی
  • مهدی ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    1 0
    راستی بدون فیلترشکن میشه رفت تو فیس بوک......؟!
  • 1 کارگر ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    از تمام تریبون ها شبانه روز فحش و توهین سرازیر می کنند ولی تا به آن ها بگویی خودتان هستید می شوی بی ادب
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    به عنوان یک روزنامه نگار عرض می کنم تحلیل قوی نیست البته یک سری ارزش هایی دارد مثل اینکه اطلاعات خوبی به مخاطب می دهد اما در کل تحلیل خوب و گزارش قوی نیست و نظرات شخصی و میل باطنی نویسنده نیز در آن تا حدودی دیدده می شود.
  • یوسف فرّخ ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 1
    بالاتر از انقلاب کردن انقلابی ماندن مهم است . برادر عزیزم چرا کشورهای دیگر سردرگم و گرفتارند؟ چون اسلام واقعی و رهبر واقعی ندارند و ما هم اگر بظاهر مشکل داریم بخاطر دور شدن از مداردین و رهبریم و لا غیر
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 1
    آب که سر بالا بره؟!
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    ناقلا با وزیر وزرا میپری! منحرفی؟!
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    داداش ناراحتی؟! این خبر رو باز نکن!
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    اولین بی قانونی رو پسره کرده! بعد میاد میگه همه چیز قانونیه!
  • سیب زمینی ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    مشرق جان تو صفحه اصلی یه جایی برای همه آقازاده ها باز کن تا ملت بخونن حالشو ببرن
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    مي خواستي هاشمي ها را تبليغ كني و خاتمي را تبرئه و احمدي نژاد را متهم اين همه حاشيه نمي خواست! از جاسوسي مهدي هاشمي نمي گويي، از اينكه چرا فرزندان خاتمي الان در خارج خوش مي گذرانند. اما به احمدي نژاد كه مي رسد دلنوشته هايشان برات سوژه مي شود. به خدا روزي جواب پس مي دهيد پس تا ان روز ترك تازي كنيد!
  • میثم ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    یه جورایی مراسم عاشورا... اگه اینجوری بگیم آره!
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    آینه چون نقش تو بنمود راست...
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    کاشکی همه تو ایران آقا زاده به دنیا میومندند
  • کوروش ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    به تو ربطی نداره که فرزندان خاتمی خارج چه کار میکنن!با پول تو که نرفتن.
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    عبدالضعیف الذلیل الحقیر این عبارات زیبا رو از مکتب انحرافی به ارث بردی ؟ تا اونجا که بنده اطلاع دارم مومنین هنگام راز ونیاز با خالق خودشون باید در محضر الهی خودشون رو حقیر وذلیل معرفی کنند و لی در برخورد با غیر خدا نیازی به کار بردن این القاب نیست کما اینکه حیثیت و ابروی مومنین از بیت اله احرام با ارزش تره ... حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می فرمایند نادان را یا در افراط ببین یا تفریط
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    بی حاشیه در اون ور آب + ماه عسل در اون ور آب. به به- منم زندگی بی حاشیه در اون ور آب می خوام
  • کوروش ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    به تو ربطی نداره فرزندان خاتمی تو خارح چه کار میکنن!که الکی حرف میزنی.مگه با پول بابات رفتن
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • باصر ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 1
    وجدانن یه پارچه اقا خاص و مخلص وخدمت گذار صدیق مردم همچین رئیس جمهوری فقط مثل رجائی است خدا رحمت کند رجائی را که چشم تنگ حسودان به شهادتش رساند روحش شاد .بعد از احمدی نژاد میفهممیم که او که بود و چه کرد. اگر حسودان و طمه کاران به جیب مردم سنگ به لای چرخ و نگذاشته بودن ایران اباد شده بود و مردم در رفاه
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    چه فرقی میکنه مهم اینه که بعدش برای جامعه اش مفید باشهو برای ملت کار کنه نه جیب خودش
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    کور شود هر انکه بزرگی این ملت و خادمانش را نمی تواند ببیند
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    عاقلان دانند
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    از کجاش بگه گندی که این اقا زاده ها زدند
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    درود بر تو انسان فهمیده رنج کشیده ها میفهمند امثال رجا ئی ها و احمدی نژادها چه خونی به دلشون شد برای مردم .مگر مردم زمان حضرت علی علی را شناختند
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    نمیگن بچه های هاشمی و خاتمی چرا رفتند خارج و هر کاری دلشون میخواد میکنند(چه آشکار چه پنهان) میگن چرا رفته کیش درس بخونه و میگه چرا اینقد توهین میکنید!!!!!!!!!!!!!انصاف را ببینید
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    خیلی جالبه همه اقازاده ها اشتباه نمیکنند
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    پس قبول داری توی خارج خوش میگذره - تا کسانی مثل شماها هستند توی خارج همیشه خوش میگذره و در داخل همه بد و سخت میگذره
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    پسر خانمی با هویت خانوادگی اش و شخصیت ایرانی اش نیز چقدر فاصله دارد چرا این ها اینقدر از خودشان گریزانند خوب تو می خوای از خودت فرار کنی که چی : - امام خمینی رحمت الله علیه به بنی صدر گفت پدر ایشان ملائی بود - حالا پسر خاتمی هم هر چه از این اداهای صد تا یک غاز در بیاورد با ید بر گردد مثل طاووس به پاهایش کند.
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    اقا اصلا تو خوبی مال من بود ها حق چاپ محفوظ ولی خدایی تو جوبی
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    ای بابا تو پراید 18 میلیونی رو پچسپ ببینم امسال عید چندتا خانواده رو این ماشین قیمت لوکس عزادار می کنه فیلترو فیس بوک و ولش
  • جوادی ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    بابا همون سید خودمان بخدا شرف داره به احمدی نژاد
  • ناشناس ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    کاری ندارم خانواده هاشمی و خاتمی چه کارهایی میکنن ولی در زمان ریاست جمهوریشون مردم ایران خیلی بهتر زندگی میکردند.!!!متاسفم برای شما.
  • نرگس ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    آقای احمدی نژاد در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد... شاید اگر همان احمدی نژاد سال های 84و85 باقی می ماند...
  • احمدخواجوند ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    ارزش انسان خوب راتاريخ در سينه خود ثبت ميكند وبعد براي كساني تعريف ميكند كه لياقت شنيدن راداشته باشد درود براحمدي نژاد.
  • وحید ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    ناشناس دفعه بعد از شما نظر میگیریم.
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    کار خوبی میکنی!
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    درود بر هاشمی
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    شما اسمتو ميذاشتي عبدالپاچه خوار احمدي نژاد بهتر نبود؟؟؟؟!!!!!!
  • فرزند شهید گمنام ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    دکتر احمدی نژاد بسیار باهوش وفعال هستند اما متاسفانه در وقت عصبانیت گفتارهایش از کنترل خارج میشود اما خدایش از...پاک وبی ریا تر می باشند هیچ فرد سیاسی در طول انقلاب به اندازه ایشان مور هجمه رسانه ای قرار نگرفت شاید بعضی فتنه های پیچده تا قیامت مشخص نشود
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    امان از اولاد بد اماااااااان
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    درود بر روح بلند پدرت
  • حسین ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    خوب دوست عزیز شما هم دکترا بگیر برو انور زندگی کن تحصیل کن البته تفاوت را احساس کنید ازاد احمدی ودکترای خاتمی
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    نکته مهم این است که احمدی نژاد رو به جلو می رود. شما از قافله مانده اید.
  • توفیر ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    سلام آقا مهدی احمدی نژاد، امیدوارم اون زمانیکه به جهت ساده زیستی دردوره اول ریاست جمهوری باباتون دارای تلفن همراه تالیا بودید وهمچنین دردیدار ازمادر شهیدان فناخسرو، بعدازصحبت های این مادر فاضله بسیارمنقلب شدیدرا فراموش نکرده باشید.
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    میخوای حرص بخوریم؟!
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    امان از والد بد اماااااااان
  • یک دوست ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    آیا میدونید وجه اشتراکشون چیه بله درست فکر کردید همشون از قبیله مرفحین بی درد هستند باید به حال خدمون تاسف بخوریم
  • فاطمه ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    چرا ولی برای عامه مردم
  • فاطمه ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    نه نمیشه ما با وی پی ان غیر قانونی میریم اونا با وی پی ان قانونی
  • فاطمه ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    وی پی ان قانونی میشه
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    مقایسه مزخرف بی ربطی بود احمدی نژاد در قلب ماست
  • میترا ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    خداوند شما را برای اماممان نگهدارد و سلام به روح مطهر پدر شهیدتان و همه ی همرزمانش
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    شادی روح مطهر شهدا صلوات
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    احمدی نژاد 84 تا 92 یکیست و تاریخ بر بزرگی و پاکی و صداقتش گواهی خواهد داد
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    0 0
    افرین چه جمله زیبایی
  • نا شناس ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    بايد واقع بين بود ، همه ي رييس جمهورها به نوعي ضعف داشتند و نكات مثبت ، و در مورد خانواده هاشون هم كه خوب قدرت وسوسه انگيزه و كسي نمي تواند بگويد كه ما چنين بوديم و چنان هستيم ، اين مردمند كه بايد بر احوال و آداب مسئولين نظارت كنند تا اونها دچار تزلزل نشوند .
  • ایران ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    خب حالا شاید نخواسته همه چیز رو بگه!!!
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    الان میرم تو فیس بوک پیداش می کنم. برم؟
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    سیادت به چیزه دیگه است نه صرفا نسب
  • يه مسلمون ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    با عبدالضعيف موافقم .چنين روزي خواهد آمد. التماس دعا
  • سحر ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    آره حتما برو-بروکه ثابت کن بی جنبه ای
  • يك دلسوخته فقير ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 1
    فرزندي احمدي نژاد افتخار بزرگيست
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    0 0
    برو تا بگم. بگم؟ بگم؟
  • سیاوش ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
    0 0
    ماخودمقصریم وبس!
  • zeinab ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    0 1
    احمدی نژاد کسیه که تو خارج از کشور کلی هوا خواه داره. یکی مثل مارادونا عاشق اونه اونوقت ما قدرشو نمیدونیم
  • فرهاد ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    0 1
    یکی ازنشانههای مدیرشجاعت وشهامت بودکه احمدی نژادداشت
  • ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 1
    بگو جیگر نژاد دمش گرم هنوزم مردم دوسش دارن ای ول از بس اخلاص داشت.
  • ساعد ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 1
    دكتراحمدي نژاد خيلي جوانمردي وخواهي بود اميرالمومنين (ع) نگهدارت ياعلي مدد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس