حمیدرضا جلایی‌پور در اعتراض به نظرات مشارکتی‌ها؛ جلسه را ترک کرد.


به گزارش مشرق، در جلسه اخیر برخی اعضا حزب منحله مشارکت که در منزل یکی از اعضای این حزب تشکیل شده بود تنش و اختلاف نظر میان شرکت کنندگان باعث ناتمام ماندن این جلسه گردید.

اختلاف اعضای این حزب در خصوص چگونگی برنامه ریزی و همچنین موضع گیری و شکل فعالیت این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بود.

حمید رضا جلایی پور در این جلسه از روند جلسات شورای فکر اصلاحات که با حضور خاتمی و نمایندگان احزاب اصلاح طلب و نیز با حضور برخی از چهره های شاخص اصلاحات از ابتدای امسال شکل گرفته است، انتقاد کرده است.

جلایی پور در این خصوص بیان کرده است: خاتمی محور و رهبر جریان اصلاحات است و برای تصمیم گیری در خصوص چگونگی کنش اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو هر کس خود را اصلاح طلب می داند باید ذیل نظرات خاتمی حرکت کند. دلیل ندارد دیگران نیز برای خودشان مسیری و یا گفتمان تحت عنوان اصلاح طلبی تعریف کنند.

جلایی پور در ادامه می‌گوید: جدیداً در نشست ها و جلسات گوناگون از نظرات عبدالله نوری صحبت می شود، عبدلله نوری تا وقتی که پشت سر آقای خاتمی حرکت کند و همراه و پشتیبان ایشان باشد ما مخلص ایشان هستیم وگرنه گفتمان و مسیر ایشان دیگر نسبتی با اصلاحات ندارد.

جلایی پور با اشاره به مصاحبه اخیر خود با روزنامه بهار بیان می‌کند: به نظر من در جریان اصلاحات از جمع نظرات خاتمی ، موسوی خوئینی ها ، موسوی و کروبی باید تصمیم جریان اصلاحات را بیرون کشید و من این مطلب را در مصاحبه با روزنامه بهار هم گفته ام و عبدالله نوری و دیگران که خود را اصلاح طلب می دانند باید تابع نظرات این جمع باشند و باید در طول اینها حرکت کنند.

جلایی پور ادامه داده است: عده ای با شیطنت تلاش میکنند آقای نوری همتراز این بزرگان تعریف شود، که این یک اشتباه بزرگ است به نظر من عبدالله نوری بیشتر دنبال افزایش تنش میان اصلاح طلبان و حاکمیت است و علاقمند است در انتخابات پیش رو حضور اصلاح طلبان حداکثری باشد و باعث افزایش هزینه حکومت در برخورد و یا مهندسی انتخابات گردد، به نظر من این مسیر قطعا برای اصلاحات شکست جدیدی در پیش دارد.



جلایی پور همچنین اظهار داشته است: به نظر من با توجه به حصر موسوی و کروبی و بلاتکلیفی دوستان زندانی باید به شکلی دنبال تنش زدایی با حاکمیت باشیم.

این سخنان جلایی پور موجب عکس العمل شدید صفدر حسینی ، رضا خاتمی و محمود حجتی از دیگر اعضاء حاضر در این جلسه قرار گرفته است به شکلی که جلایی پور به نشانه اعتراض، جلسه را ترک می کند.

به گزارش مشرق، حجتی خطاب به جلایی پور گفته است: متاسفانه شما حافظه تاریخی خوبی ندارید و همچنین سابقه خیلی از دوستان را از خاطر برده اید . به نظر من خوبه یکبار دیگر آنچه در دادگاه روزنامه خرداد و در دادگاه روزنامه سلام گذشت را مطالعه کنیم ، هر دو دادگاه توسط دادگاه ویژه روحانیت تشکیل شد، خوبه مروری بر دفاعیات مسئولان این دو روزنامه در دادگاه و حکم نهایی این دو دادگاه داشته باشیم تا تفاوت تفکرات و بینش افراد بیشتر روشن بشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ندیده و نخوانده ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    آزموده را آزمودن خطاست!
  • ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    2.32 :O احسنت بر این پشتکار!
  • رضا ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    مشرق چرا ازمشارکت بعنوان حزب نام بردی. اینها ضد انقلابهای داخلی هستندوحزب منحل شده ای که هر فرصتی پیداکنند دوباره به نظام ضربه میزنند.
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    وطن فروشها انگارفکرکردن یادمون رفته کاراشون.
  • حب مسکو ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    بازی اصلاح طلب خوب و اصلاح طلب بد که مدل تعدیل شده تاکتیک هویج و چماق آمریکایی هاست را تئوریسین های شما طراحی کردند تا در برابر حاکمیت بتوانند بازی یک طرف بردی را به رهبری خاتمی برای خود رقم بزنند ولی این بازی ها دیگر خیلی کهنه شده و کارایی چندانی ندارد چراکه وقتی ایران به بازی چماق و هویج آمریکایی ها جواب نمی دهد دیگر بازی بچه های آمریکا در داخل ایران جای خود دارد
  • امیر امیری ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    شما تو منزل ایشان چکار می کردید! ادعای دین مداری شما گوش فلک رو کر کرده اما رفتارتان هیهات هیهات!
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    نقطه مشترک معاندین و فتنه گران همان گونه که در فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 به اثبات رسید بار دیگر فلش حرکت خود را به سوی رهبر انقلاب ومشروعیت نظام نشانه رفتند.
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    فقط خاتمی
  • حب مسکو ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    اگر انگلیسی ها نگویند خاتمی پس چه کسی بگوید؟
  • عباس ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    خاتمی از دلسوزان مردم و مملکت است کسی قدرت تخریب او را ندارد
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    0 0
    به درخواستِ حمیدرضا جلائی‌پور: این خبر سایت مشرق‌نیوز کاملا و از اساس ساختگی است و توسط جریان رسانه‌ای ضدنامزدی خاتمی در حلقه‌های امنیتی تمامیت‌خواه (که در روزنامه کیهان و پاره‌ای سایت‌های اینترنتی فعال شده) جعل شده‌است. حمیدرضا جلائی‌پور از معتمدان عبدالله نوری است.
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
    0 0
    یعنی روس ها مخالفش هستن : دی
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    0 0
    مسئولان اگر زیر پرچم ولایت باشند مملکت در مسیر ارام وبا حرکت سریع پیش خواهد رفت رای ما دکتر باقر لنکرانی
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    0 0
    مسئولان اگر زیر پرچم ولایت باشند مملکت در مسیر ارام وبا حرکت سریع پیش خواهد رفت رای ما دکتر باقر لنکرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس