به گزارش مشرق به نقل از باشگاه، این شرکت در آخرین گزارش خود، عنوان «قدرتمندترین برند دنیا» را به فراری داده است و نکته مهم، سبقت این خودروساز از شرکت بزرگ و غول محصولات الکترونیکی یعنی اپل است.
استفان بیلی که یکی از منتقدان بزرگ دنیای طراحی محسوب میشود، در کنفرانس خبری این شرکت گفت: من گاهی فکر میکنم که نبوغ ایتالیاییها برای طراحی خودرو ریشه در زبان مخصوص آنها برای این صنعت دارد. زبان آنها مثل یک کارگاه است که برای هر ویژگی و جزء کوچک خودرو یک لغت خاص و مشخص دارند. بسیاری از این لغات در زبان انگلیسی اصلا وجود ندارد. در زبان ایتالیایی اگر برای مفهمومی یک لغت خاص دارید، پس میتوانید آن را بکشید و طراحی کنید. لغت خاص مورد بحث امروز ما «زیبایی» است.
اکثر طرفداران و علاقهمندان صنعت خودرو قبول خواهند کرد که فراری یکی از برندهای معروف این صنعت است که هر خودروسازی دوست دارد روزی به رتبه آن برسد و یا حتی میتوان با الهام از محصولات آن، مدلهای جدیدی طراحی کرد.
برند فایننس اعلام کرد که اکثر معیارهای آنها برای این انتخاب، مسائل اقتصادی مثل فروش کلی و فروش دورهای و میزان هزینه برای هر مشتری و ... بوده است.
فراری در نه ماه اول سال 2012 موفق شده بود که فروش خود را 7.6 درصد افزایش دهد.