کد خبر 196931
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۷

«برند فایننس» نام یک شرکت شناخته‌شده و معروف اقتصادی است که ارزش و سرمایه برندهای معروف را شناسایی و ارزیابی می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه، این شرکت در آخرین گزارش خود، عنوان «قدرتمندترین برند دنیا» را به فراری داده است و نکته مهم، سبقت این خودروساز از شرکت بزرگ و غول محصولات الکترونیکی یعنی اپل است.

استفان بیلی که یکی از منتقدان بزرگ دنیای طراحی محسوب می‌شود، در کنفرانس خبری این شرکت گفت: من گاهی فکر می‌کنم که نبوغ ایتالیایی‌ها برای طراحی خودرو ریشه در زبان مخصوص آن‌ها برای این صنعت دارد. زبان آنها مثل یک کارگاه است که برای هر ویژگی و جزء کوچک خودرو یک لغت خاص و مشخص دارند. بسیاری از این لغات در زبان انگلیسی اصلا وجود ندارد. در زبان ایتالیایی اگر برای مفهمومی یک لغت خاص دارید، پس می‌توانید آن را بکشید و طراحی کنید. لغت خاص مورد بحث امروز ما «زیبایی» است.

اکثر طرفداران و علاقه‌مندان صنعت خودرو قبول خواهند کرد که فراری یکی از برندهای معروف این صنعت است که هر خودروسازی دوست دارد روزی به رتبه آن برسد و یا حتی می‌توان با الهام از محصولات آن، مدل‌های جدیدی طراحی کرد.

برند فایننس اعلام کرد که اکثر معیارهای آن‌ها برای این انتخاب، مسائل اقتصادی مثل فروش کلی و فروش دوره‌ای و میزان هزینه برای هر مشتری و ... بوده است.

فراری در نه ماه اول سال 2012 موفق شده بود که فروش خود را 7.6 درصد افزایش دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس