کد خبر 194291
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۹

دیگر چه بگویم که یار همه چیز را گفت .

به گزارش سرويس وبلاگستان مشرق ، نويسنده وبلاگ 90100 نوشت : خیلی دوست دارم که همه مسئولین این جمله آقا رو سرلوحه کارشون قرار بدن . این روزها در نظر گرفتن آرامش ملت در اولویت همه امور قرار داره.



اگر اختلافی بین کسانی هست که نباید باشه باید حل بشه نه اینکه بگذاریم یک سم همینطور در بدنه ملت پخش بشه چون مشکلات بعدی رو بوجود میاره . واقعا چرا باید نزدیک عیدحقیقی مردم اینطور جو متشنج بشه ، آیا پشت در های بسته مشکلی برطرف نمیشه ؟ آیا تا دوربین و میکروفونی نباشه کسی لب به سخن وا نمیکنه ؟

 آیا باید نزدیک انتخابات این همه تغییر در دولت صورت بگیره ؟ و از همه مهمتر صبر به چه دردی می خوره ؟ شاید این کار ها برای یکسری نون داشته باشه ولی بیشترین هزینه رو برای همین ملتی داره که آقا گفت .  خلاصه نمیخوام زیاد ادامه بدم ، این روزا ما تو پیچ تاریخی هستیم ، خدا گفته بود دشمنان مومنان احمق هستند ولی دیگه نه تا این حد ، کسایی که مارو تو فشار اقتصادی قرار دادند نه پیشرف مارو می بینند نه می گذارند کسی اونا رو ببینه ، نه وابستگی اقتصاد جهان به ایران رو می بینند نه می گذارند کسی اونو ببینه ، نه انقباظ اقتصاد اروپا رو می بینند نه می گذارند کسی اونو ببینه .

ولی خوشبختانه  این چیزا دیدنی نیس چون مردم جهان دارن با پوست و گوشت و استخونشون اونو حس میکنن . با این کارا فقط چشم اشراف و صاحبان قدرت از واقعیت دور میمونه که اونم بد نیس . در آخر به مردم ایران و البته با تاکید فراوان به مسئولین باید بگم که این مسابقه سرعت نیست ، دو ماراتونه قرار نیست بدوید فقط تا آخر خط تحمل کنید مطمعنا ما قهرمانیم و سرود پیروزی رو برای چندمین بار میخونیم . به امید روزی که این پیچ رو رد کردم و فهمیدیم پشت این صخره بزگ دشت لاله هست .
 
موفق باشیم و پیروز
والسلام
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس