کد خبر 193923
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱

دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام گفت: اگر اقتصاد ما اسلامی می شد دیگر امکان تحریم اقتصادی ایران وجود نداشت و حتی یک فقیر و بیکار نیز در کشور نداشتیم.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، محسن رضایی عصر سه شنبه در جمع طلاب مدرسه علوم اسلامی اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه خداوند متعال رسالت بزرگی را برای مسلمانان تعیین کرده است، عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده دین اسلام را به عنوان الگوی تمامی بشریت قرار داده است و مسلمانان نیز ماموریت دارند تا با عمل و گفتار خود به الگویی برای مردم دنیا تبدیل شده و اسلام را ترویج دهند.

وی ادامه داد: ما برای الگو شدن در دنیا باید رسول گرامی اسلام و این دین مبین را به درستی بشناسیم و نسبت به آن علم و معرفت پیدا کنیم و سپس برای ترویج دین اسلام تلاش کنیم.

دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام با انتقاد از فاصله بسیار زندگی، اخلاق و اقتصاد جامعه با مبانی و دستورات دین اسلام، بیان داشت: ما با ایجاد نظامی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از کشور به خوبی توانسته ایم اسلام را در سیاست، دفاع و امنیت خود وارد کنیم اما متاسفانه اقتصاد و زندگی امروز ما با زندگی و اقتصاد اسلامی فاصله بسیاری دارد که اگر این امر صورت گیرد، شاهد معجزات بزرگی در زندگی خود خواهیم بود.

رضایی در ادامه تصریح کرد: وارد شدن مبانی اسلام به عرصه های دفاعی و امنیتی کشورمان موجب شده در عرصه سیاسی و امنیتی در میان 10 کشور برتر دنیا قرار بگیریم و هیچ کشوری توان مقابله با ایران را نداشته باشد و این موفقیت ها به حدی گسترده بوده که موشک های فجر پنج  حتی موجب عقب نشینی اسرائیلی ها از غزه شده است.

وی خواستار اسلامی شدن اقتصاد و زندگی مردم شد و افزود: ما نیروهای انقلابی معتقدیم اگر اسلام وارد زندگی و اقتصاد مردم کشور شود شاهد درخشش بزرگی در تمامی این عرصه ها خواهیم بود و اگر اقتصاد ما اسلامی می شد دیگر امکان تحریم اقتصادی ایران وجود نداشت و حتی یک فقیر و بیکار نیز در کشور نداشتیم.

دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام اضافه کرد: با ظهور اسلام در سرزمینی همچون عربستان که هیچ گونه تمدنی در آن وجود نداشت، مسلمانان توانستند بر امپراطوری های بزرگ ایران و روم غلبه کنند که این مسئله به خوبی نشان می دهد که می توانیم با اتکا به اسلام به خوبی کشور خود را آباد و پیشرفته کنیم.

رضایی همچنین بر دوری مسلمانان از اختلافات تاکید کرد و اظهار داشت: اگر به درستی اسلام را وارد عرصه زندگی و اخلاق خود می کردیم دیگر امروز شاهد اختلافات میان مسلمانان نبودیم و بی اخلاقی ها میان دولتمردان و در جامعه وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: ما هم اکنون نیمی از راه را در جمهوری اسلامی ایران به خوبی پیموده ایم و نیمی دیگر از راه باقی مانده و علت حضور بنده در انتخابات نیز وجود همین دغدغه ها بوده است.

دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام در ادامه گفت: وجود گرانی یک واقعیت تلخ در جامعه است که مردم را عاجز و با مشکل مواجه کرده است اما بنده به آینده امیدوارم و معتقدم طی سالهای آینده شاهد درخشش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

رضایی بار دیگر با تاکید بر لزوم وجود اتحاد میان مسلمانان، بیان داشت: متاسفانه بدخواهان و افراط گرایانی هستند که می خواهند میان مسلمانان تفرقه ایجاد کند و آمریکا و صهیونیستها به دنبال تضعیف مسلمانان با ایجاد تفرقه هستند اما مسلمانان باید با وحدت خود مقابل این تفرقه انگیزی ها بایستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس