کد خبر 193844
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱

محمد حاج‌حسینی به دليل گرفتگي ريه در بيمارستان بستري است.

به گزارش مشرق به نقل از باني فيلم، بازيگر پيشکسوت سينما، تلويزيون و تئاتر توضيح داد: سر کار تله فيلم «قطب نما» بودم که دچار سرماخوردگي شديدي شدم و ريه‌ام به شدت چرک کرد. اکنون در بيمارستان بستري‌ام‌ و تحت مراقبت و آزمايش و درمان هستم.
 
حاج‌حسيني در ادامه افزود: به من گفته بودند سه روز کار آخرم در آخر هفته خواهد بود، ولي امروز (سه‌شنبه) تماس گرفتند که متأسفانه من در بيمارستان بودم. گفتم که با وجود تنگي نفس و گرفتگي صدا براي تصويربرداري از پزشک مرخصي مي‌گيرم، نمي‌گذارم کار شما متوقف شود و بعد از اتمام کار به بيمارستان بر‌مي‌گردم، اما دکتر بيمارستان اجازه اين کار را نداد و تلفني با عوامل فيلم صحبت کرد و براي آنان توضيح دادند که شرايط من وخيم است. در هر حال، به احتمال زياد تا شنبه بستري هستم و شنبه براي تصويربرداري سر کار حاضر خواهم شد.


 
محمد حاج حسيني سال ۱۳۲۱ در شهر ري متولد شد و در کنار شغل مقدس معلمي فعاليت هنري خود را پس از شرکت در گروه هنر ملي (هنرهاي زيبا) با بازيگري تئاتر شروع کرد.
وي همچنين در سريال هايي چون «دليران تنگستان»، «آقاي مربوطه»، «پيگرد»، «سفر سبز»، «دوران سرکشي»، «عطر سيب»، «کيف انگليسي»، «شيخ بهايي»، «شهريار»، «پدر خوانده» و «کلاه پهلوي» و چندين فيلم سينمايي حضور پيدا کرد. او فعاليت هنري خود را در سينما در سال ۱۳۵۵ با فيلم ملکوت و در نقش «شکو» آغاز کرد.
 
ياد‌آور مي‌شود اين خبر از طريق شماره پيامکي که در سايت باني‌فيلم براي ارتباط با کاربران جهت ارائه اخبار منظور شده در اختيار باني‌فيلم قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
    0 0
    اللهم اشف کل مریض...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس