کد خبر 192516
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی از گاز گرفتگی سه کارگر افغان در یک ساختمان در حال ساخت خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 9:08 صبح روز شنبه وقوع حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت به سامانه 125 اطلاع داده شد و پس از آن عوامل آتش نشانی از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان سردار جنگل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند که سه تن از کارگران در یک اتاقک حدود هشت متری که برای محل استراحت آنان در طبقه سوم این ساختمان در حال ساخت تعبیه شده بود دچار گازگرفتگی شدند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان اقدام به شکستن در و وارد شدن به محوطه اتاق کرده‌اند گفت: عوامل آتش نشانی سه کارگر افغان را از اتاقک خارج کرده و آنان را به عوامل اوژرانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که تکنیسین‌های اورژانس مرگ یکی از کارگران که جوانی حدودا 17 ساله بود را تایید کردند.

به گفته ملکی دو کارگر دیگر نیز که دارای علائم حیاتی بودند توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره علت این حادثه نیز به ایسنا گفت: در بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی مشخص شد بی احتیاطی کارگران در نصب تجهیزات گازسوز، استفاده از شیلنگ نامناسب و سه راهی برای انتقال گاز و نیز قرار دادن انتهای دودکش در سطل آب علت بروز این حادثه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: حوادثی نظیر گازگرفتگی، به راحتی قابل پیشگیری است به شرط آنکه شهروندان همواره نسبت به بازرسی ایمنی تجهیزات گازسوز خود اقدام کنند و از وسایل غیر استاندارد و نامتعارف برای نصب و خروج دود وسایل گازسوز استفاده نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس