کد خبر 1892
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۹

اسماعيل ططري نماينده دوره چهارم و ششم مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي و مشاور وزير نفت صبح امروز در سن 57 سالگي دار فاني را وداع گفت.

به گزارش مشرق ، علي ططري با تاييد خبر درگذشت پدرش گفت: پدرم صبح امروز در بيمارستان دار فاني را وداع گفت.
وي با بيان اينکه ايشان از ده خرداد به علت شوک مغزي در بيمارستان بستري بود افزود: همزمان چند عضو از بدن وي از کار افتاده بود.فرزند اسماعيل ططري خاطرنشان کرد: پزشکان چند فرضيه به عنوان دليل فوت شان اعلام کردند ولي هنوز دليل نهايي اش مشخص نيست.
مراسم تشييع پيکر مرحوم اسماعيل ططري روز شنبه ساعت10 صبح از مقابل منزل آن فقيد سعيد،واقع در ميدان شهدا،خيابان مجاهدين،کوچه بهنام،پلاک 9 جديد، تا محل مجلس شوراي اسلامي برگزار مي شود و سپس پيکر آن مرحوم براي خاکسپاري به زادگاهش کرمانشاه منتقل مي گردد.
مرحوم اسماعيل ططري در دوره هاي چهارم و ششم مجلس شوراي اسلامي، نمايندگي مردم کرمانشاه را برعهده داشت.
وي عضو مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي و از اعضاي موسس حزب اعتماد ملي بود که در دوران دفاع مقدس هم نقش چشمگيري در سازماندهي بسيج عشاير و ايلات ايفا کرد.
آن مرحوم در سالهاي اخير در سمت مشاور وزير نفت به فعاليت مشغول بود. پيکر او پس از انتقال به کرمانشاه،براساس وصيتش،در مسجد حضرت امير المومنين (ع) روستاي مله سرخ جلالوند که خود باني ساخت آن بوده است به خاک سپرده مي‌شود.





نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس