کد خبر 18883
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۸

محمدحسين صفار هرندي، وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در مراسم گراميداشت 16 آذر و روز دانشجو که از سوي بسيج دانشجويي اين دانشگاه از ظهر امروز در تالار شهيد چمران دانشکده فني دانشگاه تهران برگزار شد در ابتداي سخنانش، سه نکته حاشيه‌اي با سه تشکر عنوان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، صفار هرندي در ابتدا با بيان اينکه بايد از روحيه حق‌گرا و حق‌پوي دانشجويي که پس از سخنان من در خصوص "تقلب در انتخابات" به جنوب کرمان سفر کرد تا اين حقيقت برايش روشن شود، تشکر کنم افزود: اين دانشجو به جنوب کرمان سفر کرد و حتي مشاهدات خود را در گفت‌وگو با سايت‌ها اعلام کرد.

وي افزود: اين دانشجو در سخنان خود اعلام کرد در جنوب کرمان ميزان رأي‌دهندگان به رئيس جمهور صددرصد بود و شما آقاي صفار هرندي دروغ گفتيد که ميزان رأي‌دهندگان در جنوب کرمان 90 درصد بوده است و خدا را شکر مي‌کنم که دروغ ما از اين دست است.

يک گوني لنگه‌ کفش!
صفار هرندي در ادامه با بيان اينکه از دانشجوياني که جلسات سال گذشته را گرم مي‌کردند و از اين بابت دچار آسيب شدند تشکر مي‌کنم افزود: اين دانشجويان از سوي عناصر بي‌تحمل مورد آسيب قرار گرفتند و حتي مي‌خواستند در جلساتي که من حضور داشتم با کفش مرا هدف قرار دهند که در همين دانشگاه تهران اين کفش به سر يکي از خواهران برخورد کرد.

وي گفت: در يکي از جلسات نيز اطلاع پيدا کرديم که يک گوني لنگه‌ کفش آورده‌اند و پس از تحقيقات مشخص شد اين کفش‌ها را از خوابگاهها دزديده‌اند و بايد به آنان گفت که اي کاش توان خبرنگار عراقي را داشتند که عليه جرج بوش اقدام کرد و به سمت وي لنگه کفش پرتاب کرد و اي کاش وجود داشتيد و از کفش‌هاي خود استفاده مي‌کرديد نه کفش‌هاي دوستان‌تان را از خوابگاه‌ها مي‌دزديديد.

صفار ادامه داد: حتي اين عناصر بي‌‌تحمل در جلسات نيز سنگ‌پراکني مي‌کردند و حتي کيف نيز به سمت سخنرانان پرتاب مي‌کردند که من به خاطر آسيب‌هايي که به برخي از دانشجويان وارد شده معذرت‌خواهي مي‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس