تهيه کننده و کارگردان مسابقه 'اينک عاشورا' گفت: اين مسابقه با هدف تبيين شخصيت هاي عاشورايي و بررسي علل و عوامل قيام اباعبدالله الحسين (ع) توليد شده است.

به گزارش مشرق، 'احمد لنگرودي' روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: ارتباط مخاطبان جوان با علل قيام امام حسين (ع) و همچنين تاثيرپذيري آنها از آن، انگيزه من از توليد اين مسابقه تلويزيوني بوده است.
وي در مورد آيتم هاي 'اينک عاشورا' اظهار داشت: روزشمار وقايع عاشورا، تبيين شخصيت هاي عاشورا با حضور محمدحسين رجبي، شعر عاشورايي شعرايي چون محمدعلي مجاهدي، موحديان قمي و بقيه شعرا و ارتباط تلفني با کارشناسان مذهبي از بخش هاي مختلف اين برنامه است.
اين تهيه کننده و کارگردان در ادامه يادآور شد: سوال گرافيگي در طول روز از شبکه تهران پخش مي شود و ساعت 21 در برنامه زنده 'اينک عاشورا' پاسخ صحيح اعلام و همچنين از ميان پاسخ دهندگاني که جواب درست را اعلام کردند، پنج نفر انتخاب مي شوند.
لنگرودي با اشاره به اينکه هديه برندگان کمک هزينه سفر به عتبات عاليات است، خاطر نشان کرد: اين برنامه در 13 قسمت 30 دقيقه توليد مي شود و از امشب (سه شنبه) ساعت 21 به صورت زنده به روي آنتن شبکه تهران مي رود. ضمن اينکه آيتم گرافيکي سوال در طول روز چندين بار تکرار مي شود.
محمدمهدي فياضي نويسنده و پژوهشگر مسابقه 'اينک عاشورا' است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس