کد خبر 186516
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳

سازندگان يك فيلم ضعيف و ضدارزشي تلاش مي كنند با تبليغات منفي و فريب مخاطب، فروش فيلم خود را بالا ببرند.

به گزارش مشرق به نقل از كيهان، توليدكنندگان يكي از فيلم هايي كه توسط حوزه هنري مناسب اكران ديده نشده است با آوردن عبارت «فيلم تحريمي حوزه هنري» در آگهي هاي تبليغاتي خود سعي مي كند با برانگيختن حس كنجكاوي، مخاطبان را فريب دهد و به سينماها بكشاند.

اين فيلم كه كارگردان او مدتي پيش مدعي روشنفكري شده بود و در اقدامي جالب از مردم هم خواسته بودند روشنفكر شوند از وجه غيرارزشي و غيرمردمي بودن فيلم براي تبليغات و كسب درآمد بيشتر استفاده كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    هر چیزی رو که تحریم کردید مردم بهش رو آوردن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس