کد خبر 182414
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰

آمار تلفات سانحه خروج هواپیما از باند فرودگاهی در مسکو، به چهار نفر رسید. بر اثر این سانحه حداقل سه نفر نیز به شدت مجروح شده و بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از جهان، منابع خبری خبرگزاری اینترفکس روسیه گزارش داده است که خلبان و کمک خلبان در این سانحه کشته‌ شده‌اند. یکی دیگر از کشته‌شدگان نیز زنی 27 ساله بوده که در راه انتقال به بیمارستان جان سپرده است.
 
این هواپیما از شهر «پاردوبیک» جمهوری چک عازم مسکو شده و بین 8 تا 12 سرنشین داشته است. مقامات فرودگاه «پاردوبیک» تائید کرده‌اند که تمام سرنشینان این هواپیما از خدمه پرواز بوده و این هواپیما مسافر عادی نداشته است. این فرودگاه همچنین اعلام کرده است که هواپیمای سانحه دیده هیچ سرنشینی از چک نداشته و در بررسی‌های پش از پرواز تمام شرایط نرمال پرواز را احراز کرده است.
 
این حادثه در ساعت 16:35 به وقت محلی و پس از آن رخ داده است که هواپیما چند ثانیه‌ای روی باند فرود سر خورده و نهایتا از باند خارج و وارد آزادراه شده است. در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش‌نشان تا شعاع 100 متری محل حادثه را تحت کنترل درآورده‌اند.
 
در پی بروز این حادثه «دیمیتری میدویدیف» نخست‌وزیر روسیه نسبت به تشکیل فوری کمیته تحقیق درباره این سانحه دستور داده است.
 
«ولادیمیر مارکین» سخنگوی رسمی کمیته تحقیق می‌گوید پرونده جنایی در این مورد باز شده، چراکه احتمال نقض مقررات ایمنی پرواز در این حادثه وجود دارد. به گفته وی تاکنون «اشتباه خلبان» دلیل اولیه‌ای است که برای سانحه تشخیص داده شده است.










نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اصفهانی ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    0 0
    جالبه که این هواپیما اسم نداشته . بابا نترسید بگید توپولوفه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس