بیانیه وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا 

وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بیانیه ای صادر کرد. 

به گزارش مشرق، وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حملات هوایی ارتش تروریستی آمریکا در ساعات اولیه بامداد یکشنبه مورخ ۷ تیر ماه ۱۴۰۵ به چند تأسیسات پایش و نظارت در سواحل جنوبی کشور را به شدت محکوم می‌کند. این حملات وحشیانه که نقض آشکار بند ۴ ماده ۲ منشور سازمان ملل متحد و نیز نقض صریح بند اول یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ است، نشان می‌دهد که رژیم آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست و عهد شکنی بخشی از ماهیت این رژیم است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن یادآوری مسئولیت‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و دبیر کل این سازمان در قبال صلح و امنیت بین‌المللی، بر عزم خود برای دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی ایران در برابر تجاوز نظامی آمریکا، وفق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، تأکید می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    0 0
    تورو خدا اینقدر خشونت بخرج ندید. کاری نکردن طفلکا
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    8 0
    حتی یک تیر کلاشینکف هم نباید بدون پاسخ بماند
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      1 0
      استکبار جهانی آمریکا و جریان نفوذ داخلی دنبال خسته کردن ملت ایران و شکستن مقاومت داخل ایران هستند مردم به هیچ عنوان خیابان ها را ترک نکنید میدان رزم با رزمندگان اسلام دلشان به مقاومت دلیرانه شما کف خیابان ها گرم است.
    • US ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      0 0
      اخه کلاشینکف اسلحه سازمانی روسیه و چین هست فکر نکنم سربازای آمریکایی کلاشینکف داشته باشند
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
      1 0
      برای تمامیت ارضی و حفظ کشور باید رفت سراغ اتمی شدن کامل .
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    6 0
    شیطان بزرگ آمریکا و رژیم کودک کش یهودی صهیونیستی فقط زبان قدرت را میفهمند باور آنها از مذاکره تسلیم کامل بدون قید و شرط طرف مقابل است .
  • حسن IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    1 0
    توافق و مذاکره با آمریکا و اسرائیل یعنی حماقت.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    1 0
    وقتی آقای عباس عراقچی میگوید از تنگه هرمز نباید عوارض بگیریم میز مذاکره زیر بمباران خواهد رفت. چون آنها فهمیده‌اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس