افشاگری کاتس درباره توافق ننگین بیروت با تل‌آویو

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که توافق میان بیروت و تل‌آویو، حق ماندن در لبنان را به صهیونیست‌ها می‌دهد.

به گزارش مشرق، یسرائیل کاتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پرده از امتیاز ذلت بار دولت غربگرای لبنان به این رژیم برداشت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، مدعی شد توافق با لبنان به اسرائیل اجازه می‌دهد تا زمان خلع سلاح حزب‌الله در خاک لبنان باقی بماند.

توافق ذلت بار میان دولت غربگرای نواف سلام و رژیم صهیونیستی موج گسترده نارضایتی را در میان لبنانی ها به دنبال داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس