به گزارش مشرق، محمد مخبر، مشاور و دستیار رهبر انقلاب در توئیتر نوشت:

بیانیه شورای همکاری، اشتباهی دوباره و همسویی با کسی است که امنیت منطقه را قربانی تجاوزگری های خود کرده. قطب‌نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد.

توافق چه با آمریکا و چه اقمار جنوب خلیج فارس، یک زنجیره است؛ یک حلقه‌اش که بشکند، کلِ زنجیره اش در آتش ذوب می‌شود.

مخبر: آمریکا امنیت منطقه را قربانی تجاوزگری خود کرده است





*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 0
    چه فلک زده هایی هستند اعراب که بین ما و امریکا گیر افتادند. خب بی غیرتها چرا به همسایه خودتان اعتماد نمیکنید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس