به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتر نوشت:

بار دیگر آمریکا در میانه مذاکره به ایران حمله کرده است.

رئیس جمهور شکست خورده آمریکا بار دیگر ثابت کرد که هیچ پایبندی به اصول مذاکره و آتش‌بس ندارد.

قطعا این نقض نابخردانه آتش‌بس از سوی آمریکا، مانند همیشه موجب عقب نشینی و پشیمانی‌شان خواهد شد.

ترامپ هیچ پایبندی به اصول مذاکره و آتش‌بس ندارد



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس