به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتر نوشت:

بار دیگر آمریکا در میانه مذاکره به ایران حمله کرده است.

رئیس جمهور شکست خورده آمریکا بار دیگر ثابت کرد که هیچ پایبندی به اصول مذاکره و آتش‌بس ندارد.

قطعا این نقض نابخردانه آتش‌بس از سوی آمریکا، مانند همیشه موجب عقب نشینی و پشیمانی‌شان خواهد شد.

ترامپ هیچ پایبندی به اصول مذاکره و آتش‌بس ندارد



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 0
    سگ تو روحش
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    0 0
    چند بار دیگه باید ثابت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس