هشدار رئیس کمیسیون امنیت ملی به سران شورای همکاری خلیج فارس

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هشدار به سران شورای همکاری خلیج فارس گفت: قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

«به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.

‏قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.

‏تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    سران شیرده به ترامپ و یابوی نیابتیش در کشورهای عربی وخائنین به جهان اسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس