به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:

به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.

قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.

تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از آمریکاست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی، کشورهای حاشیه خلیج فارس را تهدید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    امریکا ننگ بشر ... ترامپ و رفقایش ننگ امریکا ...
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    دبی با خاک یکسان شود حساب دستشان میآید !
  • محمد IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    اونا هم دیدند ما رفتیم پای میز مذاکره و آمریکا هم مجدداً ذخایر تسلیحاتی خودش در منطقه را پر کرد
  • ایرانی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    1 0
    کشورک های حاشیه ای خلیج فارس زر زیادی نزنید، فقط خوب سویا تراریخته بخورید که بتونید خوب شیر بدهید.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    2 0
    فقط یه راه مونده:جنوب تنگه از عمان به ایران منتقل بشه(خرید) و بحرین به مام میهن برگرده
  • US ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    1 0
    دمت گرم ! پشت قوای نظامی باشید ( ارتش و سپاه) نه سیاسیون بی ریشه و اصل
  • US ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    برادر من بروید سلاح هسته ای بسازید وگرنه این قصه سر دازی خواهد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس