به گزارش مشرق، سید مهدی طباطبایی، معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتر نوشت:

حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است. نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.

آنکه در این میانه ساده‌لوحی کند، بازنده خواهد بود. گول بوی کباب را نخورند که داغ خواهند شد.

طباطبایی: نباید اقدام ایران در گفت‌وگو برای توافق، بد فهم شود



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    یه نگاه به کارنامه تون بندازین اکثر مردم به شما اطمینان ندارند
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    باشه تو خوبی
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    آقای طباطبایی خودکرده را تدبیر نیست. پزشکیان مچکریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس