کد خبر 1821096
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۰۹:۱۵
تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض مجدد آتش بس، مناطقی را در جنوب لبنان هدف تجاوز خود قرار داد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های لبنانی از حمله مجدد رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک «بیت یاحون» در جنوب لبنان را هدف دو حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین منطقه «النبطیه الفوقا» در جنوب لبنان را هدف تجاوز خود قرار داد.

المیادین همچنین گزارش داد که هم اکنون آرامشی شکننده بر بخش‌های غربی، مرکزی و شرقی نوار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی حاکم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    1 0
    بقائی : خیلی کار بدی میکنن، مورچه گازشون بگیره الهی!! 🤦🤦🤦🥴🥴🥴🥴
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    1 0
    شب آتش بس باید عزیزان عوامل آن را به خط مقدم لبنان میفرستادند. هر کسی باید پاسخگوی تصمیمات ملی باشد.وتاوان اشتباهش را پس بدهد.
  • ایرانی DE ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    این سگ هار اسرائیل باز قلاده پاره کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس