کد خبر 1820455
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۰۶:۳۰
فوت دختر ۱۲ساله در یکی از پارک های آبی مشهد 

فرماندار مشهد از فوت دختر ۱۲ساله در یکی از پارک های آبی مشهد خبر داد.

به گزارش مشرق، حسن حسینی اظهار کرد: متوفی دختری ۱۲ ساله از استان گلستان بوده که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند.

فرماندار مشهد گفت: این نوجوان در حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز گذشته چند دقیقه پس از استفاده از سرسره آبی، در محوطه داخلی سرزمین موج های آبی دچار مشکل شد و متاسفانه اقدامات امدادی و عملیات احیا برای ایشان موثر واقع نشده است.

وی افزود: خانواده متوفی شکایتی از این مجموعه آبی نکرده‌اند و علت دقیق فوت و جزئیات حادثه توسط سوی پزشکی قانونی در دست بررسی است‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    1 0
    حتمن باید خانواده شکایت کنن ؟پس دادستان مشهد چه کاره است اونجا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس