پیام ویژه ملی‌پوشان در رختکن؛ با سربلندی لس‌آنجلس را ترک می‌کنیم

بازیکنان تیم ملی ایران پس از پایان دو دیدار خود در لس‌آنجلس، با انتشار پیامی ویژه بار دیگر یاد شهدای مظلوم میناب را گرامی داشتند و از حمایت ایرانیان قدردانی کردند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تیم ملی ایران پس از دو بازی ابتدایی خود در جام جهانی ۲۰۲۶ آماده ترک لس‌آنجلس و سفر به هیوستون برای دیدار پایانی مرحله گروهی مقابل مصر می‌شود، ملی‌پوشان با انتشار پیامی ویژه، ضمن قدردانی از حمایت هواداران، بار دیگر یاد شهدای مظلوم میناب را گرامی داشتند و بر صلح، احترام و دوستی میان ملت‌ها تأکید کردند.

بازیکنان تیم ملی ایران پس از پایان دو دیدار خود در لس‌آنجلس، با انتشار پیامی ویژه بار دیگر یاد شهدای مظلوم میناب را گرامی داشتند و از حمایت ایرانیان قدردانی کردند.

پیام ویژه ملی‌پوشان در رختکن پس از تساوی با بلژیک؛ با سربلندی لس‌آنجلس را ترک می‌کنیم +عکس

ملی‌پوشان با #١۶٨ بار دیگر در لس آنجلس یاد شهدای مظلوم میناب را زنده کردند و نوشتند:

از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است.

با افتخار به لس‌آنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک می‌کنیم.

لس‌آنجلس، از مهمان‌نوازی تو سپاسگزاریم.

و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.

آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملت‌های جهان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • SE ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    1 0
    مرگ بر دشمنان ایران
  • محسن آزاد IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    از نظر تکتیکی هر دو تیم خوب بودند ولی جناحین ایران کاملا آسیب پذیر بود و در خصوص بلژیک دفاع ضعیف و جناحین فوق العاده بودند
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    3 2
    چرا اسم رهبر مظلوم نمیگید
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    2 0
    بچه ها متشکریم بچه ها متشکریم❤🌹😘
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    2 0
    درود بر پهلوانان وطن
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      2 1
      میدونم که منظورت این فوتبالی ها نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس