به گزارش مشرق، محسن رضایی در توئیتر نوشت:

آمریکا قرار بود با راهبرد «صلح از طریق قدرت» ایران را وادار به تسلیم کند؛ حالا که شکست خوردند، از سر استیصال اصرار به مذاکره دارند.

اما دشمن نشان داده که عهدشکن است. باید مراقب بود؛

هرگونه خوش‌بینی مورد سوءاستفاده دشمن قرار می‌گیرد.

محسن رضایی: هرگونه خوش‌بینی مورد سوءاستفاده دشمن قرار می‌گیرد



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    ببخشیییییییییییییید ! ساده اندیش هست و هستند اگر لحظه ای آماده نباشید. هییییچ کشوری پس هز جنگ خونین رها نمیکنه . مراقب بازاریهای شارلاتان هم باشیییید دارن دروغین بازارها رو به بهانه جنگ دچار احتکار و انسداد میکنن
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    1 0
    حرف حق
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    مردم جنگ زده خوشبین نیستن سردار. اسرائیل انگل نمیگذاره منطقه آروم بمونه.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    محسن هر کاری ازت بر میاد بکن باب المندب رو ببندیم
  • ناصر IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    سردار ما خوش چشم داریم خوش بینی نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس